Ook dit jaar kan een prono uiteraard niet ontbreken

. Voorspel weer wekelijks mee en vergelijk jouw voorspellingskunde met die van de andere XFA'ers!
Wat houdt de X-FactorProno eigenlijk in?De X FactorProno test jouw voorspellende gaven bij X-Factor

. Elke ronde zul je opnieuw jouw voorspelling moeten doorgeven in dit topic. Voor een juiste voorspelling krijg je punten. Degene die uiteindelijk de meeste punten heeft, die wint

.
Okay, maar waar moet ik een voorspelling over geven dan?Dat verschilt natuurlijk, in de finalisten ronde zal er bijvoorbeeld een ander systeem zijn dan in de liveshows. De vragen voor de volgende ronde verschijnen elke week zo snel mogelijk in dit topic, zodat je tijd zat hebt om je nieuwe voorspelling te geven.
Hoeveel punten kan ik steeds verdienen dan?De puntentelling vind je
hier!
Ik heb een ronde gemist, kan ik dan nog meedoen?Uiteraard, er zijn zóveel punten te verdienen dat meedoen altijd nog zin heeft

. Daarnaast is het ook leuk een rondeprijs te pakken en is meedoen altijd nog belangrijker dan winnen

.
Woelli's Versie• Ik stuur geen PM, als je nog niks had voorspelt.
• De puntentelling vind pas de volgende dag of zondag plaats.
De stand voor de 1e liveshow vind je hier:
TAL / X Factor Prono Finalisten!* Liveshow 1Top 8Geef de uiteindelijke top 8 door. Je uiteindelijk verwachte winnaar staat dus op 1, degene die net voor de finale afvalt op 3, de eerste afvaller op 8. Eindigt iemand exact op de plek die jij voorspeld hebt, krijg je daarvoor 15 punten. Zit je er 1 plek naast, krijg je 10 punten. Bij 2 plekken ernaast krijg je 5 punten, bij 3 plekken 0 punten. Zit je er 4 plekken naast krijgt je 5 strafpunten, bij 5 plekken 10 en bij 6 plekken of meer krijg je 15 strafpunten.
Gevarenzone, afvallerWelke 2 deelnemers zullen in de gevarenzone belanden en wie valt er uiteindelijk af? Voor elke juiste deelnemer in de gevarenzone krijg je 15 punten. Voorspel je daarnaast ook nog eens goed wie van deze 2 afvalt, krijg je 30 bonuspunten. Voorspel je de afvaller niet goed, maar zit deze bij jou wél in de gevarenzone, krijg je 10 bonuspunten.
DEADLINE: VRIJDAG 31 MEI 20:30