PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:
Ik vind mezelf goed.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat jullie het niet goed vinden hoor
Alleen jullie vinden bijna niks goed dus ja
They're making a left turn! Another left turn!quote:Op zondag 26 mei 2013 16:39 schreef Maver24 het volgende:
om 17.00 maar kijken naar de Indy500 op RTL7, wordt een lange race,
ik denk dat we je een beetje in beschermen nemenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat jullie het niet goed vinden hoor
Alleen jullie vinden bijna niks goed dus ja
Ik zag net op Dumpert een filmpje van een 4-man finish bij de Indy500.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:39 schreef Maver24 het volgende:
om 17.00 maar kijken naar de Indy500 op RTL7, wordt een lange race,
haha, ja het is maar steeds hetzelfde rondje maar het hele gebeuren er om heen is gewoon vet en het gaat gewoon retesnelquote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
They're making a left turn! Another left turn!
En toch ga ik het kijken
Ik post volgende keer welquote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef Cara het volgende:
[..]
ik denk dat we je een beetje in beschermen nemen
Ik denk dat Adobe weer aan kutten is, mijn YouTube video's doen het niet meer namelijk. Krijg allemaal 403 errors. Al heeft een .gif natuurlijk weinig te maken met flashquote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Sinds vandaag freezen alle gifjes die ik zie na 1 of 2x afspelen..weet iemand hoe dat kan en hoe ik het kan fixen?
dat heb ik ook dan spelen ze niet af etc.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk dat Adobe weer aan kutten is, mijn YouTube video's doen het niet meer namelijk. Krijg allemaal 403 errors.
ik vind het toch wel tof, hoe dom het ook isquote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha, ja het is maar steeds hetzelfde rondje maar het hele gebeuren er om heen is gewoon vet en het gaat gewoon retesnel
dit is mijn favoriete filmpjequote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zag net op Dumpert een filmpje van een 4-man finish bij de Indy500.
Het fok forum is idd veel te eerlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef Djeetje het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/195/2444954.page#25936300
Deze kan ik ook al niet afspelen.quote:
wie tip jij voor de overwinning?quote:
Degene die het meest nuchter isquote:
Wie bedoel je dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:46 schreef pascal08 het volgende:
Ik zie veel nieuwe users. Ik zou denken aan een blik mongolen, maar ze ogen redelijk normaal. Kan iemand dit uitleggen?
Ik speel dagelijks wat potjes Fifa UT, Seasons en Clubs. Daarom is dit topic vaak handig voor informatie.quote:
stoer hoor slechte jeugd gehad ?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik speel dagelijks wat potjes Fifa UT, Seasons en Clubs. Daarom is dit topic vaak handig voor informatie.
En jouw filmpjes belachelijk maken. Omdat het kan.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het kan meestal alle kanten op maar ik hoop een keer op Marco Andretti
alleen naar links hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 16:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
mongolen whappen met toefjes die zitten niet op fok
Ik heb geen bijzondere jeugd gehad, maar ik betwijfel of er enige relevantie is tot het grappig vinden van je beheersing van de Engelse taal. Misschien moet ik even verder teruggaan naar mijn eerste Engels lessen op de basisschool.quote:
ik gok op Briscoe of Dixonquote:Op zondag 26 mei 2013 16:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
quote:Het Parkstad Limburg Stadion is naast de opening nog viermaal uitverkocht geweest: tegen Ajax in het seizoen 2000/01, tijdens de topper tegen AC Milan, en bij de wedstrijd tegen SC Heerenveen en de derby tegen VVV-Venlo in het seizoen 2007/2008.
Je kan echt niks beters verzinnen dan aldoor daar maar door over te gaan he ?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik heb geen bijzondere jeugd gehad, maar ik betwijfel of er enige relevantie is tot het grappig vinden van je beheersing van de Engelse taal. Misschien moet ik even verder teruggaan naar mijn eerste Engels lessen op de basisschool.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die gast van FC Emmen is echt niet normaal hoor
okquote:
Ik heb echt geen idee wie hij isquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze noemen me ook wel de koning van westeros.
Wtfquote:Op zondag 26 mei 2013 16:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze noemen me ook wel de koning van westeros.
Ik heb geen idee waar westeros in dit godvergeten land ligtquote:
Dat doen ze wel vaker bij bekende youtubers.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hij doet vet raar ja kan ook nu niemand toevoegen
ik mag hopen dat ze alle debiele dingen die ze hebben geannounced eruit gooien anders koop ik een wiiquote:Op zondag 26 mei 2013 17:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het is dat de Xbox 1 zo belachelijk is, anders zo ik geen PS4 kopen.
Gewoon allemaal Futten op de Wii.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze alle debiele dingen die ze hebben geannounced eruit gooien anders koop ik een wii
oke heb je invitedquote:Op zondag 26 mei 2013 17:05 schreef Djeetje het volgende:
Bij mij deed hij net even raar en kon ik niet inloggen.
Nu kan ik weer mensen toevoegen en gewoon online
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat doen ze wel vaker bij bekende youtubers.
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iemand die kwaad op een deur klopt, van bovenaf gefilmd?
AUFMACHEN!!!quote:Op zondag 26 mei 2013 17:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iemand die kwaad op een deur klopt, van bovenaf gefilmd?
Koevermans?quote:
Ik hoop die quitters in FUT maar denk het niet. Snap niet dat EA dat niet oplostquote:Op zondag 26 mei 2013 17:24 schreef Topiek het volgende:
[..]
Voor de PC is er net een 200MB patch uitgekomen, maar wat er nou gefixed is?
Is dat 200MB?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik hoop die quitters in FUT maar denk het niet. Snap niet dat EA dat niet oplost
wtf die Raikkonen gewoon nog 10e geworden hequote:
ja echt een baasquote:Op zondag 26 mei 2013 17:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtf die Raikkonen gewoon nog 10e geworden heziek veel ingehaald dan nog laatste paar rondes. Stond 16e ofzo na die naai actie van Perez
Oh nee, dat doe ik al tijden niet meerquote:Op zondag 26 mei 2013 17:31 schreef Reemi het volgende:
Je nu nog steeds verbazen over de fratsen van EA
Ik had best veel kansen hoor kon daarvoor weer gewoon niet scorenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:33 schreef wieisboos het volgende:
Stond in de 86e minuut 2-0 voor tegen Djeetje, niks aan de hand, komt hij op 2-1, en dan uiteraard in de extra tijd van de blessuretijd een scripted pisballetje in de korte hoekgodverdomme
en dan in de extra tijd scoort hij uit een pingel waar ik in de goede hoek zat en uit een corner
maar goed gespeeld dreetje
u mad?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:33 schreef wieisboos het volgende:
Stond in de 86e minuut 2-0 voor tegen Djeetje, niks aan de hand, komt hij op 2-1, en dan uiteraard in de extra tijd van de blessuretijd een scripted pisballetje in de korte hoekgodverdomme
en dan in de extra tijd scoort hij uit een pingel waar ik in de goede hoek zat en uit een corner
maar goed gespeeld dreetje
Die was bij mij echt ziekelijk goed. Hield echt alle ballen tegen, behalve de ballen die erin gingen.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik maakte vandaag een fout, ik kocht Sirugu
Uitstekende keeperquote:Op zondag 26 mei 2013 17:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik maakte vandaag een fout, ik kocht Sirugu
die zat niet in TOTS bundesligaquote:Op zondag 26 mei 2013 17:35 schreef Michaelvanb het volgende:
is TOTS bundesliga voorbij?
ik heb een normale javi martinez in mn pack
javi martinez zit niet in TOTS bundesligaquote:Op zondag 26 mei 2013 17:35 schreef Michaelvanb het volgende:
is TOTS bundesliga voorbij?
ik heb een normale javi martinez in mn pack
Bij mij hield hij alle ballen tegen die er niet in gingenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die was bij mij echt ziekelijk goed. Hield echt alle ballen tegen, behalve de ballen die erin gingen.
Ja klopt die verneukte je één voor éénquote:Op zondag 26 mei 2013 17:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had best veel kansen hoor kon daarvoor weer gewoon niet scoren
Ik wil wel live alleen ik weet niet of je hier toen dat ene filmpje heb gezien met mijn spraak toen.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja klopt die verneukte je één voor één
Waarom ga je trouwens niet streamen met live commentary? Live is sowieso 100x beter dan achteraf inspreken
Koop een iMac voor video editingquote:Op zondag 26 mei 2013 17:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wil wel live alleen ik weet niet of je hier toen dat ene filmpje heb gezien met mijn spraak toen.
Mijn pc kan dat niet aan als ik live opneem en dan meteen inspreek.
En met streamen stroopt mijn beeld een beetje.
commentary dan gewoon nederlands denk ?
Nee joh je Engels is primaquote:Op zondag 26 mei 2013 17:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wil wel live alleen ik weet niet of je hier toen dat ene filmpje heb gezien met mijn spraak toen.
Waar je jezelf goed bij voelt. Denk dat je engels niet goed genoeg is voor live. Althans dan ga je teveel nadenken. Nederlands moet zeker wel kunnen alleen is je publiek kleiner door.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja klopt dat is het nadeel dan sta je eigenlijk voor niks te streamen.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waar je jezelf goed bij voelt. Denk dat je engels niet goed genoeg is voor live. Althans dan ga je teveel nadenken. Nederlands moet zeker wel kunnen alleen is je publiek kleiner door.
Nee iMac is beter voor editing. Waarom denk je dat zowat alle FIFA YTers een iMac hebben?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja klopt dat is het nadeel dan sta je eigenlijk voor niks te streamen.
En mijn engels is nog niet zo ontwikkeld dat ik het even allemaal uit mijn hoofd kan zeggen.
Over PC kopen ik ga een eigens maken dus je eigen pc maken op zon site.
Is denk ik beter dan een iMac
Gewoon voor fokkers doen, beetje humor en dan komen er vanzelf wel meer mensen kijken. En uiteindelijk ben je RIJK.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waar je jezelf goed bij voelt. Denk dat je engels niet goed genoeg is voor live. Althans dan ga je teveel nadenken. Nederlands moet zeker wel kunnen alleen is je publiek kleiner door.
Beter dan een PC met sd geheugen ?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee iMac is beter voor editing. Waarom denk je dat zowat alle FIFA YTers een iMac hebben?
ja dat zal wel 100000x zo duur zijn op een Mac dan op een normale pcquote:Op zondag 26 mei 2013 17:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
In een iMac zit ook een SD chef als je dat wil
Je maakt aannames maar hebt geen idee waar je over praatquote:Op zondag 26 mei 2013 17:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja dat zal wel 100000x zo duur zijn op een Mac dan op een normale pc
En waar haal ik 800-900 euro vandaanquote:Op zondag 26 mei 2013 17:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je maakt aannames maar hebt geen idee waar je over praatEen iMac heb je al voor 800-900 euro desnoods tweedehands via een iMac store
BTW is niet aftrekbaar bij een iMac?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En waar haal ik 800-900 euro vandaan
Die pc die ik dan zelf maak kost 500 euro kan de btw er aftrekken
Alsof veel mensen het verschil zien tussen een filmpje dat met een ander programma is geëdit. Hij kan beter het geld gebruiken voor een taalcursus.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je maakt aannames maar hebt geen idee waar je over praatEen iMac heb je al voor 800-900 euro desnoods tweedehands via een iMac store
stuur dan die site pannekoekquote:Op zondag 26 mei 2013 17:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jawel want je koopt hem tweedehands in een winkel pannekoek
Verschil niet maar je renderen en editten gaat veel snellerquote:Op zondag 26 mei 2013 17:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof veel mensen het verschil zien tussen een filmpje dat met een ander programma is geëdit. Hij kan beter het geld gebruiken voor een taalcursus.
Als hij iets niet te weinig heeft is het tijd wel.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Verschil niet maar je renderen en editten gaat veel sneller
iMax 3D in je kamerquote:Op zondag 26 mei 2013 17:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Google? Tweedehands iMax, zomaar een gokje hoor
Hij heeft alleen geen tijd om te werken.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als hij iets niet te weinig heeft is het tijd wel.
Ik vond Matip niet zo goedquote:
En de filmpjes wórden al voor m gedaanquote:Op zondag 26 mei 2013 17:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als hij iets niet te weinig heeft is het tijd wel.
Nja dat is nog wel anders omdat je je tijd niet helemaal zelf kan indelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:48 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hij heeft alleen geen tijd om te werken.
Edit hij de filmpjes niet zelf?quote:
Dat is bijna alles ?quote:
Ik irriteer me af en toe al aan TOTS Vertonghen met zn high att workrates. Dus Dante mag thuis blijven.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond Matip niet zo goedWaarom geen Dante
En zet Lewandowski er gewoon in #Yolo
Naja ik ga hem van de week uittesten dus dan zal ik het je meededelenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik irriteer me af en toe al aan TOTS Vertonghen met zn high att workrates. Dus Dante mag thuis blijven.
Heb nog 2 miljoen (en als Suarez verkoopt meer), wil nog TOTS Reus en Gotze in elk geval. Lewan twijfel ik nog een beetje over.
Je filmpjes bevatten weinig anders als skills en goals vriendquote:
Top. Moet ik nog iemand voor jou rievjoewen?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja ik ga hem van de week uittesten dus dan zal ik het je meededelen
Ik edit gewoon mijn eigen video hoorquote:
Hoe is Boatengquote:Op zondag 26 mei 2013 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Top. Moet ik nog iemand voor jou rievjoewen?
je weet dat niemand dat doet alles zelf editten ?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je filmpjes bevatten weinig anders als skills en goals vriendMaar niet eens alles zelf editten met een youtubekanaal
Ik weet dat KYR Speedy dat doetquote:Op zondag 26 mei 2013 17:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je weet dat niemand dat doet alles zelf editten ?
alle youtubers doen dat vriendquote:Op zondag 26 mei 2013 17:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
quote:
Heb jij 2 persoonlijkheden ofzoquote:Op zondag 26 mei 2013 17:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kan je wel lezen ?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Heb jij 2 persoonlijkheden ofzo![]()
![]()
Door de arcade boosts die bronzes en Silvers krijgenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:55 schreef pascal08 het volgende:
Mlapa heeft maar 77 shotpower, maar dat lijkt eerder 95. Ik snap nog steeds niet waarom silvers vaak beter zijn dan golds. Doet af aan het hele ratingsysteem in FIFA.
je begreep hem volgens mij verkeerdquote:Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Heb jij 2 persoonlijkheden ofzo![]()
![]()
Laat maar, ik ga er niet eens meer op inquote:Op zondag 26 mei 2013 17:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kan je wel lezen ?
Ik edit zelf, maar niet alles
Dan moet ie dat zeggen en niet alleen skills en goals nietquote:Op zondag 26 mei 2013 17:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je begreep hem volgens mij verkeerdMet skills en goals bedoelde hij denk ik die specifieke serie van hem, niet alle skills en goals die in alle filmpjes gemaakt worden
Arcade boosts?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Door de arcade boosts die bronzes en Silvers krijgen
ditquote:Op zondag 26 mei 2013 17:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je begreep hem volgens mij verkeerdMet skills en goals bedoelde hij denk ik die specifieke serie van hem, niet alle skills en goals die in alle filmpjes gemaakt worden
denk dat jij dus maar even moet doorleren op schoolquote:Op zondag 26 mei 2013 17:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan moet ie dat zeggen en niet alleen skills en goals niet
Het was anders ook wel onduidelijk hoor. Ik dacht hetzelfde als Timmy_Turner.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
denk dat jij dus maar even moet doorleren op school
Ja de arcade setting die Fifa heeft, en silvers en bronzes zouden retekut zijn als ze gewoon hun rating zouden spelen. Daarom krijgen ze een boost om tegen andere bronzes ook goed te zijn. Maar die boost blijft lekker aanstaan ook tegen silvers en golds.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
denk dat jij dus maar even moet doorleren op school
Hij is zon ontzettende pannenkoek, dat ik uberhaupt nog op hem reageerquote:Op zondag 26 mei 2013 17:57 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Het was anders ook wel onduidelijk hoor. Ik dacht hetzelfde als Timmy_Turner.
Je kan het van 2 kanten bekijken ja, maar ik zeg zelfs nog dat ik ook zelf editquote:Op zondag 26 mei 2013 17:57 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Het was anders ook wel onduidelijk hoor. Ik dacht hetzelfde als Timmy_Turner.
Dat zou wel verklaren waarom IF's nooit aan hun verwachtingen voldoen.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja de arcade setting die Fifa heeft, en silvers en bronzes zouden retekut zijn als ze gewoon hun rating zouden spelen. Daarom krijgen ze een boost om tegen andere bronzes ook goed te zijn. Maar die boost blijft lekker aanstaan ook tegen silvers en golds.
laat dan die reacties van je achterwegenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gast
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Hij is zon ontzettende pannenkoek, dat ik uberhaupt nog op hem reageer
Daar is nog een reden voor, die Chemistry boost die ze niet meer krijgen. Als jullie op wefut de stats van alle spelers op 9 chem zouden zetten, zouden de stats van IF's veel minder goed zijn tov de NIF.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom IF's nooit aan hun verwachtingen voldoen.
Gaat lekker Toefjestwitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 26-05-2013 om 18:03:49De Italiaanse bekerfinale is van start gegaan: al na 40 seconden krijgt Lazio de eerste gele kaart! Dat belooft nog wat... #romlaz reageer retweet
Geen idee. Heb ze net gekocht. Ik ben nu aan het loeren op een goedkope Reusquote:Op zondag 26 mei 2013 17:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe is Boateng? En die keepert, beter dan Neuer?
Oke, naja ik ben vooral benieuwd naar die keeper, al weet ik niet of hij kan tippen aan Neuer.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Heb ze net gekocht. Ik ben nu aan het loeren op een goedkope Reus
Haha, ja, ik schakel net in. Hoop dat ze elkaar helemaal door midden schoppenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaat lekker Toefjestwitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 26-05-2013 om 18:03:49De Italiaanse bekerfinale is van start gegaan: al na 40 seconden krijgt Lazio de eerste gele kaart! Dat belooft nog wat... #romlaz reageer retweet
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die stats van TOTS AdlerHij zou sowieso beter moeten zijn dan Neuer
Hem maar halen dan #Yolo
Mijn team is nu behoorlijk anders hoorquote:
Dat waren toevallige kopieënquote:Op zondag 26 mei 2013 18:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn team is nu behoorlijk anders hoorEn de vorige heb ik helemaal niet gekopieerd, mijn Serie A team had ik toen allang
quote:
Hey opa! Was weer leuk gister, gr gr.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer van FC Utrecht. Hoe dan ook met de resterende bets, Puig heeft de dag al gered
Haha, weer van bil gegaan?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hey opa! Was weer leuk gister, gr gr.
[ afbeelding ]
'De beruchte groene toren van Duisburg'
Hadden niks te doen na de CL finalequote:
Geniaalquote:Op zondag 26 mei 2013 18:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hadden niks te doen na de CL finaledus gingen eerst uitgebreid eten daar en even wat rondjes gelopen.
Wat een stats zegquote:Op zondag 26 mei 2013 18:47 schreef pascal08 het volgende:
Arjen fucking Robben.![]()
[ afbeelding ]
Geen 1 te koop op de Xbox.
echt hè..na al die TOTS spelersquote:Op zondag 26 mei 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik vind de 95 tm 99 stats al een beetje normaal worden eigenlijk.
Die heading met dat hoofd klopt niet. Daarnaast is zijn passing stat te hoogquote:Op zondag 26 mei 2013 18:47 schreef pascal08 het volgende:
Arjen fucking Robben.![]()
[ afbeelding ]
Geen 1 te koop op de Xbox.
Maar niet als alles 95-99 is toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:
Ik denk meer mensen dan naar jouw video's kijkenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:51 schreef Djeetje het volgende:
Leuk die motm kaart, maar bijna niemand gaat er toch mee spelen.
Dit ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
88 passingquote:Op zondag 26 mei 2013 18:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar niet als alles 95-99 is toch?
[ afbeelding ]
Mwa denk niet dat meer dan 3000 mensen hem gaan gebruikenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk meer mensen dan naar jouw video's kijken
Ibra blijft ook maar 500kquote:Op zondag 26 mei 2013 18:55 schreef Lindgren. het volgende:
De prijs van Ribéry trouwens.Er is echt iets niet helemaal goed gegaan met de cardweight van de écht dure spelers.
Iddquote:Op zondag 26 mei 2013 19:00 schreef Fuszy het volgende:
Leuk dat je het veld op mag, maar dit slaat ook weer nergens op
Lekker dan, als je in het uitvak zitquote:Op zondag 26 mei 2013 19:00 schreef Fuszy het volgende:
Leuk dat je het veld op mag, maar dit slaat ook weer nergens op
Oh je bent er nog..ik hoorde dat je in de gevangenis zou zitten omdat je had gevochten met de burenquote:
Mulderquote:Op zondag 26 mei 2013 19:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het mocht van de KNVB na 15 minuten ofzo, maar volgens mij ging het directquote:Op zondag 26 mei 2013 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
IddSowieso overal dat veld op gaan doe toch normaal.
Er is een geschiedenis idd. Twente supporters die vuurwerk in het gezinsvak van Utrecht gooiden of iets dergelijks. En dit is niet echt een vergelding. Een beetje in dat hek klimmen en wat oerkreten slaken vind ik niet echt een vergeldingsactie.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het mocht van de KNVB na 15 minuten ofzo, maar volgens mij ging het direct.
Kansloos om dan bij het twente publiek te proberen komen, maar zal wel vergeldingsactie zijn voor die rellen vorig jaar ofzo?
har har ben kokoblind xdquote:
poging tot danquote:Op zondag 26 mei 2013 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er is een geschiedenis idd. Twente supporters die vuurwerk in het gezinsvak van Utrecht gooiden of iets dergelijks. En dit is niet echt een vergelding. Een beetje in dat hek klimmen en wat oerkreten slaken vind ik niet echt een vergeldingsactie.
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
har har ben kokoblind xd
de autist in mij zou het ook op 9 willen hebben, maar fuck die 7 chem gewoon
Ik weet nog een keer, was bij Dordrecht 90 - AZ, stonden we ook allemaal aan zo'n hek te rukken en te trekken. Toen ging dat hek opeens openquote:
Nice op LF. Kan je lekker naar inside kutten.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:13 schreef Toefjes het volgende:
Vrijdag avond nog 875K. Ik noem dit netjes
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog, of ik 3-5-2 trouw zal blijven en hem LM maken, dan kan ik Gotze optimaal benutten op CAM. aan de andere kant is 4-3-2-1 wel erg vet met een voorhoede TOTS Reus - TOTW Lewan - TOTS Farfan (of Robben/ TOTS Muller)quote:Op zondag 26 mei 2013 19:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nice op LF. Kan je lekker naar inside kutten.
Lol? 150 each.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:14 schreef Djeetje het volgende:
die 3412 kaarten zijn bijna niet te krijgen
ik heb 20 pagina's afgezocht zelfs hogere prijs geen een gevonden.quote:
Raar.. PS3 toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb 20 pagina's afgezocht zelfs hogere prijs geen een gevonden.
toen via bid werd ik aldoor over geboden
ja PS3 vond het ook raarquote:Op zondag 26 mei 2013 19:18 schreef zerokil het volgende:
[..]
Raar.. PS3 toch?
Ik deed altijd max bid 150 en kwam ik ze altijd meteen tegen.
haha , ja iddquote:Op zondag 26 mei 2013 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Ik ben blij dat ik gisteren niet dezelfde deal heb gesloten als de vorige CL-wedstrijd van Bayern.Dat ik zou stoppen met FUT als Robben die wedstrijd een MOTM zou krijgen.
Santana en Gustavoquote:Op zondag 26 mei 2013 19:27 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook. Gewoon op 7 chem
Ik had dit eerder moeten posten jaquote:
haha, ja, ik had eventjes alle Duitsers rondom Reus neergezet om te kijken of hij nog meer dan 7 chem kon krijgenquote:
Lekker chatten met hemquote:Op zondag 26 mei 2013 19:35 schreef Kamikazie het volgende:
RockyIsDrunk maar is toevoegen op xbox live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |