SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krijg ik er natuurlijk nooit meer uit.Daar gaat de borg
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik weet niet hoe dat werkt in een flatquote:Op zondag 26 mei 2013 20:14 schreef trovey het volgende:
Hopelijk een open deur.![]()
Mocht je wel een poging wagen om het ding er uit te halen... elektriciteit er af halen.
borg aan de woningverenigingquote:Op zondag 26 mei 2013 20:15 schreef zovty het volgende:
Je hebt borg moeten betalen van je ouders?
Verstandig van ze.
Op dezelfde manier als in elk anders huis, in je zekeringkast de boel uitschakelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat werkt in een flat![]()
Ik heb geen individuele meterkastquote:Op zondag 26 mei 2013 20:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als in elk anders huis, in je zekeringkast de boel uitschakelen.
Ongetwijfeld wel een individuele groep.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb geen individuele meterkast
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die, wel even wat moeite doen hè?quote:
Hoofdschakelaar in de meterkast uitzetten,quote:
ow zo, nee ook nietquote:
Call 911..quote:Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow zo, nee ook nietsoms valt de ene helft van de kamer stroom uit, maar dan doet de tv (andere groep) doet het dan wel
![]()
kutsysteem
En opgelost.....mochten we niets meer van TS horen dan is er wat misgegaan...waarschijnlijk bij het eerste deel.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:19 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Hoofdschakelaar in de meterkast uitzetten,
met een passende schroevendraaier contactdoos demonteren, pinnetje eruit halen, contactdoos weer monteren op de muur, hoofdschakelaar van de stroom weer aanzetten..
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?
Blijf er maar lekker vanaf, leg het uit aan iemand met gezond verstand, laat hem het oplossen, geef hem achteraf twee biertjes of een jointje.
ik ga dit zo maar eens proberen denk ikquote:Op zondag 26 mei 2013 20:19 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Hoofdschakelaar in de meterkast uitzetten,
met een passende schroevendraaier contactdoos demonteren, pinnetje eruit halen, contactdoos weer monteren op de muur, hoofdschakelaar van de stroom weer aanzetten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |