Maar ff serieus, sommige mensen op het vmbo.. wow. Ik heb gewoon zomenteen hetzelfde diploma als zij maar ben sws slimmer..quote:Op zondag 26 mei 2013 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben ook van het gymnasium naar de havo getraptWat een volk daar
zo meteen*quote:Op zondag 26 mei 2013 16:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar ff serieus, sommige mensen op het vmbo.. wow. Ik heb gewoon zomenteen hetzelfde diploma als zij maar ben sws slimmer..
met 2 vingers in je neus het mbo doorquote:Op zondag 26 mei 2013 16:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar ff serieus, sommige mensen op het vmbo.. wow. Ik heb gewoon zomenteen hetzelfde diploma als zij maar ben sws slimmer..
Omdat ze het nog niet gezien heeftquote:
App haar.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ze het nog niet gezien heeft
Ja zou ik ook gauw zeggenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
is mijn geweldige auto correctie die zomenteen zegt
Ja doe ik oh wacht ik heb haar nummer nietquote:
Vraag die dan, aan een bepaald iemandquote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja doe ik oh wacht ik heb haar nummer niet
Ik wilde net zeggen; heb je d'r nummer?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja doe ik oh wacht ik heb haar nummer niet
Ik ga niet via via nummers regelen. Dat vraag ik gewoon direct. Wat voor een casual denk je dat ik ben?quote:
Casuality.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga niet via via nummers regelen. Dat vraag ik gewoon direct. Wat voor een casual denk je dat ik ben?
misluktequote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga niet via via nummers regelen. Dat vraag ik gewoon direct. Wat voor een casual denk je dat ik ben?
Maar wat is jou nummer nou?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen; heb je d'r nummer?
WEET IKquote:
Ik heb niks ontvangen, stuur anders nog een keerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |