quote:
kunnen jullie niet lezen ofzoquote:
quote:En die kutreacties mogen wegblijven....
Nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 03:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
kunnen jullie niet lezen ofzo
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 03:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee.
Maakt mij niet uit. je post zal morgen verwijderd worden door een modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
moest in klb...heb me vergistquote:Op zondag 26 mei 2013 03:26 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
Klacht in ONZ..
Hier, 'kutreactie(s)' voor in je topic..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig toch maar niet op verzenden gedrukt.
[ Bericht 15% gewijzigd door capuchon_jongen op 26-05-2013 04:21:54 ]Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ja hij is 6quote:Op zondag 26 mei 2013 04:40 schreef Hiddendoe het volgende:
Tip: laat je kind ervoor werken, bv een krantenwijk.
Ik zeg ook altijd dat ik leukemie heb zodat ik in Walibi World over de hekjes mag.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:53 schreef Fopje het volgende:
Slotje mijn reet, wat ben je voor een klootzak als je gaat liegen met een ziekte om iets goedkoper te krijgenOokal zeg je dat je niet op verzenden heb gedrukt, geloof er geen zak van
![]()
Soms moet je eens wat liegen als je iets goedkoper wilquote:Op zondag 26 mei 2013 12:53 schreef Fopje het volgende:
Slotje mijn reet, wat ben je voor een klootzak als je gaat liegen met een ziekte om iets goedkoper te krijgenOokal zeg je dat je niet op verzenden heb gedrukt, geloof er geen zak van
![]()
'quote:Op zondag 26 mei 2013 12:53 schreef Fopje het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |