Als je voor Rotterdam gaat zou ik zeker de helicon asselronde gaan lopen tijdens de midwintermarathon.quote:Op zondag 10 november 2013 15:55 schreef kepler het volgende:
Als je nu al op een goede halve marathon niveau zit zou ik gewoon op dezelfde manier doortrainen en dan vanaf (idd) 3 maanden vantevoren een schema beginnen
Ik doe mee met Rotterdam 2014 en blijf nu doortrainen voor de halve marathon (die in Tilburg en van Egmond). Vanaf 1 januari (misschien 2 januari) begint mijn schema weer.
Drie maanden lang lange duurlopen is al lang zat
Het is een groot voordeel om in een groep te zitten met veel marathon ervaring zoals bij mij. Alle knelpunten en kritieke punten weet je vaak al dan. Blijft toch altijd op eigen gevoel doen wel.quote:Op zondag 10 november 2013 20:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Als je voor Rotterdam gaat zou ik zeker de helicon asselronde gaan lopen tijdens de midwintermarathon.
En inderdaad 3 maanden zou moeten kunnen lukken met een mooi schema van zijn club.
En toch moet je alles zelf doenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:55 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het is een groot voordeel om in een groep te zitten met veel marathon ervaring zoals bij mij. Alle knelpunten en kritieke punten weet je vaak al dan. Blijft toch altijd op eigen gevoel doen wel.
Ik gebruik het puur als tips hoe ik het juist niét moet doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef kepler het volgende:
[..]
En toch moet je alles zelf doen![]()
Alle tips zijn zeker nuttig, maar vergeet niet ook zelf na te denken en te luisteren naar je lichaam zoals je zelf al zegt
inderdaad....je kunt nog zo veel schema's volgen maar je lichaam is toch de beste raadgever heb ik zelf ontdektquote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef kepler het volgende:
[..]
En toch moet je alles zelf doen![]()
Alle tips zijn zeker nuttig, maar vergeet niet ook zelf na te denken en te luisteren naar je lichaam zoals je zelf al zegt
ow, dan heb ik er nog wel een paar voor jequote:Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik gebruik het puur als tips hoe ik het juist niét moet doen.
Voor mij geldt eigenlijk hetzelfde. Ook voor het erst sinds tijden niet meegedaan. Noodgewongen weliswaar, maar ik weet niet of ik anders wel gelopen had. Het is een mooie wedstrijd, maar ook wel erg massaal en voor mij een hele reis. Misschien in 2014 weer...quote:Op zondag 17 november 2013 13:26 schreef No-P het volgende:
Voor het eerst sinds jaren dat ik niet meedoe met de zevenheuvelen. Volgend jaar weer, ben nu net weer wat aan het lopen na een rustperiode. Vind het nu eigenlijk wel jammer, maar even een tijdje rust is ook niet verkeerd. Net zelf wat getraind, het is in ieder geval heerlijk weer. Meerdere mensen vonden dat ik al wat vroeg aan het warmlopen was...
nee, meer "the monkey on my back"quote:Op donderdag 14 november 2013 06:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Rechtsedirecte is kepler nu een kloon van jou?![]()
![]()
Eh?quote:Op zondag 17 november 2013 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, meer "the monkey on my back"
AH ja! Ik heb daar alleen maar een paar km van gewandeld, kan me niet voorstellen die hele track te moeten hardlopenquote:
nog 3 weken until K-day...taper-periode is begonnenquote:Op zondag 17 november 2013 21:02 schreef kepler het volgende:
[..]
AH ja! Ik heb daar alleen maar een paar km van gewandeld, kan me niet voorstellen die hele track te moeten hardlopen
Hoeveel km is het? En hoe lang mag/wil je er over doen?quote:Op zondag 17 november 2013 21:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nog 3 weken until K-day...taper-periode is begonnen
60km, je mag er 12 uur over doen maar ik hoop, afgaande op mijn trainingsresultaten, het binnen de 8 uur te doenquote:Op zondag 17 november 2013 21:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Hoeveel km is het? En hoe lang mag/wil je er over doen?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:52 schreef kepler het volgende:
Net een halve marathon gelopen in Tilburg, blijkt het parcours maar 20km te zijn
Tilburgquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:52 schreef kepler het volgende:
Net een halve marathon gelopen in Tilburg, blijkt het parcours maar 20km te zijn
Ja nog net welquote:
oke....en verder?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |