Waarom?quote:
Ik had de lapo.quote:
Dát zijn de betere berichtenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
In other news:
1 juni gaat nu definitief door. Weekendje weer bij elkaar en leuke dingen doen
Hangt af van wat je zoekt of je eigen ervaring is.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:13 schreef MichelWuyts het volgende:
Wat zijn nu de beste datingsites? Welke ook actief is? pepper/relatieplanet?
Geen ervaring met datingsite. En ben zelf begin 20 en volgens mij zijn ik er redelijk goed uit. Het is ook niet zo dat ik geen vriendinnen heb gehad, maar het lijkt me wel interessant om eens te proberen.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hangt af van wat je zoekt of je eigen ervaring is.
1 date/relatie gehad via RP.
Meerdere dates via PaiQ.
Probeer dan eens wat.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:28 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Geen ervaring met datingsite. En ben zelf begin 20 en volgens mij zijn ik er redelijk goed uit. Het is ook niet zo dat ik geen vriendinnen heb gehad, maar het lijkt me wel interessant om eens te proberen.
Tijd om de schroeven eens aan te draaien.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:29 schreef Maraca het volgende:
Ik heb wel wat los gemaakt in dit topic, aan de TT te zien
HJ zit nu verward in de auto, niet wetende wat hij hiervan moet denkenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Probeer dan eens wat.
[..]
Tijd om de schroeven eens aan te draaien.
Ja ga ik ook doen. Relatieplanet en pepper maar eens geregistreert.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Probeer dan eens wat.
[..]
Tijd om de schroeven eens aan te draaien.
H_J is nimmer verward.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
HJ zit nu verward in de auto, niet wetende wat hij hiervan moet denken
Die zijn enkel nuttig als je ervoor betaald.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:33 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen. Relatieplanet en pepper maar eens geregistreert.
Welke zijn dan gratis die goed werken?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
H_J is nimmer verward.
[..]
Die zijn enkel nuttig als je ervoor betaald.
PaiQ. Je kan ook Knuz proberen. Er zullen er ongetwijfeld meer zijn maar die zijn vrij bekend.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:41 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Welke zijn dan gratis die goed werken?
Reageer dan ook gewoon, trut!quote:Op zondag 26 mei 2013 17:52 schreef Caithlinn het volgende:
Pfff, ik zit sinds kort op Paiq... Maar ik ben geloof ik nog niet echt 'normale' mannen tegen gekomen.
Vandaag ook weer. Een van die contacten had me een berichtje gestuurd dat hij hoopte me nog een keer online tegen te komen. Maar omdat hij niet online was vanmiddag had ik daar nog niet op gereageerd. Was hij dus 5 minuten daarna online, verwijderd hij me met de opmerking 'trut!'...
Mensen die daar voor betalen dan en goede ervaringen hebben? Ik heb nu gewoon een gratis profiel en als ik dan iemand leek vind even liken. Als het wederzijds is ga ik misschien wel een keer betalen.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Pepper betaald is. Dat lijkt me voor een profielensite een acceptabele versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |