Ja, jij bent niet uitgenodigd op je eigen partijtje I suppose.quote:
Man...quote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm, ben er pas laatst mee begonnen, eerst altijd gespotifyed.
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar ik gebruik geen inferieur besturingssysteem.
Het is van kant, niet aan kant, laat hemquote:
Hoezo? Ik ben hetero.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, jij bent niet uitgenodigd op je eigen partijtje I suppose.
Ik ken René.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is van kant, niet aan kant, laat hem
Ik 10. En ik downloadde op Napster en verkocht het aan klasgenoten op de lagere school.quote:
Je denkt werkelijk...quote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is van kant, niet aan kant, laat hem
Kan niet. Rez heeft mij gecockblocked.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga weer werken, nog een uurtje.
Doen jullie Rez de groetjes als jullie 'm zien?
Ik ken Napster nietquote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik 10. En ik downloadde op Napster en verkocht het aan klasgenoten op de lagere school.
Zag laatst nog een dolfijn vliegen. Totdat hij op mijn auto kakte. Toen heb ik hem neergevlamd met mijn vlammenwerper.quote:
Jij hebt teveel pauzequote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga weer werken, nog een uurtje.
Doen jullie Rez de groetjes als jullie 'm zien?
Dat hij hetero is, is wel jammer voor jou.quote:
Heavy shit!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zag laatst nog een dolfijn vliegen. Totdat hij op mijn auto kakte. Toen heb ik hem neergevlamd met mijn vlammenwerper.
Daarom werk ik al 5 jaar bij de AH.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij hebt teveel pauzeIk heb echt de helft van jouw tijd aan pauze
Vannacht natte droom gehad, toen ik over jou droomde.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Etsu gaat hier even zijn klaarkom verhalen vertellen hoor^9999
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |