Oeh dat red ik dan weer niet, ik moet wel gewoon werken morgen. dus pas half 7 in damskoo.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice, ik weet nog niet exact hoe laat, in ieder geval voor 15:00.
Ga bij een vriend chillen, maar die is pas om 17:00 thuis ofzo.
Heb ik mooi tijd om effe wat eerder in de stad te zijn, en lekker te chillen.
De 29e of 30e it is, dusquote:Op maandag 27 mei 2013 14:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah, zit ff m'n tentamenrooster te checken, maar de maandag erop (1 juli) is mijn laatste waarvan ik denk dat ik hem niet eens ga maken
Aah oke, jammer.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oeh dat red ik dan weer niet, ik moet wel gewoon werken morgen. dus pas half 7 in damskoo.
Ik heb liever zaterdag maar als er meer mensen voor zondag zijn ga ik natuurlijk niet moeilijk doen :pquote:Op maandag 27 mei 2013 14:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
De 29e of 30e it is, dus
Zullen we er maar gewoon zondag de 30e van maken? Hoeft er ook niemand vrij te vragen
Nouja ik denk dat er wel een aantal mensen vrij moeten vragen dan, including me (en bij mij zijn ze níét blij als ik dat doequote:Op maandag 27 mei 2013 14:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb liever zaterdag maar als er meer mensen voor zondag zijn ga ik natuurlijk niet moeilijk doen :p
Melatonine zijn niet echt slaappillenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar melatonine zijn gewoon slaappillen en dat andere is ook zoiets.
Alhoewel ik misschien ook wel nooit meer wakker wordt.
Mij ook liever zaterdag,, dan ist nie zo de druk dat je de dag erna moet werken/schoolquote:Op maandag 27 mei 2013 14:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb liever zaterdag maar als er meer mensen voor zondag zijn ga ik natuurlijk niet moeilijk doen :p
Zou kunnen. Zelf weet ik niet de science achter die stoffen.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang 3mg melatonine geslikt op voorschrift van de neuroloog (wat je bij de drogist/apotheek kunt kopen is 0,1 mg), niks bijzonders aan.
Veel dingen 'werken' omdat je wilt dat ze werken op de manier die jij je inbeeld, je brein gaat daar dan naartoe staan, beetje placebo idee.
Melatonine is een lichaamseigen stof, niks ergs aan. Maar dat slikken om lucide dromen op te wekken of whatever vind ik nogal onzin
Ik slikte het omdat ik anders pas om 4 uur 's nachts moe werd en om 4 uur 's middags weer wakker werd, mijn melatonine kwam gewoon te laat op gang.
Is inmiddels weer fucked up, dus misschien maar weer eens langs de neuroloog
Gewoon bij de softdrugs blijven en niet te veel meuk gaan doen nu je nog studeertquote:Op maandag 27 mei 2013 14:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zou kunnen. Zelf weet ik niet de science achter die stoffen.
Ik ga het ook niet doen hoor, vind zulke dingen gewoon interessant.
Ik hou het wel bij truffeltjes.
Dat laatste weet ik, heb een paar keer lucide gedroomd, wake/sleep-induced (wake-induced maar een keer). Er zijn ook rare dingen als: "Elke keer als je de letter A ziet moet je een reality check doen." Dan doe je constant reality checks en dan ga je dat in je droom dus ook doen om erachter te komen dat je droomt.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Melatonine zijn niet echt slaappillenHet is een hormoon dat afgegeven wordt door de pijnappelklier in je hersenen. De afgifte wordt geremd als er "blauw licht" op je netvlies valt, onder blauw licht vallen zonlicht, computerschermlicht, telefoon, etc. Het zorgt er dus in feite voor dat je gaat slapen als het donker wordt en wakker bent als het licht is.
En schijnbaar kan je jezelf trainen op lucide dromen zonder daarvoor middelen tot je te moeten nemen, dat doet Christopher Nolan (regisseur + schrijver van Inception) ook. Deze site staat vol met tips en tricks
Of gewoon niksquote:Op maandag 27 mei 2013 14:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zou kunnen. Zelf weet ik niet de science achter die stoffen.
Ik ga het ook niet doen hoor, vind zulke dingen gewoon interessant.
Ik hou het wel bij truffeltjes.
Boks neger. Ik heb dus ook jaren 3mg geslikt (binnenkort maar weer even langsquote:Op maandag 27 mei 2013 14:31 schreef Klojo120 het volgende:
Ik slik elke avond 3 mg melatonine om in slaap te komen. Is ook niet veel.
PFFquote:Op maandag 27 mei 2013 14:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boks neger. Ik heb dus ook jaren 3mg geslikt (binnenkort maar weer even langs), maar is best veel als je bedenkt dat mensen 0,1mg bij de apotheek/drogist halen en dat voor hun al voldoende is.
Slikken wij 30x zo veel
Klopt, dat staat ook op die site inderdaad. Dat je overdag dingen moet doen als je hand proberen door de muur heen te duwen en dan er bij nadenken van krijg ik m'n hand door de muur heen, ben ik aan het dromen, etc. Dan wordt dat een gewoonte van je die je ook in je dromen terug gaat krijgen. In je dromen gaat je hand dan door de muur oid, en aangezien je ervan de gewoonte hebt gemaakt om je zelf tijdens die daad af te vragen of je aan het dromen bent, realiseer je je dat het raar is dat je hand door de muur gaat en ben je je ervan bewust dat je droomt. Heb het zelf ook wel eens geprobeerd, maar vond het te veel moeite tbhquote:Op maandag 27 mei 2013 14:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik, heb een paar keer lucide gedroomd, wake/sleep-induced (wake-induced maar een keer). Er zijn ook rare dingen als: "Elke keer als je de letter A ziet moet je een reality check doen." Dan doe je constant reality checks en dan ga je dat in je droom dus ook doen om erachter te komen dat je droomt.
Ik heb idd van die 0,1 pilletjes, die ik 30 slik, anders werkt het niet. van die 3mg weet ik dat ze er zijn, ik heb ze alleen niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boks neger. Ik heb dus ook jaren 3mg geslikt (binnenkort maar weer even langs), maar is best veel als je bedenkt dat mensen 0,1mg bij de apotheek/drogist halen en dat voor hun al voldoende is.
Slikken wij 30x zo veel
Dus jij pakt een stripje van die pilletjes elke dagquote:Op maandag 27 mei 2013 14:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb idd van die 0,1 pilletjes, die ik 30 slik, anders werkt het niet. van die 3mg weet ik dat ze er zijn, ik heb ze alleen niet.
handjevol, ze zitten in een potjequote:Op maandag 27 mei 2013 14:34 schreef Olment het volgende:
[..]
Dus jij pakt een stripje van die pilletjes elke dag
Tel je ze ook echt, of schud je gewoon ongeveer wat in je handquote:
Is ook de reden waarom ik meer ben gaan blowen, om goed in slaap te komen.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:34 schreef Olment het volgende:
[..]
PFF
gewoon een jonko roken voor je gaat pitten
ligt eraan, meestal tel ik ze.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:35 schreef Olment het volgende:
[..]
Tel je ze ook echt, of schud je gewoon ongeveer wat in je hand
Ga naar een neuroloog en vraag dat, danquote:Op maandag 27 mei 2013 14:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb idd van die 0,1 pilletjes, die ik 30 slik, anders werkt het niet. van die 3mg weet ik dat ze er zijn, ik heb ze alleen niet.
Nou.. gelijk bellen nou,, anders komt het er niet vanquote:Op maandag 27 mei 2013 14:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga naar een neuroloog en vraag dat, dan30 van die pilletjes slikken is ook weer zoiets
Ik kreeg in eerste instantie 1mg pillen, waar ik er uiteindelijk 3 van slikte. Toen vond hij dat te moeilijk en heeft hij maar gewoon een nieuwe rits 3mg voorgeschreven
Toen ging het een tijdje goed, was alles bijgetrokken, dus ben ik gestopt. Hij zei nog als je er ooit weer last van krijgt moet je gewoon weer terugkomen en schrijf ik je nieuwe voor, dus ik moet maar weer eens van dat aanbod gebruik gaan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |