Nee dat doe ik niet ik laat alleen een voorbeeld van mijn eigen levens ervaring zien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:48 schreef Copycat het volgende:
Aanzetten tot criminaliteit, ja?
Staat je fraai. Ageren tegen een oneerlijke overheid en ondertussen zelf dit soort onfrisse zaken opperen.
Je kiest je voorbeelden niet zo handig. Dit zijn namelijk allemaal acties van democratische gekozen mensen. Met bushokjes van belasting geld is echt niks mis. Als je dat niet wilt stem je fijn op een partij die tegen glazen bushokjes is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:03 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet ik laat alleen een voorbeeld van mijn eigen levens ervaring zien.
en wat is criminaliteit? een regering die alle plat bezuinigd iedereen hun centen afpakt en kort waardoor er een hoop mensen in de knoei zitten.
Glazen bushokjes plaatsen die iedere week ingetrapt worden en telkens maar weer glazen bushokjes neer zetten. en wij het volk moeten maar op onze eten en ziekte kosten bezuinigen?
Of een weg elke x openbreken om het te verander dat schiet wel op wil je zeggen.
Privé reizen op onze belasting centen.
Wat doe je als een kleine je geld afpakt dan pak je het toch terug?
maar wat als een sterke beer je geld af pakt? ik weet niet wat jij doet maar ik pak het gewoon terug. alleen is het eigenlijk niet meer voor de centen te doen ^^
Ik ben niet afhankelijk van een werkgever en snap niet dat mensen afhankelijk van elkaar moeten zijn ^^ mij is toch alleen 1 ding geleerd wees afhankelijk van jezelfquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:10 schreef Copycat het volgende:
En die mensen zoals jij die voor hun dagelijks brood afhankelijk zijn van hun werkgever? Die naai je met dit soort valse acties ook mooi een oor aan.
Kwaad met kwaad vergelden, nee daar kom je ver mee.
Omdat een beschaving niet verder komt wanneer iedereen z'n eigen boontjes moet doppen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:36 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
snap niet dat mensen afhankelijk van elkaar moeten zijn
Dat glazen bushokje bij mij hier achter is iedere week wel kapot door de jeugd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:26 schreef upnx het volgende:
[..]
Je kiest je voorbeelden niet zo handig. Dit zijn namelijk allemaal acties van democratische gekozen mensen. Met bushokjes van belasting geld is echt niks mis. Als je dat niet wilt stem je fijn op een partij die tegen glazen bushokjes is.
Als je nou zou stellen (en kunnen bewijzen) dat die politicus die bushokjes van belastinggeld blijft neerzetten, niet omdat zijn kiezers dat willen maar omdat hij elke maand een bedrag ontvangt van het glasbedrijf, dan heb je een zaak.
Ik weet niet wat jij allemaal mee maakt maar ik zie toch dat de meeste mensen iedere maand tekort komen. en dat word alleen maar meer dus word je gedwongen om meer te gaan werken. terwijl er steeds meer werkelozen bij komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:10 schreef Copycat het volgende:
En die mensen zoals jij die voor hun dagelijks brood afhankelijk zijn van hun werkgever? Die naai je met dit soort valse acties ook mooi een oor aan.
Kwaad met kwaad vergelden, nee daar kom je ver mee.
En ondertussen maar bozig afgeven op de rest die alleen aan zelfverrijking doet. Leuke spiegel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:07 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Dat is waar de wereld op draait. Welkom.
Het begin van veranderingen..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ondertussen maar bozig afgeven op de rest die alleen aan zelfverrijking doet. Leuke spiegel.
Daar geloof ik helemaal niets van. Ik geloof in de 10 geboden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat een beschaving niet verder komt wanneer iedereen z'n eigen boontjes moet doppen.
Nee, dat is niet waar en daar gaat het juist om, er is nu een systeem waarbij iedereen elkaar kan beschuldigen van hetzelfde, waarbij je net als met spiegelen hetzelfde in stand gaat houden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:15 schreef Copycat het volgende:
Het is imo gewoon enorm hypocriet. Ik betaal mijn belastingen ook niet juichend, maar zie wel in dat een groot deel daarvan voor ieders maatschappelijk belang is. Jullie fulmineren tegen de graaiende medemens, maar ondertussen naai je je andere medemens. Krom.
Eb die verbetering begint bij belasting ontduiken en bedrijven benadelen. Juist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:19 schreef Opnieuw-energie het volgende:
En natuurlijk is niet alles maar graaien anders zou het niet werken allemaal. Maar er kan zo veel verbeterd worden en dat zou het uitgangspunt moeten zijn, niet het beschuldigen van allerhande mensen en bedrijven.
Kortom, je probeert je persoonlijke frustraties samen te ballen in een overkoepelend complotverhaaltje dat uitlegt waarom de schuld bij De Ander ligt en je criminele gedrag goed te praten is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:17 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van. Ik geloof in de 10 geboden.
Wat is er mis mee om zelf een stukje grond te hebben en je eigen eten te verbouwen?
Waarom moet je als familie zijn, vaak ver van elkaar weg wonen?
Mijn buurvrouw kan lang niet altijd alles en ik zal haar altijd helpen.
niets mooiers om te zien dan die vriendelijke gemeende blik van dankbaarheid.
Ik verwacht nix van der terug. maar wat ze wel kan is goed koken en ze vraag bijna dagelijks of ik ook niet ene hapje mee eet.
Waarom kan het zo niet als we zo met elkaar leven.
Waarom moeten er auto's komen zodat je natuur beschadigd raakt en oogsten mislukken.
Waarom moet ik voor iemand werken die al rijk is maar veel rijker wil worden? en vervolgens me eruit schopt als ik niet meer nodig ben.
Waar zeg ik dat, of spreek je meer algemeen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eb die verbetering begint bij belasting ontduiken en bedrijven benadelen. Juist.
Mooi hè?!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:22 schreef Terecht het volgende:
Kortom, je probeert je persoonlijke frustraties samen te ballen in een overkoepelend complotverhaaltje dat uitlegt waarom de schuld bij De Ander ligt en je criminele gedrag goed te praten is.
Ik spreek meer tegen Antibilderberger die jij gelijk lijkt te geven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:24 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Waar zeg ik dat, of spreek je meer algemeen?
Die wil ik niet naaien maar als zei zich door andere laten naaien moet ik daar maar de gevolgen van onder zien nou dat d8 ik dus niet!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:15 schreef Copycat het volgende:
Het is imo gewoon enorm hypocriet. Ik betaal mijn belastingen ook niet juichend, maar zie wel in dat een groot deel daarvan voor ieders maatschappelijk belang is. Jullie fulmineren tegen de graaiende medemens, maar ondertussen naai je je andere medemens. Krom.
Op bepaalde punten wel ja. Het is meer een manier van benaderen danwel een aanwijsbaar probleem.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik spreek meer tegen Antibilderberger die jij gelijk lijkt te geven.
Voor iemand die pro-vrijheid claimt te zijn ben je erg goed in het negeren van de vrijheden van anderen. Er zijn in jouw gemeente kennelijk voldoende mensen die bushokjes wel een prioriteit vinden. En zo gek is dat ook niet. Ik lever zelf graag een biefstukje in als dat betekend dat mijn oma en andere ouderen droog en uit de wind in een hokje kunnen zitten wachten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:44 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Dat glazen bushokje bij mij hier achter is iedere week wel kapot door de jeugd.
Ik geloof niet dat mensen dit iedere x voor de lol gaan vervangen. dat moet betaald worden en waar word dat dan van betaald? Want ik ga namelijk echt niet uit me eigen zak betalen ^^
Dit is gewoon onverantwoord met geld om gaan waarom doen ze daar niet op bezuinigen dan?
Waarom zou ik dat doen? de enigste waarom ik erop door ga is omdat jullie dat doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:22 schreef Terecht het volgende:
[..]
Kortom, je probeert je persoonlijke frustraties samen te ballen in een overkoepelend complotverhaaltje dat uitlegt waarom de schuld bij De Ander ligt en je criminele gedrag goed te praten is.
Houdt jezelf dat vooral voor, dat je een kruisvaarder bent die tegen het corrupte systeem vecht. Misgunnend mannetje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:29 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? de enigste waarom ik erop door ga is omdat jullie dat doen.
En vroeger deed ik alles voor geld ja maar die tijden zijn allang veranderd.
Nu doe ik alleen nog maar iets door het corrupte systeem niet sneller te laten groeien.
Ik vind het zelf ook wel een goed idee maar niet bushokjes die je elke week moet vervangen want dan zeg ik op mijn beurt knal er een stenen bushokje neer. en laat dat geld liggen voor activiteiten voor mijn oma en opaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:28 schreef upnx het volgende:
[..]
Voor iemand die pro-vrijheid claimt te zijn ben je erg goed in het negeren van de vrijheden van anderen. Er zijn in jouw gemeente kennelijk voldoende mensen die bushokjes wel een prioriteit vinden. En zo gek is dat ook niet. Ik lever zelf graag een biefstukje in als dat betekend dat mijn oma en andere ouderen droog en uit de wind in een hokje kunnen zitten wachten.
Boehoe, Het Systeem neukt je in je reet. Arme jij. Heb je de situatie al bij de politie en gemeente aan de kaak gesteld?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:34 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook wel een goed idee maar niet bushokjes die je elke week moet vervangen want dan zeg ik op mijn beurt knal er een stenen bushokje neer. en laat dat geld liggen voor activiteiten voor mijn oma en opa
somige zeggen dat ik dom ben en niet helemaal spoor als iemand die niet spoort dan dit kan bedenken waarom doen ze dat bij de gemeente dan niet?
Contracten met vriendjespolitiek, yo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:34 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook wel een goed idee maar niet bushokjes die je elke week moet vervangen want dan zeg ik op mijn beurt knal er een stenen bushokje neer. en laat dat geld liggen voor activiteiten voor mijn oma en opa
somige zeggen dat ik dom ben en niet helemaal spoor als iemand die niet spoort dan dit kan bedenken waarom doen ze dat bij de gemeente dan niet?
Ik zal mijn verleden niet ontkennen en heb ook heel veel gedaan waar ik ontzettend veel spijt van heb. Maar door mijn ervaringen in het leven heeft mij wel gemaakt tot wie ik nu ben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Houdt jezelf dat vooral voor, dat je een kruisvaarder bent die tegen het corrupte systeem vecht. Misgunnend mannetje.
Vroeger vaak gebeld naar de gemeente bijv om glas op te ruimen. maar mijn vader deed het uiteindelijk toch zelf. Kwam die thuis van ze werk kon die het plantsoen ook nog eens gaan vegen. (glas gevaarlijk voor kleine kinderen)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
Boehoe, Het Systeem neukt je in je reet. Arme jij. Heb je de situatie al bij de politie en gemeente aan de kaak gesteld?
Hoe een getyft bushokje de schuld is van de vrijmetselarij, door antibilderberg. Dat boek moét ik lezen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:45 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Vroeger vaak gebeld naar de gemeente bijv om glas op te ruimen. maar mijn vader deed het uiteindelijk toch zelf. Kwam die thuis van ze werk kon die het plantsoen ook nog eens gaan vegen. (glas gevaarlijk voor kleine kinderen)
De dingen die gedaan moeten worden, worden juist niet gedaan en de dingen die niet gedaan moeten worden, worden juist wel gedaan. als je dat gaat uitzoeken waarom dat zo is kom je op een geheim clubje vrijmetselaars uit
Geen idee. Ik neem aan dat je ze het gevraagd hebt. Wat was het antwoord?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:34 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Stem je op een andere partij of verhuis je naar een andere gemeente. Dat zijn vrijheden die je hebt. Hier in de gemeente wordt alles vrij netjes bijgehouden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:45 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
De dingen die gedaan moeten worden, worden juist niet gedaan en de dingen die niet gedaan moeten worden, worden juist wel gedaan. als je dat gaat uitzoeken waarom dat zo is kom je op een geheim clubje vrijmetselaars uit
Hoi Tammemongeaulquote:
Hoi, nee ik heb geen komentaar. Ik moest alleen ffe ergens iets posten zodat ik PMS berichten kan beantwoorden. Sorryquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tammemongeaul
Heb je ook commentaar op het onderwerp of kom je alleen maar even langs met een vriendelijke smiley?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:03 schreef Terecht het volgende:
Deze draad is een kloontjesmagneet.
http://forum.fok.nl/user/history/409249
http://forum.fok.nl/user/history/407797
http://forum.fok.nl/user/history/407752
http://forum.fok.nl/user/history/399873
http://forum.fok.nl/user/history/403573
Nee maar het gaan over de mensen die daar besluiten in nemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hoe een getyft bushokje de schuld is van de vrijmetselarij, door antibilderberg. Dat boek moét ik lezen.
Je weet duidelijk niet wie ik ben, mafketel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:07 schreef antibilderberg het volgende:
Volgens mij spoor jij niet helemaal. alles klakkeloos via de tv aan nemen en dan mensen en je zelf in bepaalde hokjes stoppen. en dan maar oordelen. wow jij bent goed zeg jij heb echt een eigen mening petje af.
jij vind mij mischien dom maar weet je wat ik van jou vind?
Een matrix Baby
Ingeplugd in de matrix, voor geprogrammeerd op de basis school begint het, als jij maar goed leert.
Wat interesseert het mij wie je bent. JE BENT GELIJK NET ALS IK EN ALS IEDER ANDER!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet wie ik ben, mafketel.
Ik startte het hele BNW concept hier op fok, ik leidde een groep gelijk aan wikileaks voordat assange dat idee uberhaupt kreeg, ik zat tot helemaal in de VS wat de leden betrof.
En jij noemt mij een matrix baby die naar de tv kijkt? Jij bent zelf een matrix baby met je simplistische video gespam waar je waarschijnlijk zelf de inhoud nieteens van gezien hebt, want zou je dat objectief wel doen had je allang doorgehad dat het als een bijbels model de mosterd elders heeft gehaald. Daarnaast dringt het nogsteeds niet tot je door wat ik over anonymous heb uitgelegd, en dan denk jij dat jou soort mensen iedereen naar een betere wereld kan leiden. Laat me niet lachen, jij bent juist de schimmel aan de onderkant van de schoenen die deze wereld hardnekkig in stand houden, denk daar maar eens goed over na.
Zo'n gemeenteambtenaar wordt gesouffleerd door vrijmetselaars zeker. Ze zitten overal!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:10 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Nee maar het gaan over de mensen die daar besluiten in nemen.
Argumenten komen bij jou aan als een emmer zoet water in de zoute zee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:28 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Wat interesseert het mij wie je bent. JE BENT GELIJK NET ALS IK EN ALS IEDER ANDER!
Jij vind het nodig mij te beledigen dat is een feit. Wie bullets popt kan ze ook terug verwachten. Ja ik heb het zelf niet eens gezien daarom dat ik hier ook door ga op reacties.
Tops up nog meer van die briljanten argumenten?
Al wel eens bij vrijmetselaars loge geweest? Bekijk eens wie daar naar binnen en buiten lopen. Dat verklaar ook waarom er vrijmetselaars symbolen in projecten van de gemeente zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:38 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zo'n gemeenteambtenaar wordt gesouffleerd door vrijmetselaars zeker. Ze zitten overal!
Noem dan eens wat argumenten op ^^quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Argumenten komen bij jou aan als een emmer zoet water in de zoute zee.
p.s. stop met blowen, je negeert werkelijk alles wat ik zeg en focussed vervolgens op iets reactiefs, ik weet niet hoe oud je bent maar normaal gesproken doen enkel tieners en blowers dat.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:07 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Laat mij zijn wie ik wil zijn. laat mij niet perfect zijn. laat mij roepen wat ik wil roepen. wie ben jij om daar over te oordelen?
Volgens mij spoor jij niet helemaal. alles klakkeloos via de tv aan nemen en dan mensen en je zelf in bepaalde hokjes stoppen. en dan maar oordelen. wow jij bent goed zeg jij heb echt een eigen mening petje af.
jij vind mij mischien dom maar weet je wat ik van jou vind?
Een matrix Baby
[[ afbeelding ]
Ingeplugd in de matrix, voor geprogrammeerd op de basis school begint het, als jij maar goed leert.
Als jullie nou beiden even kappen met op de man reageren, dan kan er wellicht een normale discussie tot stand worden gebracht. Dus hou op met dit kinderachtige gescheld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik startte het hele BNW concept hier op fok, ik leidde een groep gelijk aan wikileaks voordat assange dat idee uberhaupt kreeg, ik zat tot helemaal in de VS wat de leden betrof.
En jij noemt mij een matrix baby die naar de tv kijkt? Jij bent zelf een matrix baby met je simplistische video gespam waar je waarschijnlijk zelf de inhoud nieteens van gezien hebt, want zou je dat objectief wel doen had je allang doorgehad dat het als een bijbels model de mosterd elders heeft gehaald. Daarnaast dringt het nogsteeds niet tot je door wat ik over anonymous heb uitgelegd, en dan denk jij dat jou soort mensen iedereen naar een betere wereld kan leiden. Laat me niet lachen, jij bent juist de schimmel aan de onderkant van de schoenen die deze wereld hardnekkig in stand houden, denk daar maar eens goed over na.
Dit is duidelijk taal mensen in hokjes plaatsen. net of je meer bent als ieder ander kom op zeg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wil hier graag even aan toevoegen dat dat op de man spelen zoals het nu gaat niet gewenst is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Topics gemerged, discussie kan zo makkelijker worden vervolgd.
jij misschien niet maar er zijn ook nog andere mensen zoals jou die anders leven en dingen anders ervaren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:52 schreef Copycat het volgende:
Ik heb geeneens een auto. En ook geen eigen huis.
Boeit me echt niet. En wat een ander van me zou kunnen denken, is toch echt niet mijn probleem.
Dat heeft dan toch echt alles te maken met hun onzekerheid en misschien zelfs afgunst.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:19 schreef antibilderberg het volgende:
jij misschien niet maar er zijn ook nog andere mensen zoals jou die anders leven en dingen anders ervaren.
Wat hebben al die algemeenheden nu weer te maken met wat ik postte...quote:
De vrijmetselarij stelt geen reet voor joh. Bij de plaatselijke rotary afdeling worden meer dealtjes gesloten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:46 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Al wel eens bij vrijmetselaars loge geweest? Bekijk eens wie daar naar binnen en buiten lopen. Dat verklaar ook waarom er vrijmetselaars symbolen in projecten van de gemeente zitten.
Ja hoor. Ook vaak zijn mensen lid van beide clubs. Old boys enzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
De vrijmetselarij stelt geen reet voor joh. Bij de plaatselijke rotary afdeling worden meer dealtjes gesloten.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
De vrijmetselarij stelt geen reet voor joh. Bij de plaatselijke rotary afdeling worden meer dealtjes gesloten.
En, ben je al begonnen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef antibilderberg het volgende:
Een test met positieve en negatieve energie.
1. Kook wat rijst en vul glazen potten (met deksel voor de stank) tot de helft met rijst.
2. Schrijf op een blaadje een positieve text zoals ik hou van jou en plak het met positieve liefde volle manier op de glazen pot met rijst.
3. Schrijf op het andere blaadje een text zoals ik haat je en plak het blaadje er met veel agressie en haat erop.
4. wacht 2 weken en je begint al snel het verschil te zien dat de glazen pot met haat sneller aan het beschimmelen is als de pot met liefde.
Natuurlijk kun je snel zeggen dat het toeval is, maar als je dit met meerdere tegelijk doet zie je duidelijk dat de pot met haat sneller beschimmelt.
Beste is gewoon met rijst dan is het duidelijk te zienquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:48 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Kan het trouwens ook met macaroni? Ik heb geen rijst meer, en geen zin om het te halen!
Oh heel fijn omdat jouw moeder zichzelf COPD aanrookt moet de rest van Nederland maar in de regen op de bus wachten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:03 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet ik laat alleen een voorbeeld van mijn eigen levens ervaring zien.
en wat is criminaliteit? een regering die alle plat bezuinigd iedereen hun centen afpakt en kort waardoor er een hoop mensen in de knoei zitten.
Glazen bushokjes plaatsen die iedere week ingetrapt worden en telkens maar weer glazen bushokjes neer zetten. en wij het volk moeten maar op onze eten en ziekte kosten bezuinigen?
Of een weg elke x openbreken om het te verander dat schiet wel op wil je zeggen.
Privé reizen op onze belasting centen.
Wat doe je als een kleine je geld afpakt dan pak je het toch terug?
maar wat als een sterke beer je geld af pakt? ik weet niet wat jij doet maar ik pak het gewoon terug. alleen is het eigenlijk niet meer voor de centen te doen ^^
Waar praat jij over? Waarom verdraai je mijn worden? Ik heb nooit gezegd dat ik geen bushokje wil! Ik wil alleen geen bushokje die iedere week vervangen moet worden omdat de jeugd weer aan het kloten is geweest. Zet er dan op mijn beurt een betonnen bus hokje neer die ze er helemaal niet uit kunnen trappen. en laat de regering daar op bezuinigen in plaats van gezonheid zorg!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh heel fijn omdat jouw moeder zichzelf COPD aanrookt moet de rest van Nederland maar in de regen op de bus wachten?
En hard plastic bushokje dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:09 schreef arjan1212 het volgende:
die betonnen bushokjes zoals die in de jaren 70/80 er nog stonden.. whaha
Ik weet trouwens niet in wat voor buurt jij woont maar hier heb ik nog nooit een gesneuveld bushokje gezien btw... Maar misschien zijn het wel je bedrijfleegrovende vriendjes die zich zo afzetten tegen 'ze'.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:48 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Waar praat jij over? Waarom verdraai je mijn worden? Ik heb nooit gezegd dat ik geen bushokje wil! Ik wil alleen geen bushokje die iedere week vervangen moet worden omdat de jeugd weer aan het kloten is geweest. Zet er dan op mijn beurt een betonnen bus hokje neer die ze er helemaal niet uit kunnen trappen. en laat de regering daar op bezuinigen in plaats van gezonheid zorg!
Bedrijfleegrovende vriendjes? Overigens zijn rokers goedkoop voor de samenleving. De pest zit hem in het doorgeschoten individualisme, waardoor we stelen van elkaar en elkaar de schuld geven van onze eigen ontevredenheid.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet in wat voor buurt jij woont maar hier heb ik nog nooit een gesneuveld bushokje gezien btw... Maar misschien zijn het wel je bedrijfleegrovende vriendjes die zich zo afzetten tegen 'ze'.
Maar alsnog een paar glazen bushokjes vallen in het niet vergeleken bij de zorg die je moeder nodig heeft omdat ze zich zelf zo nodig COPD aan moest roken.
Mwah, als baldadige jeugd voor de zoveelste keer een bushokje vernielt kunnen we daar alleen hén de schuld van geven en mogen 'we' daar best ontevreden over zijn. Of nijdig .quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Bedrijfleegrovende vriendjes? Overigens zijn rokers goedkoop voor de samenleving. De pest zit hem in het doorgeschoten individualisme, waardoor we stelen van elkaar en elkaar de schuld geven van onze eigen ontevredenheid.
Maar goed, dat is slechts mijn mening.
Natuurlijk! En natuurlijk moet vandalisme worden aangepakt. Alleen hier worden wat dingen door elkaar gehaald. Privatisering van de gezondheidszorg heeft niets met vandalisme te maken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah, als baldadige jeugd voor de zoveelste keer een bushokje vernielt kunnen we daar alleen hén de schuld van geven en mogen 'we' daar best ontevreden over zijn. Of nijdig .
Heeft niets met van elkaar stelen te maken. Eerder dat deze jeugd medereizigers een nat pak bezorgt door hun gesloop.
En betonnen bushokjes, goed idee. Knappe die dat stuk krijgt.
Volgens onze cokevriend zonder neusschot is die bushokjesaffaire nu juist een exemplarisch voorbeeld van een corrupte elite die het volk uitknijpt. Volgens hem is er een direct lijntje tussen dat getyfte bushokje en de vrijmetselaars.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Natuurlijk! En natuurlijk moet vandalisme worden aangepakt. Alleen hier worden wat dingen door elkaar gehaald. Privatisering van de gezondheidszorg heeft niets met vandalisme te maken.
Edit: wat ik bedoelde was dat we tegenwoordig elkaar zo makkelijk de schuld geven van alle maatschappelike ellende, of in ieder geval de hoge belastingen waar je bitter weinig van terugziet, terwijl we de werkelijke oorzaak uit het oog verliezen.
Dat de publieke zaak geprivatiseerd werd, met alle desatreuze gevolgen van dien en dat dit land kapot is bezuinigd komt niet door vernielde bushokjes of iemands oma die een longaandoening heeft. Dat komt omdat we uitgeknepen worden door een corrupte regering die met de rug naar de bevolking staat.
En jij bent een satanist en jij wil mijn neer zetten of ik een of andere verslaafde ben zodat mensen mij niet meer gaan volgen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:59 schreef Terecht het volgende:
[..]
Volgens onze cokevriend zonder neusschot is die bushokjesaffaire nu juist een exemplarisch voorbeeld van een corrupte elite die het volk uitknijpt. Volgens hem is er een direct lijntje tussen dat getyfte bushokje en de vrijmetselaars.
Ik volg je sowieso niet zowel Letterlijk als figuurlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:17 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
En jij bent een satanist en jij wil mijn neer zetten of ik een of andere verslaafde ben zodat mensen mij niet meer gaan volgen.
je hebt anders altijd wel cometaar en dit is mijn 2e post na weken waar je vervolgens 10 min later op reageertquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik volg je sowieso niet zowel Letterlijk als figuurlijk.
mochten er anderen jou willen volgen moeten die dan achter je aan lopen en je schoenen kussen en zo ?oh Heil antibilderberg
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:36 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
je hebt anders altijd wel cometaar en dit is mijn 2e post na weken waar je vervolgens 10 min later op reageert. Waarom mijn woorden verdraaien? Dat heb ik nooit gezegd!!!!! Het feit is als ik ergens zou lezen dat iemand zwaar verslaafd is of wat dan ook is het niet meer interessant is in wat hij in te brengen heeft. waardoor ik dus zijn beweringen niet na ga lopen. Ik vraag ook niemand om mij te volgen maar mijn beweringen na te lopen.
juistquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:17 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
En jij bent een satanist en jij wil mijn neer zetten of ik een of andere verslaafde ben zodat mensen mij niet meer gaan volgen.
Volgen in welke betekenis? jij maakt er van wat je wilt. ik leg gewoon iemand zijn streken uit en dat ik daar moe van begin te worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
juist
en of je nu verslaafd bent ja of nee, dat moet je allemaal zelf weten joh.![]()
wat is dat nou voor een domme opmerking?
Ik zei ook ik volg je niet zowel letterelijk ALS figuurlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:43 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Volgen in welke betekenis? jij maakt er van wat je wilt. ik leg gewoon iemand zijn streken uit en dat ik daar moe van begin te worden.
welke volgers welk groepje? ik snap je punt ook niet. wat is je punt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zei ook ik volg je niet zowel letterelijk ALS figuurlijk. ( Ja daarom heb ik die tijd ook niet meer genomen om mijn bevinding met Enschede met jou te delen en aangezien jij ook maar de enigste was die er interesse voor toonde ga ik mijn tijd niet verspillen die het denkt te weten en nog genees zelf onderzoek doet)
En btw, je hebt al een aantal volgers + je wil dit groepje uitbreiden.
Zie je eigen bloemetjes campagne filmpjes die je eerder al plaatste in dit topic.
En als je moe word, moet je gewoon wat eerder naar bed
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:39 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
welke volgers welk groepje? ik snap je punt ook niet. wat is je punt?
Ja dat is te zien!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en waar gaat het in dit topic over. occupy toch?
. <-- daar is een punt.
Ik doe genoeg onderzoek, al jaren!
En ik zit al enige tijd langer op dit forum dan jij hier rond neust en post.
Dus ga mij niet beoordelen op wat ik wel of niet weet!
Dat je een ander topic aan dit topic toe gevoegd heb.quote:
Heel mooi allemaal ik loop met je te trollen als een malle en je pakt het veel te serieus op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:23 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ja dat is te zien!
911 was het alarm nummer van Amerika en in de reclame spotjes kwam daar een driehoek met een piramide in voor wat ook op het dollar biljetten staat
(chek anders zelf even die reclame spotjes) 9+11=20 en als je dus vervolgens het dollarbiljet in een piramide vouwt zie je de aanslagen in het world Trade-center in afgebeeld. 11-9-2001 waren de aanslagen en komen weer die zelfde 911 erin. 11 dagen voor de aanslagen werd het world trede-center verkocht. en zoek eens uit voor de gein voor welk bedrag. Als je 911 dagen optelt na de world trede-center aanslagen begon de aanslag op de treinen in Madrid. En tussen de moord op Pim Fortuyn en Theo van Gogh zitten ook weer 911 dagen. Kort om ik kan hier boekwerken vol van schrijven over 911.
is goed ga je gang.. ik lees graag
Wat wil je beweren dat aanslagen nooit plaats gevonden hebben?
nee hoor in tegendeel lees al mijn berichten maar
Dat van die dollar biljet niet waar is? bestel hem bij de bank en vouw hem zelf in een driehoek.
done , en nu? bedoel als ik een propje er van maak heb ik een propje. en het dollar biljet bestaat al even dat de founding fathers vrijmetselaars waren is ook algemeen bekend, dus wat is het probleem?
Wil je dan vervolgens beweren dat het door terroristen is opgezet die we van de media kennen? Dan ben ik toch benieuwd waarom die driehoek in de reclame spotjes kwam en toevallig ook op de dollarbiljet staat.
OMG EEN DRIEHOEK!!!!!!!! en nu?
Of wil je gewoon beweren dat alles maar toeval is? sorry maar zo hard me eigen voor de gek houden dan kan ik niet want ik denk namelijk voor mezelf
toeval bestaat niet
Ik ben hier niet begonnen met posten. Onze Moderator Lavenderr die heeft wat naar dit topic toe gesleept en niet ik. en daar is mijn . <----- Punt
en je zit op de juiste plek, houden zo..
En misschien eens uit te zoeken wat te betekenis van occupy en anonymous is. Want met domme opmerking als volgen blijkt maar weer dat je er helemaal niets van snapt.<---- en daar dat is mijn 2e punt
Waarom zou ik dat alleen doen en ga je zelf ook niet onderzoek uit en deel je bevindingen met mij. want dan word je interessant. want van mij alles kris kras over nemen bewijst maar weer dat je een volger bent en niet een leider. en ik al het werk doen? wat denk je zelf? Die tekens zoals het piramide in het oog, worden gebruikt in het vrijmetselaar gebeuren. vrijmetselaar loges kun je zelf bezoeken en leer eens hun symbolen kennen. En dan zul je zien dat hun symbolen telkens bij ellende terug komt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heel mooi allemaal ik loop met je te trollen als een malle en je pakt het veel te serieus op.
als je een trol bericht ( duidelijk de eerste 2 antwoorden van mij )niet kan onderscheiden van een serieus antwoord.
dan heb ik erg meeleiden met je.
Ondertussen wacht ik nog steeds op aantwoord van een vraag uit een ander topic.
dat ging over die paar duizend doodskisten.
en over dat het filmpje uit 2008 is en de populatie van de VS en de rest van de wereld nog steeds aan het stijgen is.
nou... waar zijn ze, zijn ze al in gebruik en..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:13 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat alleen doen en ga je zelf ook niet onderzoek uit en deel je bevindingen met mij. want dan word je interessant. want van mij alles kris kras over nemen bewijst maar weer dat je een volger bent en niet een leider. en ik al het werk doen? wat denk je zelf? Die tekens zoals het piramide in het oog, worden gebruikt in het vrijmetselaar gebeuren. vrijmetselaar loges kun je zelf bezoeken en leer eens hun symbolen kennen. En dan zul je zien dat hun symbolen telkens bij ellende terug komt.
ja driehoekjes en zo, leuk hoor maar dat zijn dingen die je overal ziet als je er op let, niet relevant een symbool zorgt niet voor het instoreten van een gebouw.
en volger??? gast raap me ff op...
Zoals hun merk het getal 666 wat ook wel voor de duivel staat. Gokken brengt nix anders al problemen of laat iemand mij tegen spreken als het niet zo is. Halen even onder de loep het gok spel roulette. Roulette bedaagd de speel vakken rood en zwart. Die zelfde kleuren worden bij het vrijmetselarij gebruikt. dan bedraagt het gok veld 36 speelvakken. als ik vervolgens ga optellen net zoals ik op de manieren met 911 doe dan krijg je 1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12+13+14+16+16+17+18+19+20+21+22+23+24+25+26+27+28+29+30+31+32+33+34+35+36=666.
wow serieus, wat voor on relevante bullshit, en ja zo kan ik ook berekeningen maken 666 staat voor het nummer van het beest.
en de zoon van de duivel, ik dus. maar de duivel dult geen concurentie daarom ben ik dus maar naar het opervlakte gekomen om jou te jennen.
in coca cola heb je lusjes zitten. aan het eind van coca cola haal je de 3 lusjes (666) weg en houd coca cola dan eens in de spiegel. Dan staat er in het Arabisch No Mohammed No mekka. natuurlijk kunnen de meeste geen Arabisch en kan je het ook iemand die vragen die het wel kan. Maar let op voor je dit doet dit kan hem doen denken dat je zijn geloof beledigd. Dus mijn advies leg eerst eens goed en duidelijk uit wat je wil laten zien en wat je er mee wil bereiken voor je een klap in je smoel krijgt. en zo kan ik boekwerken door schrijven over hun symbool 666. je kan ook denken dat het toeval is maar weer ellende weer symbolen vanuit de vrijmetselarij. en zo kan ik boekwerken vol schrijven over het getal 666 alleen al.
ga je gang met schrijven ik houd je niet tegen hoor. maar en wat moet ik met al die onzin? ja ik noem het onzin want zo kan ik ook wel van alles aan elkaar koopellen zo is jou ip adres 112.1.67.14 en staat gelijk aan 666 als je wat op en aftrekt..
en wat is je vraag over doodskisten?
Relevant??? Ik leg toch duidelijk uit hoe vrijmetselaars werken? en dan de beweringen van de kerk over het vrijmetselarij en de illuminati begint dan toch te kloppen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou... waar zijn ze, zijn ze al in gebruik en..
hoe wil de gene die ze besteld heeft of van wie ze zijn niet een keer beginnen, bedoel duurt lang!
Ow en al deze zwaar onrelevante ... meuk horen in andere topics..
En heb ik al zo vaak voorbij zien komen, dus je hoeft me echt niet op te sommen wat je weet ..
Het boeit me niet wat je allemaal weet.
welke feiten?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:06 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Relevant??? Ik leg toch duidelijk uit hoe vrijmetselaars werken? en dan de beweringen van de kerk over het vrijmetselarij en de illuminati begint dan toch te kloppen.
De beweringen van John f Kennedy die daar tenslotte lid van was. en naar zijn openbaring om zeep werd geholpen. zelfde geld over Michael Jackson , John Lennon en al die andere wereld bekende politicussen en artiesten die zich uitspraken over de Freemasons / vrijmetselaars. het geheime clubje.
nog nergens iets daarover gelezen.. dat het maar iets... met elkaar te maken heeft, alleen wat jij ooit hier hebt getypt
Gokken brengt chaos mensen krijgen schulden gaan stelen en daar over moet weer geregeerd worden. dat is het werk van het vrijmetselarij. vervolgens 90% slecht op tv gezien zodat mensen in het slechte gaan geloven. een van die mensen was ik ooit.
tja dan was je gewoon niet snugger bezig, maar wat moet ik met die info
en wat heeft geld nou voor waarde? Het brengt alleen maar druk , stress en ellende met zich mee. Waarom zo veel geld naar Griekenland en waarom moeten mensen zoals jij en ik dat in onze portemonnee voelen? Waarom drukken ze geen geld en sturen ze dat op naar Griekenland of wil je zeggen dat die mensen dom zijn en niet voor hun zelf kunnen zorgen?
dom nee die lui doen geen flikker, juist slim van ze
Uhhm Rutte heeft weer een reden om ons burgers uit te kleden. want die ZEGT dat het naar Griekenland gaat en wat is daar van waar? Want die zegt zo veel. en hij belooft ook zo veel wat die nog nooit na gekomen is (Geen geld meer naar Griekenland als jullie op me stemmen). dan is het heel realistisch dat ik niets meer van die man aan neem. hij heeft mijn vertrouwen geschonden. En kijk een naar onze euro biljetten. 666 komt vanuit het satanisme waarom zo veel satanisme op onze euro biljet?
het nummer 666 is het nummer wat komt na 665 en word gevolgd na 667 verder is het gewoon maar een nummer
Burgers worden gedwongen om meer te gaan overwerken. dan gooien ze nog even de grens open zodat iedereen op zoek naar werk is en een baas zo makkelijker eisen kan stellen. Het weg nemen van vrijheid. Ik moet gvd week van te voren een vrije dag indienen en ook uitleggen waarom. wat is daar vrijheid aan? Als ik geen gehoor aan me baas geef heb je kans dat hij door een neukfoutje in de wet toch makkelijk op straat belangt. dus ik ben wel gedwongen naar zijn pijpen te dansen. een contract krijgen is tegenwoordig al helemaal niet te doen daar zijn uitzendbureaus voor. Mensen willen niet meer als loonslaaf dienen en zoeken zo de uitkering op of bedenken wel iets om geld te vangen van de staat. tot daar ook weer allemaal meer wetten en regels op komen. maar dat neem nog niet weg dat mensen genoeg geld overhouden. Andere gaan weer stelen en worden dan vervolgens neer gezet als de boos doeners. Zo ontstaat er chaos en daar is de politiek weer nodig om te regeren. en zo blijft het balletje rond gaan.
kerel neem van mij aan als je niet bevalt ga emigreren naar Noord Korea![]()
Dan kunnen types zoals jou mij wel wijs maken dat het allemaal toeval is maar de feiten spreken voor zich.
Het feit dat ik me in het bedrijfs-leven niet vrij voel. Als het erg druk is en er is veel overwerk weigert mij baas op personeel aan te nemen en moet ik maar overwerken. En mijn vrije dagen pakken als het hem uit komt. dat alleen maar door die klote geld! Ik moet mijn zorg verzekering betalen! Ik moet dit ik moet dat dus ik moet werken. wil je zeggen dat feiten over vrijheid niet klopt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
welke feiten?
omdat jij het zegt?
ow en doe er wat aan als het je niet bevalt. stem op de piarten partij begin een eigen partij.
bedoel de 7 a 20 man aanhang heb je al..
zal voor je duimen![]()
ow maar mocht je een partij hebben, ik zal niet op je stemmen..
gewoon puur vanwege het feit, dat de helft wat je hier loopt te verkondigen simpelweg NIET op feiten is gebaseerd, maar op MENINGEN van anderen of van jezelf.
1. kies een andere baan zo te horen bevalt deze je niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:48 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Het feit dat ik me in het bedrijfs-leven niet vrij voel. Als het erg druk is en er is veel overwerk weigert mij baas op personeel aan te nemen en moet ik maar overwerken. En mijn vrije dagen pakken als het hem uit komt. dat alleen maar door die klote geld! Ik moet mijn zorg verzekering betalen! Ik moet dit ik moet dat dus ik moet werken. wil je zeggen dat feiten over vrijheid niet klopt?
Wij betalen de zorg verzekeraar en de gene die ons zorg verlenen worden weer betaalt door onze zorg verzekeraar. een nacht in een ziekenhuis bed zonder tv nog zonder hulp en 4 man op 1 kamer. ben je al 1000 euro aan kwijt. Als ik een hotel ga boeken heb ik een eigen kamer met een tv en een ontbijtje op bed voor 50 euro. als ik voor 200 een reiniger inhuur is dat kamer helemaal net zo schoon als het ziekenhuis. als je een pleister krijgt betaalt de zorgverzekeraar 40 euro voor. voor 2 euro heb ik een doosje pleisters. Dit kun je zelf na checken door alles op te vragen via een zorg verzekeraar.
Een partijen zijn allemaal het zelfde, ze werken niet voor het volk maar voor de banken. Het maakt niet uit of je geert wilders een Rutte of een jood aan het front heb staan.
Nee hoor ik controleer en constateer alleen dat die verhalen van artiesten en politicussein die daarna omgekomen zijn op waarheid berust is.
1. Ik heb geen baan meer. Weinig werk en overal is dat gouwe hoer het zelfde.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
1. kies een andere baan zo te horen bevalt deze je niet.
2. heb je de laatste tijd in ziekenhuis gelegen? ik wel zonder de zorg verzekering had me dit heeeeel veel geld gescheeld, dank je wel dat je wel maandelijks hebt betaald, dus jij hebt mee geholpen, aan mijn herstel.. dank u
3. als je een eigen partij opricht ja dat mag in nederland, en je krijgt een goeie aanhang met je ideeen dan ben je toch niet als elke andere partij... althans ik ga er vanuit..
4. inderdaad verhalen.. ja want iedereen gaat dood ze hebben geen eeuwig leven.
puntje 4. is wel iets wat inderdaad af en toe vreemd is, dood Tupac eens dat rare onopgeloste zaak is, dito voor sommige andere artiesten die helaas te vroeg zijn overleden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:05 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
1. Ik heb geen baan meer. Weinig werk en overal is dat gouwe hoer het zelfde.er is zat werk en ja dat is nu eenmaal hier, bevalt het je niet, kan je beter in een fabriek in china aan de slag toch
2. Ja moet dat geld dan niet bij die zorg verzekeraar blijven en niet zoveel naar het ziekenhuis? want een zorg verzekeraar moet onze zorg toch betalen? want dat heeft weer gevolgen voor ons dat we weer maandelijks meer moeten gaan betalen.leuk maar zo zit dat gewoon niet in elkaar
3. Anonymous wereld weid probeert al jaren partijen op te richten en in de media te komen maar tot heden is dat nog niet gebeurd. en dat is er niet omdat er maar 20 leden zijn. dat schiet niet op, meld je aan hebben ze er 21 + al die vriendjes van je kan je het zo opschroeven naar 30
Als er iets in de media komt word dat ver onderdrukt. Deze mensen die staan er voor vrijheid echte vrijheid en niet de zogenaamde illusie vrijheid waar we nu in leven. ook even voor jou net als Tribalwars als je het niet bevalt koop een vliegticket ga ff in een niet westers land kijken.. en als je het hier niet bevalt je hebt ZELF de keuze om te vertrekken iemand die op schiphol heeft gewerkt moet toch weten dat je zo weg kan.
4.Toevallig allemaal net naar hun openbaring over de machts-elite en hoe ze te werk gaan?dude wat een onzin.
Gelukkig dan maar dat we hier in Nederland een goed sociaal vangnet hebben waar we allemaal aan meebetalen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:05 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
1. Ik heb geen baan meer. Weinig werk en overal is dat gouwe hoer het zelfde.
2. Ja moet dat geld dan niet bij die zorg verzekeraar blijven en niet zoveel naar het ziekenhuis? want een zorg verzekeraar moet onze zorg toch betalen? want dat heeft weer gevolgen voor ons dat we weer maandelijks meer moeten gaan betalen.
3. Anonymous wereld weid probeert al jaren partijen op te richten en in de media te komen maar tot heden is dat nog niet gebeurd. en dat is er niet omdat er maar 20 leden zijn.
Als er iets in de media komt word dat ver onderdrukt. Deze mensen die staan er voor vrijheid echte vrijheid en niet de zogenaamde illusie vrijheid waar we nu in leven.
4.Toevallig allemaal net naar hun openbaring over de machts-elite en hoe ze te werk gaan?
Welk sociaal vangnet? Werk is bijna niet aan te komen. Ik heb niet lang genoeg achter elkaar gewerkt en heb geen recht op uitkering. Vervolgens kan ik een bijstands-uitkering krijgen wat niet eens 650 euro bedraagt. en dan moet ik er ook 35 uur in de week voor gaan werken. Van dat geld is mijn huur al weg want die worden ook steeds duurder. dan moet ik nog eten en heb ik nog andere sociale verplichtingen die betaald moet worden. Dan kan ik proberen een huur toeslag te krijgen en verzekering toeslag maar dan houd ik nog steeds geen geld over om te eten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat we hier in Nederland een goed sociaal vangnet hebben waar we allemaal aan meebetalen.
Wat jammer dan dat je je werk kwijt bent. Ben je uit jezelf gestopt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:32 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Welk sociaal vangnet? Werk is bijna niet aan te komen. Ik heb niet lang genoeg achter elkaar gewerkt en heb geen recht op uitkering. Vervolgens kan ik een bijstands-uitkering krijgen wat niet eens 650 euro bedraagt. en dan moet ik er ook 35 uur in de week voor gaan werken. Van dat geld is mijn huur al weg want die worden ook steeds duurder. dan moet ik nog eten en heb ik nog andere sociale verplichtingen die betaald moet worden. Dan kan ik proberen een huur toeslag te krijgen en verzekering toeslag maar dan houd ik nog steeds geen geld over om te eten.
de laatste baan ben ik idd uit me zelf gestopt en heb dus geen recht op uitkering. kreeg te veel hoofdpijn van die baas. kreeg minimaal betaald moest alles maar doen en regelen. en toen ik hem vertelde dat dat mijn positie niet was en anders meer betaald wilde krijgen was ik brutaal. Ik heb me gewoon op de werkzaam heden gefocust wat ik moest doen en dat werd me geen dank afgenomen. heel hoop tegenwerkingen hoofdpijn en gezeur en uiteindelijk kreeg ik nog op me donder ook omdat de planning een zooitje was en ik daar niet op gelet had. En als ik dan adviezen gaf van hoe kan het zo zijn iemand die uit school kom planning moet maken terwijl iemand al jaren op de werkvloer staat die precies weet hoe het werkt dat werk dan niet krijgt. vaak zat mensen ervoor voorstel die dat goed aan konden. nee zo een puber die net van school afkomt moet de planning maken. krijgt nog meer betaald als mij ook en ik moet dan regelen dat alles op rolletjes verloopt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat jammer dan dat je je werk kwijt bent. Ben je uit jezelf gestopt?
Kom je niet in aanmerking voor allerlei toeslagen ?
Oh, nee dat was geen pretje voor je.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:48 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
de laatste baan ben ik idd uit me zelf gestopt en heb dus geen recht op uitkering. kreeg te veel hoofdpijn van die baas. kreeg minimaal betaald moest alles maar doen en regelen. en toen ik hem vertelde dat dat mijn positie niet was en anders meer betaald wilde krijgen was ik brutaal. Ik heb me gewoon op de werkzaam heden gefocust wat ik moest doen en dat werd me geen dank afgenomen. heel hoop tegenwerkingen hoofdpijn en gezeur en uiteindelijk kreeg ik nog op me donder ook omdat de planning een zooitje was en ik daar niet op gelet had. En als ik dan adviezen gaf van hoe kan het zo zijn iemand die uit school kom planning moet maken terwijl iemand al jaren op de werkvloer staat die precies weet hoe het werkt dat werk dan niet krijgt. vaak zat mensen ervoor voorstel die dat goed aan konden. nee zo een puber die net van school afkomt moet de planning maken. krijgt nog meer betaald als mij ook en ik moet dan regelen dat alles op rolletjes verloopt.
Er is ZAT werk, en ook van minimum loon valt rond te komen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:32 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Welk sociaal vangnet? Werk is bijna niet aan te komen. Ik heb niet lang genoeg achter elkaar gewerkt en heb geen recht op uitkering. Vervolgens kan ik een bijstands-uitkering krijgen wat niet eens 650 euro bedraagt. en dan moet ik er ook 35 uur in de week voor gaan werken. Van dat geld is mijn huur al weg want die worden ook steeds duurder. dan moet ik nog eten en heb ik nog andere sociale verplichtingen die betaald moet worden. Dan kan ik proberen een huur toeslag te krijgen en verzekering toeslag maar dan houd ik nog steeds geen geld over om te eten.
Als ik op handen en knieën ga en onderdanig ben. en de mensen van me laat profiteren dan lukt het wel. Sociale dienst hebben ze zat werk maar dan krijg ik wel 650 en 38 uur werken. en dan al die hoofdpijn van het papierwerk elke maand invullen toeslagen en bullshit mijn niet gezien!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er is ZAT werk, en ook van minimum loon valt rond te komen.
En dan heb je het alsnog beter voor elkaar dan in buitland.
Maar je moet gewoon geen dure on nodige dingen in huis halen.
En ja stoppen, is ook niet handig in dat soort gevallen als je slim was geweest had je er voor gezorgd dat je chef je ontsloeg, veel moeite kost dat niet hoor.
gewoon niet op komen dagen, hem een knal voor zijn muil geven etc.
Kijk daar hou ik juist niet van heel die poppenkast mee te spelen!
ik weet niet wat voor werk het was maar dat is minder dan minimum uurloon tenzij je jonger bent dan 18..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:32 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Als ik op handen en knieën ga en onderdanig ben. en de mensen van me profiteren dan lukt het wel. Sosiale dienst hebben ze zat werk maar dan krijg ik wel 650 en 38 uur werken. en dan al die hoofdpijn van het papierwerk elke maand invullen toeslagen en bullshit.
Nee dat is een nieuwe wet. werken voor je bijstands-uitkering.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor werk het was maar dat is minder dan minimum uurloon tenzij je jonger bent dan 18..
oke maar hoe oud ben je?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:35 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Nee dat is een nieuwe wet. werken voor je bijstands-uitkering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |