In de oven? Past dat?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan voorlopig geen rijst meer zien.
Zelfgemaakte pizza's?
Hmm die ken ik niet,quote:Op zondag 26 mei 2013 18:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... Fiction Factory ofzo?
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Klinkt niet echt geloofwaardig als ik eerlijk ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is echt zo en ze is liefquote:Op zondag 26 mei 2013 18:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt niet echt geloofwaardig als ik eerlijk ben.
Ja, die zag ik dus ook net staanquote:Op zondag 26 mei 2013 18:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm die ken ik niet,
Deze is super mooi:
Tevens live, farewell tour
Ezell is écht een meisje.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb d'r gister in t echt ontmoet en ben achtergekomen dat ze echt een meisje is.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ze wou niet met mij daten gisterenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
boemboem gedaan?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oude scharrel tegengekomen, woont op kamers in utrecht vandaar dat ik zo laat ben
Don't dream it's over, kan best over een relatie die voorbij is gaanquote:Op zondag 26 mei 2013 18:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, die zag ik dus ook net staan.
Maar ik dacht: dat gaat toch niet over gebroken harten?
Wat een tegenvaller moest dat voor je zijn!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb d'r gister in t echt ontmoet en ben achtergekomen dat ze echt een meisje is.
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee.
Of gewoon spaghetti met gehakt en tomatensaus.
Ik moest inderdaad huilen.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat een tegenvaller moest dat voor je zijn!
Ik lust geen courgette.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:10 schreef Ezell het volgende:
[..]Of neem een pak fusilli en een pot pastasaus. Gooi er paprika, champignons en courgette bij of zo. Lekker en makkelijk.
Ruil de courgette in voor kip.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik lust geen courgette.
Is ook wel lastig om iets te verzinnen wat 4 man lekker vindt.
Ja hahaquote:Op zondag 26 mei 2013 18:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Je werd spontaan hetero toen je ezell zag toch
Knapquote:Op zondag 26 mei 2013 18:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb 'm in tc gezien. En heeft een icoontje van een mannetje hier.
eh nee :S hoe zag Ezell er dan uit als man?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ezell heb ik ook in tc gezien en ik zag écht een meisjequote:Op zondag 26 mei 2013 18:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ezellachtigquote:Op zondag 26 mei 2013 18:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
eh nee :S hoe zag Ezell er dan uit als man?
Wat wil je anders met batterijen in een koelkastquote:Op zondag 26 mei 2013 18:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Denken dat ik bij Etsu eetNee bedankt, heb al eens een voedselvergiftiging opgelopen
Ik laat m'n moeder volgende week zondag koken en dan vries ik het in en vreet jij het op, dan eten wij wel iets anders.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Denken dat ik bij Etsu eetNee bedankt, heb al eens een voedselvergiftiging opgelopen
Ach, en als dat gebroken hart voorbij is kan dit nog:quote:Op zondag 26 mei 2013 18:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Don't dream it's over, kan best over een relatie die voorbij is gaan
Je gendericoon ziet er mannelijk uit omg omg hihahoquote:Op zondag 26 mei 2013 18:12 schreef Ezell het volgende:
Zou niet tof zijn als ik echt als een man eruit zou zien...
Journeyquote:Op zondag 26 mei 2013 18:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, en als dat gebroken hart voorbij is kan dit nog:
Ik heb nog nooit pasta met kip gegeten. Klinkt ook heel smerig trouwens.quote:
Dan niet he.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:14 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga niet meer op jullie in, jullie trollen alleen maar.
Ezell is ECHT een meisje en je kan haar niet als man hebben gezien!!!!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:14 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga niet meer op jullie in, jullie trollen alleen maar.
Serieus? Ik doe er heel vaak kip bij.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pasta met kip gegeten. Klinkt ook heel smerig trouwens.![]()
Iets anders, Ezell. Noem eens iets uit je 'thuis'land zeg maar.
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik laat m'n moeder volgende week zondag koken en dan vries ik het in en vreet jij het op, dan eten wij wel iets anders.
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja omg omg en jip en janneke champagne voor mezelf
Meh... ik ben weg hier. Jullie zijn echt NIET GRAPPIGquote:Op zondag 26 mei 2013 18:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ezell is ECHT een meisje en je kan haar niet als man hebben gezien!!!!
M'n moeder kon lekker koken volgens jou.quote:
quote:
Wat als ik alle nodig grappen die gemaakt zijn op FOK! in mijn FOBO ging zetten, dan ben ik eeuwen bezigquote:
Beetje onnodig jongeman.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Wat als ik alle nodig grappen die gemaakt zijn op FOK! in mijn FOBO ging zetten, dan ben ik eeuwen bezig
Ook goed.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
WE DOEN NIET ZO MOEILIJK EN DOEN GEWOON SPAGHETTI BOULOGNESE
Nou dan ga je toch lekkerquote:Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Meh... ik ben weg hier. Jullie zijn echt NIET GRAPPIG.
Ja, doei, dan geloof je het toch nietquote:Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Blijfquote:Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik scheur je anus uit elkaar met mijn blote handen.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik leg je met je bek op de stoeprand
Lasagne kan ookquote:Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook goed.
Rijst met broccoli en kip is trouwens ook best lekker. Geleerd van mijn mams en zowat het enige dat ik op zich nog goed kan maken.![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:17 schreef jordyqwerty het volgende:
Gebakken aardappelen met boontjes en pangafilet
Het is genoeg voor een zes, dat sowieso. Ik weet nu eindelijk het verschil tussen de technische en economische voorraad.quote:
Hondenbrokken inslaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lasagne kan ookvult ook goed, is ook wel nodig bij jordy aangezien die zich lam gaat zuipen.
Lees dit nu pasquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja jou ken ik wel beter volgens mij. Was jij die bewaker oid?
Da's lang geleden.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lees dit nu pas
Maar klopt inderdaad
Avond allemaal tevens
:"""""))) dat weet mn toekomstige kitten ook wel.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is genoeg voor een zes, dat sowieso. Ik weet nu eindelijk het verschil tussen de technische en economische voorraad.
Tapas is pas moeilijk doen.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:22 schreef Rezania het volgende:
Gewoon een bruine bol met roomboter en oude kaas. Wat doen jullie moeilijk?
Hoi Taxquote:Op zondag 26 mei 2013 18:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lees dit nu pas
Maar klopt inderdaad
Avond allemaal tevens
Da's ver onder mijn niveau.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:22 schreef Rezania het volgende:
Gewoon een bruine bol met roomboter en oude kaas. Wat doen jullie moeilijk?
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
:"""""))) dat weet mn toekomstige kitten ook wel.
Niet doorhebben dat dat heerlijk is.quote:
Byequote:Op zondag 26 mei 2013 18:24 schreef Etsu het volgende:
ik ga naar de trein, spreek jullie zo vanuit de eerste klas grgr
"Ik heb geen aanrecht. Ik heb geen magnetron. Ik heb geen oven. Dus we gaan maar crackertjes eten.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is een housewarming, daar hoort ongezond eten bij
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Ik heb geen aanrecht. Ik heb geen magnetron. Ik heb geen oven. Dus we gaan maar crackertjes eten."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:37 schreef Rezania het volgende:
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:37 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
ik ben gewoon slecht getekentquote:
Lobi, maar de term schatje is bestemt voor fraumenschenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou zegwat is iedereen ineens lekker aardig tegen me
ik zei dan ook sgatjequote:Op zondag 26 mei 2013 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lobi, maar de term schatje is bestemt voor fraumenschen
Alsof Rez jou aardig vindtquote:Op zondag 26 mei 2013 18:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bekijk het maar 7 juni. Ik ga gamen met Rez
Welk station sta je? Utrecht of Zwolle?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:55 schreef Etsu het volgende:
Adora, wil je me warm houden tot de trein komt?25 minuten wachten
Is goed hoor, wat moet ik precies doen?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:55 schreef Etsu het volgende:
Adora, wil je me warm houden tot de trein komt?25 minuten wachten
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:50 schreef Etsu het volgende:
Ezell ik heb je kaartje gestempeld IK KAN NIET WACHTEN OMG
Wel komen hoor.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mij warm houden, maar niet met je tietjes oid, daar krijg ik het koud van.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is goed hoor, wat moet ik precies doen?
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:57 schreef nodig het volgende:
[..]
OMG dat doe ik ook weleens![]()
![]()
Die quick order palen zijn zo nutteloos
Hoe dan? Moet ik met m'n rug tegen je aan gaan staan? Je mijn jas geven? Een deken om je heen wikkelen?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij warm houden, maar niet met je tietjes oid, daar krijg ik het koud van.
Ik was iedereen voorquote:Op zondag 26 mei 2013 18:57 schreef nodig het volgende:
[..]
OMG dat doe ik ook weleens![]()
![]()
Die quick order palen zijn zo nutteloos
NU KOM IK OM 10 UUR THUIS IPV HALF 10quote:
Doe maar op www.klacht.nlquote:Op zondag 26 mei 2013 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
NU KOM IK OM 10 UUR THUIS IPV HALF 10![]()
Ik ga een klacht indienen bij NS dat ze niet op me wachtten.
Mij knuffelenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe dan? Moet ik met m'n rug tegen je aan gaan staan? Je mijn jas geven? Een deken om je heen wikkelen?
450 euro, minimaal.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou ik een schadevergoeding krijgen denk je?
Ja ik wil ezell terugpakkenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was iedereen voor
Je gendericon
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe dan? Moet ik met m'n rug tegen je aan gaan staan? Je mijn jas geven? Een deken om je heen wikkelen?
stoerquote:
Twee keer de helft dan.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Te weinig omdat ik het ben, dé Etsu van FOK!.
Oh, gezellig. Maar ik ben wel beter, onthoudt dat.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Onthoudtquote:Op zondag 26 mei 2013 19:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, gezellig. Maar ik ben wel beter, onthoudt dat.
EEN SPELFOUT, HET IS TOCH WAT! SNEL, PAK JE NAZI-OUTFIT!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onthoudtow wacht, tis je profielvak niet.
komt alleen maar zinnigs uit deze manquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
of zoals DV altijd zegt:
altijd op meerdere paarden wedden
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, gezellig. Maar ik ben wel beter, onthoudt dat.
Een van de vele spelfouten in 24 uur tijd.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
EEN SPELFOUT, HET IS TOCH WAT! SNEL, PAK JE NAZI-OUTFIT!
Zolang de paarden maar niet op elkaar lijken.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
komt alleen maar zinnigs uit deze man
Je moeder.quote:
Ach, meid toch.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een van de vele spelfouten in 24 uur tijd.
ssstquote:Op zondag 26 mei 2013 19:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zolang de paarden maar niet op elkaar lijken.
Maar dan anders
Jordy die z'n bek gewoon moet houden.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef jordyqwerty het volgende:
Etsu die meent iets te kunnen zeggen met zijn incompetente grammatica
Not too good, en m'n enkel ook nog dubbel geklapt dus ik ben nu manke nelisquote:
Fap erop.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:19 schreef Etsu het volgende:
HA IK ZIT IN EERSTE KLAS IN DE TREIN RAAK ME AAN BITCHIES.
lekker rustig hier.rode stoelen
gesloten deur
al gestopt met bloeden? al ziekenhuis geweest? wat is de updatequote:Op zondag 26 mei 2013 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Not too good, en m'n enkel ook nog dubbel geklapt dus ik ben nu manke nelis
Hoe is't met jou dan?
oke. gedetailleerd verslag?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu maak een filmpje van de eerste klas coupe
Bloedt een beetje, en ziekenhuis doe ik pas als het over een paar dagen nog niet beter is. Anders 350 euro eigen bijdrage en zo.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
al gestopt met bloeden? al ziekenhuis geweest? wat is de update
aww hoe heb je dat voor elkaar gekregen
ja brak, enorm brak
350 eu, wat een grapjassen daarzoquote:Op zondag 26 mei 2013 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bloedt een beetje, en ziekenhuis doe ik pas als het over een paar dagen nog niet beter is. Anders 350 euro eigen bijdrage en zo.
En, ik dacht, ik ga even een balletje trappen voor wat afleiding. Nja, had ik beter niet kunnen doen dus
Drankbak
met mn hw wel drinken hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
350 eu, wat een grapjassen daarzo
oh slim..zwakke enkels?
neuh, ik mag geen alcohol meer en ik ga stoppen per vandaag. dat wordt doei tegen de dagelijkse 2 glazen wijn
jij stoppen? No wayquote:Op zondag 26 mei 2013 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh slim..zwakke enkels?
neuh, ik mag geen alcohol meer en ik ga stoppen per vandaag. dat wordt doei tegen de dagelijkse 2 glazen wijn
Tja, zo gaat datquote:Op zondag 26 mei 2013 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh slim..zwakke enkels?
zal ik ook mee doen? dat ik win is haast wel zeker.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:28 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.hollandsnexttopmodel.nl/model/469/
I would hit her.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:28 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.hollandsnexttopmodel.nl/model/469/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ik mag echt niet meerquote:
ja, godquote:
oei, paar weekjes rust en krukken dan.. nouja rust heb je sowieso welquote:Op zondag 26 mei 2013 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat
Nee alleen mijn rechterenkel is wat zwakker, maar ik kreeg er een bal echt loeihard tegen aan en dat ging dus van KRAK
Waarom mag je geen alcohol meer
Maar waarom niet dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik mag echt niet meer
[..]
ja, god
ik heb net nieuwe rose, likeur 43 en cointreau gekocht godverdomme
Ik kan alleen niet stil zittenquote:Op zondag 26 mei 2013 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oei, paar weekjes rust en krukken dan.. nouja rust heb je sowieso wel
ik heb netelroos
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I would hit her.![]()
![]()
![]()
lkkr wyfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:35 schreef FL_Freak het volgende:
Etsu is dat trouwens een N56VZ ?Die lijkt op mijn Asus namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |