Dude, al zolang ik me kan herinneren in Leiden.quote:
quote:
The Whoquote:Op zondag 26 mei 2013 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Beatles, AC/DC, Kiss, dat soort dingen. En dan keihard roepen dat je het van voor je tijd is en dat tenminste echte muziek is.
Ik weet niet of ik ooit in Leiden ben geweest. Misschien 1x toen ik heel klein wasquote:Op zondag 26 mei 2013 02:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, al zolang ik me kan herinneren in Leiden.
Nice, ruilen?quote:Op zondag 26 mei 2013 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb carlsberg en 2 bottles whisky nog
Kutkind.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
The WhoThe Beatles
The Kinks
Muziek van nuToen maakte ze pas echte muziek, was ik maar toen geboren
Op YouTube bij een muziekclip van een of andere oude band: "I'm 12. I wish I lived in the 60's." En dan 65 likes.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Beatles, AC/DC, Kiss, dat soort dingen. En dan keihard roepen dat je het van voor je tijd is en dat tenminste echte muziek is.
Hij staat er ook pas sinds 2008 of zo.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ooit in Leiden ben geweest. Misschien 1x toen ik heel klein was
Ja dat zijn gewoon kuthipsters.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op YouTube bij een muziekclip van een of andere oude band: "I'm 12. I wish I lived in the 60's." En dan 65 likes.
quote:Op zondag 26 mei 2013 02:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op YouTube bij een muziekclip van een of andere oude band: "I'm 12. I wish I lived in the 60's." En dan 65 likes.
terechte klcaht wil dan gelijk djoekenquote:Op zondag 26 mei 2013 02:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
QFT, RT.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
'At least I'm proud I know real music, my friends listen to this pop shit'quote:Op zondag 26 mei 2013 02:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet waar JRRY bij isquote:Op zondag 26 mei 2013 02:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Begin dan de 'serieuze' discussie over muziek
Mijn muziek is fantastisch, die van jou zuigt ballen. Ik ben de enige met een goede muzieksmaak.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Begin dan de 'serieuze' discussie over muziek
quote:Op zondag 26 mei 2013 02:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
u moet voorlopig met de diepvries bellen, dag
Ik kom er nooit. Misschien maar eens gaan kijken als ik weer in NL ben. Gewoon, omdat het kanquote:
Oh wacht: Ja jij luistert alleen maar naar die domme boem boem muziekquote:Op zondag 26 mei 2013 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn muziek is fantastisch, die van jou zuigt ballen. Ik ben de enige met een goede muzieksmaak.
hahahahahahahaquote:Op zondag 26 mei 2013 02:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
u moet voorlopig met de diepvries bellen, dag
Op Schiphol zit er ook eentje als je zo graag een Starbucks in Nederland wilt bezoeken.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom er nooit. Misschien maar eens gaan kijken als ik weer in NL ben. Gewoon, omdat het kan
waar woon je brada danquote:Op zondag 26 mei 2013 02:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom er nooit. Misschien maar eens gaan kijken als ik weer in NL ben. Gewoon, omdat het kan
Ik sta 100% achter je Jordy als het over muziek gaat.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh wacht: Ja jij luistert alleen maar naar die domme boem boem muziekduidelijk een kamper
Welnee joh, ze zitten hier overal. Ik ben alles behalve serieusquote:Op zondag 26 mei 2013 02:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op Schiphol zit er ook eentje als je zo graag een Starbucks in Nederland wilt bezoeken.
Je bent gewoon schijnheilig, een beetje naar dezelfde tyfusbende van 30 jaar geleden luister. Denk je dat je beter bent of zo?quote:Op zondag 26 mei 2013 02:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh wacht: Ja jij luistert alleen maar naar die domme boem boem muziekduidelijk een kamper
Ik luister ook boem boem muziekquote:Op zondag 26 mei 2013 02:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik sta 100% achter je Jordy als het over muziek gaat.
quote:
ja vooral nieuwe nummerquote:
Gast ik luister tenminste naar muziek waar werk voor geleverd isquote:Op zondag 26 mei 2013 02:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent gewoon schijnheilig, een beetje naar dezelfde tyfusbende van 30 jaar geleden luister. Denk je dat je beter bent of zo?
Stuart is beetje wereldvreemd nu hij niet meer in Nederland woontquote:
Ik wil in haar videoclipquote:Op zondag 26 mei 2013 02:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja vooral nieuwe nummer
lekker afrikaanse beat yam
ik hoop dat er ooit een music video bij komt
heb al in je profiel gekeken niks mis mee woon daar iets van 100 km ten zuiden oke grquote:
Dat deed ik ook al niet toen ik nog heel klein was hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuart is beetje wereldvreemd nu hij niet meer in Nederland woont
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 02:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet ik, maar je komt toch uit Nederland?
Of alt f4 jonguh!quote:Op zondag 26 mei 2013 02:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gast ik luister tenminste naar muziek waar werk voor geleverd is![]()
![]()
en als je dat niet bevalt klik mr op het kruisje rechtsbove
![]()
![]()
Daar heb ik ook even gewoond jaquote:Op zondag 26 mei 2013 02:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet ik, maar je komt toch uit Nederland?
Je hebt gewoon zelf geen smaak ontwikkeld.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gast ik luister tenminste naar muziek waar werk voor geleverd is![]()
![]()
en als je dat niet bevalt klik mr op het kruisje rechtsbove
![]()
![]()
Okay leuk hoi byequote:Op zondag 26 mei 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb al in je profiel gekeken niks mis mee woon daar iets van 100 km ten zuiden oke gr
qftquote:Op zondag 26 mei 2013 02:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt gewoon zelf geen smaak ontwikkeld.Beetje mainstream doen met de hipsters. Over 30 jaar luister je zeker ook plots JB, gewoon, omdat lekker retro?
Ja, dat wil ikquote:Op zondag 26 mei 2013 02:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik niet brrr dan word je door honderden miljoenen mensen bekeken
Ik lachquote:
Gast ik luister undergroundquote:Op zondag 26 mei 2013 02:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt gewoon zelf geen smaak ontwikkeld.Beetje mainstream doen met de hipsters. Over 30 jaar luister je zeker ook plots JB, gewoon, omdat lekker retro?
Je weet niets over mij hoor je me, nietsquote:
lieg je in profiel ofzoquote:Op zondag 26 mei 2013 02:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je weet niets over mij hoor je me, niets
Je moet het dieper zien. het gaat niet om kind zijn met de activiteiten die je doet.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:16 schreef supersof het volgende:
Bij dat programma 'Over de streep' is de laatste vraag: Ga over de streep als je ooit een kind bent geweest. En ik snap dan eigenlijk niet zo goed hoe je dan niet kan oversteken. Want je hebt toch altijd wel gespeeld enzo, vroeger speelde iedereen wel toch. Of zie ik het nou echt verkeerd
idd maar ze zijn vorige week op hun hoofd gevallen dus ze weten da nietquote:Op zondag 26 mei 2013 02:16 schreef supersof het volgende:
Bij dat programma 'Over de streep' is de laatste vraag: Ga over de streep als je ooit een kind bent geweest. En ik snap dan eigenlijk niet zo goed hoe je dan niet kan oversteken. Want je hebt toch altijd wel gespeeld enzo, vroeger speelde iedereen wel toch. Of zie ik het nou echt verkeerd
ik hosselde vanaf het beginquote:Op zondag 26 mei 2013 02:16 schreef supersof het volgende:
Hipsters zijn mainstream, faggot.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gast ik luister undergroundmainstream
geloof de politiek maar allemaal, domme oetlul, lol!
Dat je echt 5x moet doorvragen tot je antwoord hebtquote:
Oh, dus jij bent dat!quote:Op zondag 26 mei 2013 02:13 schreef nodig het volgende:
''Your musical compatibility with jordyqwerty is Super''
pc nerd zekerquote:Op zondag 26 mei 2013 02:17 schreef Rezania het volgende:
Oh nee, wacht, dat is multiplayer gamen op een console.![]()
beetje over the top amerikaans programmaquote:Op zondag 26 mei 2013 02:16 schreef supersof het volgende:
Ik lieg over allesquote:Op zondag 26 mei 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lieg je in profiel ofzo
das gewoon zelfde als liegen op solicitatie
Ja dat dacht ik al, maar ik zou die vraag dan gewoon zo opvattenquote:Op zondag 26 mei 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het dieper zien. het gaat niet om kind zijn met de activiteiten die je doet.
O, ik dacht even dat ik mijn vraag raar had geformuleerd.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
D
[..]
Dat je echt 5x moet doorvragen tot je antwoord hebt
Mensen die al veel hebben meegemaakt nietquote:Op zondag 26 mei 2013 02:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, maar ik zou die vraag dan gewoon zo opvatten
gvd krabsquote:Op zondag 26 mei 2013 02:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
idd maar ze zijn vorige week op hun hoofd gevallen dus ze weten da niet
OMG!!! LAAT ZIENquote:Op zondag 26 mei 2013 02:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent dat!
Pics en naam gezien van nodigraak me aan
Stop je je moeder ook in zo'n hokje?quote:Op zondag 26 mei 2013 02:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hipsters zijn mainstream, faggot.You're so gay you suck your fathers balls. Haha, fag.
ik ook maar ben geen homo u mad?quote:Op zondag 26 mei 2013 02:18 schreef Rezania het volgende:
Ik geef het toe, ik luister Gaga. Maar ik ben homo, ik mag dat.
Your musical compatibility with jordyqwerty is Mediumquote:Op zondag 26 mei 2013 02:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik luister Maria Mena, CHVRCHES en Natalie Imbruglia en ik ben hetero.
Umad?
Wat een jankstem heeft die kut zegquote:Op zondag 26 mei 2013 02:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik luister Maria Mena, CHVRCHES en Natalie Imbruglia en ik ben hetero.
Umad?
alleen telephone is goed want daar zit beyonce inquote:Op zondag 26 mei 2013 02:18 schreef Rezania het volgende:
Ik geef het toe, ik luister Gaga. Maar ik ben homo, ik mag dat.
DAT KLOPT NIET!quote:
Dat zei je moeder gisteren ook, fag.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Stop je je moeder ook in zo'n hokje?
MMO's.quote:
Maar 200 uur in gestoken.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet je pubertijd hebben besteed aan wow
Pink is de meest mainstream artiest die je maar kan bedenken. iedereen mag haar, iedereen behalve die alternatieve zeikerds, dus van het general public, iedereen mag haar. al haar singles worden grote hits en alles draait bij haar om de muziek: niemand boeit haar privelevenquote:Op zondag 26 mei 2013 02:19 schreef Stuart het volgende:
Ik luister soms naar Pink want ik hou van Pink
had 120 /played daysquote:Op zondag 26 mei 2013 02:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar 200 uur in gestoken.Toen was mijn geld op en had ik geen zin meer.
![]()
Pinkquote:Op zondag 26 mei 2013 02:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Pink is de meest mainstream artiest die je maar kan bedenken. iedereen mag haar, iedereen behalve die alternatieve zeikerds, dus van het general public, iedereen mag haar. al haar singles worden grote hits en alles draait bij haar om de muziek: niemand boeit haar priveleven
zekers leugenquote:Op zondag 26 mei 2013 02:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lieg over alles
Nee hoor, ik woon inderdaad in N1![]()
of miel monteurquote:Op zondag 26 mei 2013 02:21 schreef Rezania het volgende:
Maar er zijn echt games die je gewoon op een PC moet spelen. Zoals Skyrim, omdat mods.
The Wombats in je beschrijvingquote:Op zondag 26 mei 2013 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Your musical compatibility with jordyqwerty is Medium
Music you have in common includes 2Pac, Fresku, Spinvis, Eminem and Enter Shikari.
goeie smaak
is goed als ik volgende keer londen ben volgende week ofzo denk ikquote:
Ik kijk ernaar uitquote:Op zondag 26 mei 2013 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is goed als ik volgende keer londen ben volgende week ofzo denk ik
spreken we af om het uit te vechten
zit al lang niet meer last.fm alleen scrobble nog op phonequote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 02:23 schreef JRRY het volgende:
sinds wanneer zijn er hier mensen met goede muzieksmaak
Ik nooitquote:
Ga je naar de voedselbankquote:
quote:
Eten bij de voedselbank om half 3 lukt denk ik niet meerquote:
Nee, eigenlijk niet. Hier een liedje voor jouquote:Op zondag 26 mei 2013 02:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke
luister je nog steeds veel naar kelly rowland dilemma?
Inbreken dusquote:Op zondag 26 mei 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Eten bij de voedselbank om half 3 lukt denk ik niet meer
KOELKAST!quote:Op zondag 26 mei 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Eten bij de voedselbank om half 3 lukt denk ik niet meer
hahahha luisterde die dingen man vroeger toen ik emo chimis hustlede enzoquote:
die ken ik jaquote:Op zondag 26 mei 2013 02:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Hier een liedje voor jou
Het was niet eens relevant. Want jordy stuurde een dm van mij door. niet een random hosselpoging :S :Squote:
Ja ik ook man, Hopes Die Last, Underoath, je kent hetquote:Op zondag 26 mei 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahahha luisterde die dingen man vroeger toen ik emo chimis hustlede enzo
nou oke dan, jammer zegquote:Op zondag 26 mei 2013 02:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Het was niet eens relevant. Want jordy stuurde een dm van mij door. niet een random hosselpoging :S :S
sowieso man. mooie tijdenquote:Op zondag 26 mei 2013 02:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja ik ook man, Hopes Die Last, Underoath, je kent het
quote:
Slaap lekkerquote:
Ik verwijder dan ook nooit wat, dus kan best zo zijn dat die plays zijn van toen ik 15 was.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:30 schreef Ezell het volgende:
The Veronicas
Ik vond hun leuk toen ik 15 was of zo.
Ben ze nu even aan het opzoeken. Even zin om te luisteren. Best lang geleden.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik verwijder dan ook nooit wat, dus kan best zo zijn dat die plays zijn van toen ik 15 was.
Opzichquote:Op zondag 26 mei 2013 02:33 schreef nodig het volgende:
En pas ik een beetje bij supersof qua foto Jordy?
kut nodig. geef die foto.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:33 schreef nodig het volgende:
En pas ik een beetje bij supersof qua foto Jordy?
omg geefquote:
A2 Racers II was beter.quote:
Ik kon dus serieus die gozers niet uitstaan.quote:
Mag ik ook de eer?quote:Op zondag 26 mei 2013 02:34 schreef nodig het volgende:
[..]
De uitgelekte foto is verwijderd alleen Jordy had de eer
quote:Op zondag 26 mei 2013 02:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kon dus serieus die gozers niet uitstaan.Bassie & Adriaan.
bah ik was altijd bang als die man de telefoon weer ns ging doorbrekenquote:Op zondag 26 mei 2013 02:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kon dus serieus die gozers niet uitstaan.Bassie & Adriaan.
alle normale mensen konden bassie en adriaan niet uitstaanquote:Op zondag 26 mei 2013 02:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ik kon juist bassie en adriaan niet uitstaan
Jongen, Bassie & Adriaan leerde je tenminste nog vreemde talen en zo.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ik kon juist bassie en adriaan niet uitstaan
BAMIBAL! GEHAKTSCHIJF!quote:Op zondag 26 mei 2013 02:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
bah ik was altijd bang als die man de telefoon weer ns ging doorbreken
foutje moet kunnen baasquote:Op zondag 26 mei 2013 02:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
bah ik was altijd bang als die man de telefoon weer ns ging doorbreken
twee opa's met een of andere kutrobotquote:Op zondag 26 mei 2013 02:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, Bassie & Adriaan leerde je tenminste nog vreemde talen en zo.
quote:Op zondag 26 mei 2013 02:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee, dat Jordy de eer kreeg was ook niet zo bedoeld ik dacht dat die een geintje maakte eerst
Net alsof jij geen kutrobot zou willen hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
twee opa's met een of andere kutrobot
De robot van de Power Rangers, ja toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 02:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof jij geen kutrobot zou willen hebben.
Power Rangers begon altijd als ik naar school moest, dus nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
De robot van de Power Rangers, ja toch?
[ afbeelding ]
Kudos voor wie deze robot kent.
quote:Op zondag 26 mei 2013 02:38 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Zelden iemand met zo'n goede muzieksmaak gezien hier
Altijd skippen als ie bij saints row 2 weer eens op K-rhyme fm kwam.quote:
Nooit gespeeld, sowieso allemaal kut nummers bij GTA iigquote:Op zondag 26 mei 2013 02:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Altijd skippen als ie bij saints row 2 weer eens op K-rhyme fm kwam.
Jij bent pas 18? Ha, loessah.quote:
Casualquote:Op zondag 26 mei 2013 02:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Jordy kan nu vertellen hoe knap ik ben (of juist niet)
Flink mensen overrijden met dit op de achtergrond.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, sowieso allemaal kut nummers bij GTA iig
quote:Op zondag 26 mei 2013 02:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik was vroeger ook die hard fan van Linkin Park
quote:Op zondag 26 mei 2013 02:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, sowieso allemaal kut nummers bij GTA iig
Godverdommequote:Op zondag 26 mei 2013 02:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Flink mensen overrijden met dit op de achtergrond.
Avrilquote:
Godverdomme, ben vergeten hoe doe neger heet, even nadenken.quote:
quote:
Die twee waren ongeveer van hetzelfde jaar.quote:
Akonquote:Op zondag 26 mei 2013 02:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Godverdomme, ben vergeten hoe doe neger heet, even nadenken.
Ohja Aly & AJquote:Op zondag 26 mei 2013 02:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Die twee waren ongeveer van hetzelfde jaar.
Dit vond ik in de brugklas leuk:
Luister nu weer voor het eerst naar dit lied. Voelt een beetje raar.![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 02:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Godverdomme
Ik zette toevalig altijd deze op mijn telefoon op bij het omver rijden
Waarom niet. Ne-Yo is in ieder geval eentje daarvan.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 02:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Godverdomme, ben vergeten hoe doe neger heet, even nadenken.
gaap.quote:
Damn! JA!quote:
En Usherquote:Op zondag 26 mei 2013 02:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Damn! JA!
Deze was zo teringpopulair toen.Oversturen via Bluetooth en zo.
In de tweede kwam daar nog the prodigy bijquote:
Oh nee, in de tweede ging ik naar hevig metaal luisterenquote:Op zondag 26 mei 2013 02:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom niet. Ne-Yo is in ieder geval eentje daarvan.
[..]![]()
en skater boi ookquote:
En ik was gek van Simple Planquote:
quote:
Zo, kan het gezeur om foto's ook ophouden supersofquote:Op zondag 26 mei 2013 02:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
CasualBitches willen hem, trust me
Teringquote:Op zondag 26 mei 2013 02:45 schreef Rezania het volgende:
Wacht, Jordy, zat jij ook in 2005-2006 in de brugklas?
welke klas zit je nu danquote:Op zondag 26 mei 2013 02:45 schreef JRRY het volgende:
ik luisterde in de 1e ook naar rihanna, kesha, katy perry, lady gaga
Kwam laatst pas achter hun beste nummerquote:Op zondag 26 mei 2013 02:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die herinner ik mij ook nog. Ging ze laatst nog opzoeken.
quote:
2006-2007quote:Op zondag 26 mei 2013 02:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moest met mijn vingers terug tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |