Doeidoeiquote:Op zondag 26 mei 2013 15:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet het.... Ik ga nu ook echt haha. Anders komt er niks meer van.
Mensjes ik ga even mijn motivatie zoeken. Check jullie latah!
En van allen een diploma? Nou dan...quote:Op zondag 26 mei 2013 15:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Middelbaar Beroeps Onderwijs, verkort.
Hoger Beroeps Onderwijs, verkort.
Universiteit, kort.
Ik zeg headphone want ik vind headphone sowieso fijner. Maar ik heb kleine en gevoelige gehoorgangen dus de gemiddelde oordopjes passen toch niet of zitten helemaal niet fijn.quote:
Zat ik ook al aan te denken, minder last van je omgeving, kost minder energie, kleiner. Maar aan de andere kant, een headphone zit weer lekker.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:25 schreef DrNick het volgende:
http://tweakers.net/price(...)cx-300-ii-precision-(zwart).html
[url] [/url]quote:Op zondag 26 mei 2013 15:25 schreef DrNick het volgende:
Liefdequote:Op zondag 26 mei 2013 15:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En van allen een diploma? Nou dan...
Dan vind ik dat alleen je hoogste diploma telt. Niet hoe je er gekomen bent.
Ik leer het je nu goed zodat het in het vervolg ook gewoon werkt.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee tweakers past dat automagisch aan dus die link werkt prima.
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat geeft niet. Nu heb ik je tenminste voor mezelf.
Ik weet dat al wel.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik leer het je nu goed zodat het in het vervolg ook gewoon werkt.
Heb ik ook gehadquote:Op zondag 26 mei 2013 15:25 schreef DrNick het volgende:
Probeer Awei ES800M ook eensquote:Op zondag 26 mei 2013 15:25 schreef DrNick het volgende:
Slijmbal.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
omdat jij het bent mag je dat zeggen
Tranen, jongen, tranen!quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
omdat jij het bent mag je dat zeggen
Klopt, ik heb ze laatst ook een vervangend setje gekregenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef DrNick het volgende:
Die Sennheiser CX-300 II, gaan om het half jaar kapot bij die plug (), en dan altijd gewoon nieuwe.
http://www.bax-shop.nl/st(...)product-details.htmlquote:Op zondag 26 mei 2013 15:33 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een Sennheiser headphone en Sennheiser in-ears. Geen idee welk type of zo, maar klinkt prima.
Ik heb al 5 van die zakjesquote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ze laatst ook een vervangend setje gekregen
Jongen, ik heb geen nieuwe nodig of zo.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.bax-shop.nl/st(...)product-details.html
Maar deze heb ikquote:Op zondag 26 mei 2013 15:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik heb geen nieuwe nodig of zo.
Iets te prijzigquote:Op zondag 26 mei 2013 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.bax-shop.nl/st(...)product-details.html
Dito. Stuk gaan ze toch welquote:Op zondag 26 mei 2013 15:37 schreef Ezell het volgende:
Ik heb gewoon kaolo goedkope oortjes van Sony.
Audiofiel spottedquote:Op zondag 26 mei 2013 15:37 schreef Ezell het volgende:
Koop dan gewoon 1 keer goeie die 2 jaar meegaan in plaats van die goedkope die je 5 keer per jaar moet vervangenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:37 schreef Ezell het volgende:
Of ik sta erop. Of ik trek ze kapot. Of ze liggen na het weekend nog bij mn vriend. Of in de auto. Of in de wasmachine.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Koop dan gewoon 1 keer goeie die 2 jaar meegaan in plaats van die goedkope die je 5 keer per jaar moet vervangen
Kwijtraken in mijn geval.quote:
Nah, raak ze toch kwijt. En de oortjes die altijd neem, zijn tot nu toe nog nooit kapot gegaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Koop dan gewoon 1 keer goeie die 2 jaar meegaan in plaats van die goedkope die je 5 keer per jaar moet vervangen
Ik ben nieuw, ook op FOK! Dan zoek je een veilige haven.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef nodig het volgende:
Er is wel een hoop veranderd in deze SC het afgelopen jaar. Heel veel mensen zijn weggegaan en ook heel veel mensen zijn hier nieuw gekomen
hihaho grappen grollen deze man.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben nieuw, ook op FOK! Dan zoek je een veilige haven.
Ik vind dat ik het niveau hier omhoog heb gekrikt.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef nodig het volgende:
Er is wel een hoop veranderd in deze SC het afgelopen jaar. Heel veel mensen zijn weggegaan en ook heel veel mensen zijn hier nieuw gekomen
Hé, niet meeliften op mijn succes.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het niveau hier omhoog heb gekrikt.
Heb je al een dikke verzameling muziek ?quote:
979 nummers met een paar dubbele ertussenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb je al een dikke verzameling muziek ?
Zo gaat dat met een SCquote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef nodig het volgende:
Even zoeken hoeveel nummers ik heb. Als ik de bestanden doorkijk zie je natuurlijk ook die album arts enzoquote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef nodig het volgende:
[..]
979 nummers met een paar dubbele ertussenMaar na de examens 500gb hardeschijf uit oude pc halen en dan uitbreiden
Nou, na jou is er ook geen kans meer op doorzetting van de trend. 'Helaas' stopt de uitkristalisering van jouw unieke voorkomen na jou.quote:
Mijn kut weent. Doekje!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef Etsu het volgende:
René ik heb gister Ezell ontmoet, ben je nu jaloers op d'r?
Ohja kloptquote:Op zondag 26 mei 2013 15:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Even zoeken hoeveel nummers ik heb. Als ik de bestanden doorkijk zie je natuurlijk ook die album arts enzo
Nou en, ik zit ruim 3 jaar op FOK! zelfquote:Op zondag 26 mei 2013 15:48 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Nu ben ik gewoon een ouwe rot in deze SC
De SC gaat dood als ik dood ben. Niemand die mij kan opvolgen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, na jou is er ook geen kans meer op doorzetting van de trend. 'Helaas' stopt de uitkristalisering van jouw unieke voorkomen na jou.
Oh, dan zoek ik ook wel even in de folder.quote:
Oudjequote:Op zondag 26 mei 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou en, ik zit ruim 3 jaar op FOK! zelf
Is dat niet je helequote:Op zondag 26 mei 2013 15:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Oh, dan zoek ik ook wel even in de folder.
"26.210 bestanden, 2.098 mappen"
toto69?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:49 schreef nodig het volgende:
Rise Against![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De jongen die mij Rise Against leerde kennen![]()
![]()
![]()
Bijnaquote:
Herkenbaar, albums die je amper luistert maar wel vet zijn niet willen verwijderenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Bijna394 gb lol. Moet t miss maar keer opruimen, alhoewel ik een best groot deel luister. Klik meestal random wat aan uit de lijst
Dan moeten we ook crewoverleg hebben, intern.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:53 schreef Etsu het volgende:
René wel op foks blijven he, volgend jaar gaan we exa modden met maisnon
Gewoon bij mij thuis.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan moeten we ook crewoverleg hebben, intern.
Mag niet eens op je housewarming komen. Gurl what 'd you thinkingquote:
Ik dacht dat ik al addicted was nu ik soms 3x op een rij in de dagcijfers staquote:Op zondag 26 mei 2013 15:53 schreef Renesite het volgende:
Mijn kloon zat hier 1 maart 2003 al.
Bah. Ben nu officieel een addicted
Ja maar ik gebruik geen inferieur besturingssysteem.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:54 schreef nodig het volgende:
[..]
iTunesIk haat iTunes echt... En mijn pc haat het nog erger.
Verboden voor homo's.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mag niet eens op je housewarming komen. Gurl what 'd you thinking
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar ik gebruik geen inferieur besturingssysteem.
Done that. Was nog enigszins redelijk. Vooral de eerste versie.quote:
Foobar2000quote:
Hmm, ben er pas laatst mee begonnen, eerst altijd gespotifyed.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Done that. Was nog enigszins redelijk. Vooral de eerste versie.
Ja, jij bent niet uitgenodigd op je eigen partijtje I suppose.quote:
Man...quote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm, ben er pas laatst mee begonnen, eerst altijd gespotifyed.
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar ik gebruik geen inferieur besturingssysteem.
Het is van kant, niet aan kant, laat hemquote:
Hoezo? Ik ben hetero.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, jij bent niet uitgenodigd op je eigen partijtje I suppose.
Ik ken René.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is van kant, niet aan kant, laat hem
Ik 10. En ik downloadde op Napster en verkocht het aan klasgenoten op de lagere school.quote:
Je denkt werkelijk...quote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is van kant, niet aan kant, laat hem
Kan niet. Rez heeft mij gecockblocked.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga weer werken, nog een uurtje.
Doen jullie Rez de groetjes als jullie 'm zien?
Ik ken Napster nietquote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik 10. En ik downloadde op Napster en verkocht het aan klasgenoten op de lagere school.
Zag laatst nog een dolfijn vliegen. Totdat hij op mijn auto kakte. Toen heb ik hem neergevlamd met mijn vlammenwerper.quote:
Jij hebt teveel pauzequote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga weer werken, nog een uurtje.
Doen jullie Rez de groetjes als jullie 'm zien?
Dat hij hetero is, is wel jammer voor jou.quote:
Heavy shit!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zag laatst nog een dolfijn vliegen. Totdat hij op mijn auto kakte. Toen heb ik hem neergevlamd met mijn vlammenwerper.
Daarom werk ik al 5 jaar bij de AH.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij hebt teveel pauzeIk heb echt de helft van jouw tijd aan pauze
Vannacht natte droom gehad, toen ik over jou droomde.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Etsu gaat hier even zijn klaarkom verhalen vertellen hoor^9999
Ja joh. Daarna heb ik hem verkocht aan een slager. Deze dacht eerst dat het paardenvlees was. Ik zei zo, nee beste man! Het is dol fijne vlees! Hij zei: fijn man!quote:Op zondag 26 mei 2013 16:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat hij hetero is, is wel jammer voor jou.
[..]
Heavy shit!
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vannacht natte droom gehad, toen ik over jou droomde.
Ken je arbeidsrecht?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Tot je te oud word en eruit word geschopt, ik denk dat dat bij mij niet gebeurt
Ken je tijdelijke contracten?quote:
Vast contract, dus betwijfel dat ze dat kunnen zolang ik gewoon nog functioneer.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Tot je te oud word en eruit word geschopt, ik denk dat dat bij mij niet gebeurt
Die werkt niet ergens vijf jaar gok ik zo.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Ken je tijdelijke contracten?
Nah weet eigenlijk niet precies hoe het werkt maar een vriend moet er nu ook uit.
Ahaquote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vast contract, dus betwijfel dat ze dat kunnen zolang ik gewoon nog functioneer.
Ik heb nog nooit een contract gezien van mijn werk ofzoietsquote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die werkt niet ergens vijf jaar gok ik zo.
Moet je contract zelf tekenen? Lijkt me wel toch? Zal mijn baas wel voor mij hebben gedaan danquote:Op zondag 26 mei 2013 16:05 schreef Renesite het volgende:
Max. 4 contracten voor jongeren. En doorgaans max. 3 jaar. Een paar uitzonderingen in het kader van het uitzendleven daargelaten. Maar standaard gaat dat op.
Ah, een baas die voor jou een contract tekent. Ik begrijp dat hij ook jouw werk uitvoert?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je contract zelf tekenen? Lijkt me wel toch? Zal mijn baas wel voor mij hebben gedaan dan
Je hebt geen contract getekend?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je contract zelf tekenen? Lijkt me wel toch? Zal mijn baas wel voor mij hebben gedaan dan
Moet dat dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt geen contract getekend?
Neequote:Op zondag 26 mei 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt geen contract getekend?
Ah. Je hebt wel zelf je bankrekeningnummer ingevuld?quote:
over bankrekeningen gesproken, wie van jullie kan wat geld missen om bij te dragen aan 3ds voor littlebrownie?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah. Je hebt wel zelf je bankrekeningnummer ingevuld?
Huh, ja? Afgegevenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah. Je hebt wel zelf je bankrekeningnummer ingevuld?
Ze is in december toch pas jarig?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
over bankrekeningen gesproken, wie van jullie kan wat geld missen om bij te dragen aan 3ds voor littlebrownie?
Ik doe alsof ik nog geen vakantiegeld heb gehad.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
over bankrekeningen gesproken, wie van jullie kan wat geld missen om bij te dragen aan 3ds voor littlebrownie?
Ja. Leuk en aardig. Alleen ten zeer zeer zeer zeerste af te raden ivm. bewijslast en dergelijke.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:12 schreef nodig het volgende:
Wettelijk bekeken (artikel 7: 610 ev BW) kan een arbeidsovereenkomst niet alleen schriftelijk maar ook mondeling overeengekomen worden en/of geldig zijn. Sommige CAO's schrijven weliswaar schriftelijke arbeidsovereenkomsten voor, maar ook in dat geval zal een niet-schriftelijke overeenkomst gewoon een arbeidsovereenkomst aanwezig laten zijn als aan alle wettelijke voorwaarden voor een arbeidsovereenkomst wordt voldaan, simpel vertaald: gedurende zekere tijd persoonlijk arbeid verrichten in een gezagsverhouding tegen een vergoeding. Uw werknemers voldoen daar aan.
ja maar in zeeland is het heel normaal om kado's te geven gewoon midden in het jaar, en een 3ds is leukquote:Op zondag 26 mei 2013 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is in december toch pas jarig?
Geen flauw idee hoe het zit, maar het is ook maar een klein/middelgroot (familie) bedrijfje. Heb gewoon een 0 uren contract neem ik aan.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Leuk en aardig. Alleen ten zeer zeer zeer zeerste af te raden ivm. bewijslast en dergelijke.
Jij weet niet onder welke voorwaarden je arbeid verricht en daarnaast niet voor wélke bepaalde tijd. Bijvoorbeeld: was het één jaar, je werkt na dat jaar door, wordt hij op basis van de regelgeving verlengd met dezelfde eerder overeengekomen periode?
wat.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar in zeeland is het heel normaal om kado's te geven gewoon midden in het jaar, en een 3ds is leuk
skiën met de koning van perziëquote:Op zondag 26 mei 2013 16:22 schreef nodig het volgende:
Ik moet wat te doen hebben in de zomervakantie
Werken of op vakantie gaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:22 schreef nodig het volgende:
Ga aan het werkquote:Op zondag 26 mei 2013 16:22 schreef nodig het volgende:
Doet me denken aan het doodrijden van een hertjequote:
quote:
Lijkt me helemaal niks op zon manier uitgaanquote:
Zo stonden ze bij mij in de klas ook te "dansen" toen de docent even weg was.quote:
Wat doe te gij voor n opleiding?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo stonden ze bij mij in de klas ook te "dansen" toen de docent even weg was.vmbo
quote:
hoiquote:
Je kunt makkelijk eend dubbele baan nemenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja ik heb al werkDenk wel dat ik daar iets van 25-35 werkdagen terecht kan.
Klinkt duurquote:Op zondag 26 mei 2013 16:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dan moet ik lerenIk ga International Business doen in Zwolluu
Sowieso rondjes lopen op feestenquote:
hij lijkt wel op jou :Squote:
beterquote:
Wat zeg jij daar over mij?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik anders best trots op! Havisten zijn nog erger...
Wat is er mis met havistenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik anders best trots op! Havisten zijn nog erger...
quote:
Ik deed vorig jaar nog havoquote:Op zondag 26 mei 2013 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is er mis met havisten
en lobi omdat je het geen havo'ers noemt
Dat klinkt niet erg enthousiast thoughquote:
HAVOquote:Op zondag 26 mei 2013 16:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik deed vorig jaar nog havoNu examen in vmbo..
Ik ben ook van het gymnasium naar de havo getraptquote:Op zondag 26 mei 2013 16:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jijquote:Op zondag 26 mei 2013 16:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelendquote:Op zondag 26 mei 2013 16:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat lichamelijke probleempjes maar ach, gewoon doorgaan toch
mja wel goedquote:Op zondag 26 mei 2013 16:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh?
[..]
Mweh, paar uurtjes wel op zichjij?
Maar ff serieus, sommige mensen op het vmbo.. wow. Ik heb gewoon zomenteen hetzelfde diploma als zij maar ben sws slimmer..quote:Op zondag 26 mei 2013 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben ook van het gymnasium naar de havo getraptWat een volk daar
zo meteen*quote:Op zondag 26 mei 2013 16:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar ff serieus, sommige mensen op het vmbo.. wow. Ik heb gewoon zomenteen hetzelfde diploma als zij maar ben sws slimmer..
met 2 vingers in je neus het mbo doorquote:Op zondag 26 mei 2013 16:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar ff serieus, sommige mensen op het vmbo.. wow. Ik heb gewoon zomenteen hetzelfde diploma als zij maar ben sws slimmer..
Omdat ze het nog niet gezien heeftquote:
App haar.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ze het nog niet gezien heeft
Ja zou ik ook gauw zeggenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
is mijn geweldige auto correctie die zomenteen zegt
Ja doe ik oh wacht ik heb haar nummer nietquote:
Vraag die dan, aan een bepaald iemandquote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja doe ik oh wacht ik heb haar nummer niet
Ik wilde net zeggen; heb je d'r nummer?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja doe ik oh wacht ik heb haar nummer niet
Ik ga niet via via nummers regelen. Dat vraag ik gewoon direct. Wat voor een casual denk je dat ik ben?quote:
Casuality.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga niet via via nummers regelen. Dat vraag ik gewoon direct. Wat voor een casual denk je dat ik ben?
misluktequote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga niet via via nummers regelen. Dat vraag ik gewoon direct. Wat voor een casual denk je dat ik ben?
Maar wat is jou nummer nou?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen; heb je d'r nummer?
WEET IKquote:
Ik heb niks ontvangen, stuur anders nog een keerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |