Ja dat zal het zijn...quote:Op zondag 26 mei 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog boos om je 30-04-2007 quotes
Arie Luyendijk.quote:
wat was er toen?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog boos om je 30-04-2007 quotes
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toen moest ik lachen omdat PSV kampioen werd
IK KAN HET NIET GELOVEN DUDES. DIT IS ZO HARDquote:Op zondag 26 mei 2013 18:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toen moest ik lachen omdat PSV kampioen werd
Ja zo erg. Oh nee toch niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
IK KAN HET NIET GELOVEN DUDES. DIT IS ZO HARD
lekker is het niet neequote:Op zondag 26 mei 2013 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die frituur vinden stinken![]()
Ik ga huilen
Thuis frituur ik iig nietquote:Op zondag 26 mei 2013 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die frituur vinden stinken![]()
Ik ga huilen
Als me de afzuigkap aan frituur in de middag kan mijn vader het nog ruiken in de avond als hij thuis komtquote:
Ik vanaf morgen welquote:
ik hoop nooit zo'n ding hier te hebben, na 3 maanden bak je in oud vet omdat niemand het vet wil vervangenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vanaf morgen welHuisgenoot heeft er gisteren een gekocht, ga los op die shit.
Hele week bruin fruit
Oude mannen in sexbioscopen hebben trek, jij hebt hongerquote:Op zondag 26 mei 2013 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nooit last van. Ja ik krijg er trek door
Neh we zijn de beroerdste niet, dat zal niet zo'n probleem zijnquote:Op zondag 26 mei 2013 18:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ik hoop nooit zo'n ding hier te hebben, na 3 maanden bak je in oud vet omdat niemand het vet wil vervangen
Uh 2 keer gedaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij maakt toch altijd KFC kip met je vader?
rensie wrom noemde je me gisteravond debiel hele avond door verpest mattiequote:
Moet ik je een zelfgemaakte handleiding sturen mattiequote:Op zondag 26 mei 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer wou KFC kip maken zonder te frituren
Ik weet nogsteeds niet of je trollt ja of nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rensie wrom noemde je me gisteravond debiel hele avond door verpest mattie
ah mooi danquote:Op zondag 26 mei 2013 18:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh we zijn de beroerdste niet, dat zal niet zo'n probleem zijn
Nee, is geen troll. Vraag maar aan mensen hier.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet nogsteeds niet of je trollt ja of nee.
Heb je donderdag Bob gezien op de borrel? Huisgenoot van me die die frituurpan heeft gekocht. Eindbaasquote:
Oh ja jullie kennen elkaar privé.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je donderdag Bob gezien op de borrel? Huisgenoot van me die die frituurpan heeft gekocht. Eindbaas
Mars frituren. Schijnt een delicatesse te zijn in Schotland ofzo.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pizza frituren, lijkt me opzich best smerig
Doen ze in Schotland veelquote:Op zondag 26 mei 2013 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pizza frituren, lijkt me opzich best smerig
Volgens mij nietquote:Op zondag 26 mei 2013 18:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je donderdag Bob gezien op de borrel? Huisgenoot van me die die frituurpan heeft gekocht. Eindbaas
die frituren toch allesquote:Op zondag 26 mei 2013 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Mars frituren. Schijnt een delicatesse te zijn in Schotland ofzo.
Doe maarquote:Op zondag 26 mei 2013 18:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet ik je een zelfgemaakte handleiding sturen mattie
OKE IS GOEDquote:Op zondag 26 mei 2013 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
Zometeen taco's met gehakt en kaas![]()
Misschien wat nacho's cheese erbij
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:36 schreef GGMM het volgende:
Post #7 krijgt de TT.
Tenzij deze post over mij gaat uiteraard.
quote:
Ik had aanvankelijk geen TT. Ik denk dat GGMM voor deze TT heeft gezorgd. Ga maar bij hem klagen.quote:
Het spijt me.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had aanvankelijk geen TT. Ik denk dat GGMM voor deze TT heeft gezorgd. Ga maar bij hem klagen.
Vuile hond.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ja sorry hoor
verzin een ander en vraag netjes aan ggmm of hij het wijzigt.
Alsnog moet je zoiets niet postenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ja sorry hoor
verzin een ander en vraag netjes aan ggmm of hij het wijzigt.
Ja die heb ik dus niet hé, maar ik kan wel een keer uitleggen hoe wij dat gedaan hebben. Was echt een aanraderquote:
Twister friet?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus niet hé, maar ik kan wel een keer uitleggen hoe wij dat gedaan hebben. Was echt een aanrader![]()
Moet je wel van die twister friet erbij eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |