Stadionverbod olé oléquote:Op zondag 26 mei 2013 17:19 schreef Tchock het volgende:
Er loopt geloof ik een supporter op het veld.
Nee ik ging fluiten naar die mensenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:21 schreef remlof het volgende:
Liep je ook het veld op na het laatste fluitsignaal Paul?
Nee, maar het was gewoon dom dat er al mensen gelijk het veld op gingen dat mocht dus niet. Daardoor krijgen we weer gezeik, en was dit weer de laatste keer gok ik zo.quote:
Nou, ho ho..... moet dat nou?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:42 schreef PIETR het volgende:
Lekker hoor, gun het Utrecht. Helemaal niets in dat tyfus Duitsland.
We mochten sowieso het veld op, dat was afgesproken, maar na een kwartier.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:53 schreef Onnoman het volgende:
Die gast zijn nog door de speakers:
"Kom niet het veld op!" "Verpest het niet voor de club!"
"Dit gaat ons geld kosten! DOE HET NIET"
In het begin werd er geluisterd.. maar het onvermijdelijke bleek waar...
ik stoorde me eraan maar je doet er niks tegen!
oh, dat wist ik dus nietquote:Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef Paul het volgende:
[..]
We mochten sowieso het veld op, dat was afgesproken, maar na een kwartier.
Mocht na een kwartier van de KNVB, zodat de spelers naar binnen konden. Maarja, ik wist ook wel van te voren dat dat nooit ging gebeuren met het Utrechtpubliek wat nooit wil luisterenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef Onnoman het volgende:
[..]
oh, dat wist ik dus niet
Ben benieuwd wie onze eerste tegenstander is in de EUROPA LEAGUE
Hapoel Tel Avivquote:Op zondag 26 mei 2013 17:57 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
allemaal van die kut oostbloklanden
FC HOnkaquote:
Dat mensen daar op zitten te wachtenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:57 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
allemaal van die kut oostbloklanden
Red Star Belgrado !?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:05 schreef Onnoman het volgende:
Enige (beetje) bekende namen zijn:
-maccabi haifa
-hapoel tel aviv
-Rubin Kazan
-Standard Luik
-Trabzonspor
-Aalborg
en
-Motherwell
dat zou wel een leuke wedstrijd zijn FCU tegen het schotse Motherwell
Daarom beter wij dan van die verwende wijven; laat dit maar aan de mannen over!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mensen daar op zitten te wachten
Jullie halen de groepsfase niet eensquote:Op zondag 26 mei 2013 18:28 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Daarom beter wij dan van die verwende wijven; laat dit maar aan de mannen over!
kan er niet trots op zijnquote:
Dat zei iedereen vorige keer ook, maar utrecht speelde de meest legendarische wedstrijd van alle Nederlandse clubs in de afgelopen 10 jaar en heeft het beter gedaan dan elke andere club in de europaleague.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie halen de groepsfase niet eens
Toen hadden jullie nog een best aardig team. Nu gaan waarschijnlijk de sterkhouders weg. En volgens mij is er niet veel geld om te investeren. Of gaat van Seumeren nog wat doen?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:10 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat zei iedereen vorige keer ook, maar utrecht speelde de meest legendarische wedstrijd van alle Nederlandse clubs in de afgelopen 10 jaar en heeft het beter gedaan dan elke andere club in de europaleague.
Het is jammer dat we de arbritage tegen hadden anders hadden we nog heel wat meer punten bij elkaar gesprokkeld!
Dat valt nog te bezien, maar we hebben een goede jeugd klaar staan en een goed team. Ik verwacht niet heel ver te komen, maar dat verwachtte ik voor deze wedstrijd ook niet:quote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hadden jullie nog een best aardig team. Nu gaan waarschijnlijk de sterkhouders weg. En volgens mij is er niet veel geld om te investeren. Of gaat van Seumeren nog wat doen?
Dat was wel een leuke wedstrijd jaquote:Op zondag 26 mei 2013 20:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien, maar we hebben een goede jeugd klaar staan en een goed team. Ik verwacht niet heel ver te komen, maar dat verwachtte ik voor deze wedstrijd ook niet:
http://m.youtube.com/#/wa(...)ch%3Fv%3Dq_buHZFEP7w
Als we er in de 3e voorronde uitvliegen welquote:
Teringquote:Op zondag 26 mei 2013 23:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als we er in de 3e voorronde uitvliegen wel
Qualifying First qualifying round 4 July 2013 11 July 2013
Second qualifying round 18 July 2013 25 July 2013 (Utrecht)
Third qualifying round 1 August 2013 8 August 2013 (Vitesse)
Play-off Play-off round 22 August 2013 29 August 2013 (Feyenoord, AZ)
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |