quote:Op maandag 27 mei 2013 13:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij heeft dienst tot laat, dus ik denk niet dat hij buiten de treintjes die hij al moet rijden
Hij niet, denk ikquote:Op maandag 27 mei 2013 14:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]dan houd 't op. Ik ben morgen wel in Amsterdam tot Woensdag haha
quote:dude stop cheifin for a couple days and take some melatonin and valerian root extract. instant lucid dreams. seriously my dreams are ridiculously real. It feels like I pop into my dream and stay in the dream state the entire time I sleep. And most of it is flying around my neighborhood, the east coast, major cities, it's soo vivid and real. I actually am somewhat conscious in my dreams and can think and make decisions and navigate the dream scape. Shits awesome.
Hier kan ik me wel in vindenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Skatje jij moet echt even niet meer zo obsessed zijn met drugs en hun werking
Doe nou nietquote:Op maandag 27 mei 2013 14:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden
Je probeert veel uit telkensDadelijk blijf je nog ergens in hangen..
Btw.. Heroine is ook awesome
tab-tab-spatie/enter is het hier altijdquote:Op maandag 27 mei 2013 14:18 schreef Moira. het volgende:
HoeraIk heb alt-s werkzaam gekregen op de laptop
Zal Mono blij mee zijnDie gebruikt altijd alt-s om te posten (ik klik altijd op 'invoeren'), maar dat deedie op mijn laptop niet.
Nu wel duskijken of ik hier ook gewend aan kan raken
Tab-tab-spatie of tab-tab-enter werkte trouwens al, maar wist niet dat ik dat ook kon gebruiken
ik ben tegen, eind juni tentamens... weekje later zou ideaal zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 13:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja schat, ga jij een meet plannen?
Dat hebben wij stoners even goed onderschat
Maar ik ga denk ik gewoon een datum prikken ergens eind juni ofzo en dan ziet iedereen maar of die komt of niet
Kutquote:Op maandag 27 mei 2013 14:18 schreef Olment het volgende:
[..]
tab-tab-spatie/enter is het hier altijd
Hijs toch wel verstandig genoeg om van heroine af te blijven...quote:
Maar melatonine zijn gewoon slaappillen en dat andere is ook zoiets.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Skatje jij moet echt even niet meer zo obsessed zijn met drugs en hun werking
Ah joh één chill zondagje tussen je examens is juist goed om even te relaxenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ik ben tegen, eind juni tentamens... weekje later zou ideaal zijn
Eerst Crystal Meth maar eens proberen, veel goedkoper en werkt veel beter.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden
Je probeert veel uit telkensDadelijk blijf je nog ergens in hangen..
Btw.. Heroine is ook awesome
Meth is ook gewoon maar chemisch.. Niks raars aan, hoestbonbons, accuzuur enzoquote:Op maandag 27 mei 2013 14:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar melatonine zijn gewoon slaappillen en dat andere is ook zoiets.
Alhoewel ik misschien ook wel nooit meer wakker wordt.
Geef mij een gil als je doetquote:Op maandag 27 mei 2013 14:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eerst Crystal Meth maar eens proberen, veel goedkoper en werkt veel beter.
Weekje later is Pitch dus kan ik niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ik ben tegen, eind juni tentamens... weekje later zou ideaal zijn
Ah, zit ff m'n tentamenrooster te checken, maar de maandag erop (1 juli) is mijn laatste waarvan ik denk dat ik hem niet eens ga makenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah joh één chill zondagje tussen je examens is juist goed om even te relaxenHet is overdag
Ik.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Enig FOK!ker morgen wel in Damsco ?
Weet je wat jij moet doenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eerst Crystal Meth maar eens proberen, veel goedkoper en werkt veel beter.
Nice, ik weet nog niet exact hoe laat, in ieder geval voor 15:00.quote:
Ik heb jarenlang 3mg melatonine geslikt op voorschrift van de neuroloog (wat je bij de drogist/apotheek kunt kopen is 0,1 mg), niks bijzonders aan.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar melatonine zijn gewoon slaappillen en dat andere is ook zoiets.
Alhoewel ik misschien ook wel nooit meer wakker wordt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:21 schreef Olment het volgende:
[..]
Meth is ook gewoon maar chemisch.. Niks raars aan, hoestbonbons, accuzuur enzo
Daarom!quote:Op maandag 27 mei 2013 14:21 schreef Olment het volgende:
[..]
Geef mij een gil als je doet
staat ook nog op mijn lijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |