Je kunt ook slechts de samenvatting downloaden. Het punt is dat je hiermee effectiever kunt afvallen en sneller resultaat ziet.. probeer je alleen maar te helpen.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké je hebt gelijk. Maar ik ga geen boeken kopen die niet eens meer te koop zijn, alleen om af te vallen. Dat vind ik onzin.
Voor de rest doe ik wel aan squatten.
veel vrouwen doen extra lage gewichten omdat ze bang zijn om grote spieren te ontwikkelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe het dus niet omdat ik moet schijten, maar omdat ik mooie strakke (niet gespierde) billen wil.
Ja maar ik dacht dat ik goed bezig wasquote:Op zondag 26 mei 2013 19:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Je kunt ook slechts de samenvatting downloaden. Het punt is dat je hiermee effectiever kunt afvallen en sneller resultaat ziet.. probeer je alleen maar te helpen.
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Jongoms maakt jullie penor overuren. Is bespeur hier wat
[ afbeelding ]
ik lach mij ook een deukquote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Jongoms maakt jullie penor overuren? Ik bespeur hier wat
[ afbeelding ]
quote:
Huhquote:Op zondag 26 mei 2013 20:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
topic dood en begraven
graag hier niet meer posten
KSP?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:24 schreef vogelkooi het volgende:
Neergestort op de maan bij eerste atempt. poging 2!
quote:
160quote:Op zondag 26 mei 2013 21:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh, Adora? Wat is chubby? 80kg, 100kg, 140kg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |