PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:
Ik vind mezelf goed.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat jullie het niet goed vinden hoor
Alleen jullie vinden bijna niks goed dus ja
They're making a left turn! Another left turn!quote:Op zondag 26 mei 2013 16:39 schreef Maver24 het volgende:
om 17.00 maar kijken naar de Indy500 op RTL7, wordt een lange race,
ik denk dat we je een beetje in beschermen nemenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat jullie het niet goed vinden hoor
Alleen jullie vinden bijna niks goed dus ja
Ik zag net op Dumpert een filmpje van een 4-man finish bij de Indy500.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:39 schreef Maver24 het volgende:
om 17.00 maar kijken naar de Indy500 op RTL7, wordt een lange race,
haha, ja het is maar steeds hetzelfde rondje maar het hele gebeuren er om heen is gewoon vet en het gaat gewoon retesnelquote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
They're making a left turn! Another left turn!
En toch ga ik het kijken
Ik post volgende keer welquote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef Cara het volgende:
[..]
ik denk dat we je een beetje in beschermen nemen
Ik denk dat Adobe weer aan kutten is, mijn YouTube video's doen het niet meer namelijk. Krijg allemaal 403 errors. Al heeft een .gif natuurlijk weinig te maken met flashquote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Sinds vandaag freezen alle gifjes die ik zie na 1 of 2x afspelen..weet iemand hoe dat kan en hoe ik het kan fixen?
dat heb ik ook dan spelen ze niet af etc.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk dat Adobe weer aan kutten is, mijn YouTube video's doen het niet meer namelijk. Krijg allemaal 403 errors.
ik vind het toch wel tof, hoe dom het ook isquote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha, ja het is maar steeds hetzelfde rondje maar het hele gebeuren er om heen is gewoon vet en het gaat gewoon retesnel
dit is mijn favoriete filmpjequote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zag net op Dumpert een filmpje van een 4-man finish bij de Indy500.
Het fok forum is idd veel te eerlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef Djeetje het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/195/2444954.page#25936300
Deze kan ik ook al niet afspelen.quote:
wie tip jij voor de overwinning?quote:
Degene die het meest nuchter isquote:
Wie bedoel je dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:46 schreef pascal08 het volgende:
Ik zie veel nieuwe users. Ik zou denken aan een blik mongolen, maar ze ogen redelijk normaal. Kan iemand dit uitleggen?
Ik speel dagelijks wat potjes Fifa UT, Seasons en Clubs. Daarom is dit topic vaak handig voor informatie.quote:
stoer hoor slechte jeugd gehad ?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik speel dagelijks wat potjes Fifa UT, Seasons en Clubs. Daarom is dit topic vaak handig voor informatie.
En jouw filmpjes belachelijk maken. Omdat het kan.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het kan meestal alle kanten op maar ik hoop een keer op Marco Andretti
alleen naar links hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 16:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
mongolen whappen met toefjes die zitten niet op fok
Ik heb geen bijzondere jeugd gehad, maar ik betwijfel of er enige relevantie is tot het grappig vinden van je beheersing van de Engelse taal. Misschien moet ik even verder teruggaan naar mijn eerste Engels lessen op de basisschool.quote:
ik gok op Briscoe of Dixonquote:Op zondag 26 mei 2013 16:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
quote:Het Parkstad Limburg Stadion is naast de opening nog viermaal uitverkocht geweest: tegen Ajax in het seizoen 2000/01, tijdens de topper tegen AC Milan, en bij de wedstrijd tegen SC Heerenveen en de derby tegen VVV-Venlo in het seizoen 2007/2008.
Je kan echt niks beters verzinnen dan aldoor daar maar door over te gaan he ?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik heb geen bijzondere jeugd gehad, maar ik betwijfel of er enige relevantie is tot het grappig vinden van je beheersing van de Engelse taal. Misschien moet ik even verder teruggaan naar mijn eerste Engels lessen op de basisschool.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die gast van FC Emmen is echt niet normaal hoor
okquote:
Ik heb echt geen idee wie hij isquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze noemen me ook wel de koning van westeros.
Wtfquote:Op zondag 26 mei 2013 16:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze noemen me ook wel de koning van westeros.
Ik heb geen idee waar westeros in dit godvergeten land ligtquote:
Dat doen ze wel vaker bij bekende youtubers.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hij doet vet raar ja kan ook nu niemand toevoegen
ik mag hopen dat ze alle debiele dingen die ze hebben geannounced eruit gooien anders koop ik een wiiquote:Op zondag 26 mei 2013 17:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het is dat de Xbox 1 zo belachelijk is, anders zo ik geen PS4 kopen.
Gewoon allemaal Futten op de Wii.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze alle debiele dingen die ze hebben geannounced eruit gooien anders koop ik een wii
oke heb je invitedquote:Op zondag 26 mei 2013 17:05 schreef Djeetje het volgende:
Bij mij deed hij net even raar en kon ik niet inloggen.
Nu kan ik weer mensen toevoegen en gewoon online
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat doen ze wel vaker bij bekende youtubers.
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iemand die kwaad op een deur klopt, van bovenaf gefilmd?
AUFMACHEN!!!quote:Op zondag 26 mei 2013 17:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iemand die kwaad op een deur klopt, van bovenaf gefilmd?
Koevermans?quote:
Ik hoop die quitters in FUT maar denk het niet. Snap niet dat EA dat niet oplostquote:Op zondag 26 mei 2013 17:24 schreef Topiek het volgende:
[..]
Voor de PC is er net een 200MB patch uitgekomen, maar wat er nou gefixed is?
Is dat 200MB?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik hoop die quitters in FUT maar denk het niet. Snap niet dat EA dat niet oplost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |