50 ofzoquote:Op zondag 26 mei 2013 01:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit aan de 520 uur bijna.En ik heb nog steeds niet alles gedaan.
FF6quote:Op zondag 26 mei 2013 01:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe was de film? En welke film heb je gezien?
heeft ze jou ook uitgenodigd voor ietsquote:Op zondag 26 mei 2013 01:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, suggesties voor het hosselen van die manon?
KRIJG IK NE COLA?quote:Op zondag 26 mei 2013 01:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik ben de boze tovenaar de betovering is dan nu verbroken
*JOEPIEEE*
TURBO TURBO!
Ha gefopt, ze is juist niet verbroken
AAAAAAAAAAAAH AHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
yup,quote:Op zondag 26 mei 2013 01:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heeft ze jou ook uitgenodigd voor iets
Noem haar een kip.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, suggesties voor het hosselen van die manon?
EN HET WINNENDE LOTTONUMMER IS... EENquote:Op zondag 26 mei 2013 01:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
KRIJG IK NE COLA?
NEEEEE GEENEEE COLA GEVEN!!!
BOEM!
DE KABOUTER IS DOOD EINDE
quote:
HONDERD MILJOEN MILJARDquote:Op zondag 26 mei 2013 01:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
EN HET WINNENDE LOTTONUMMER IS... EEN
GODMILJAAAAAAAAAR
ja hoezo?quote:
quote:
quote:The Elder Scrolls V: Skyrim ("Skyrim" pronounced as two words) is an action role-playing open world video game developed by Bethesda Game Studios and published by Bethesda Softworks. It is the fifth installment in The Elder Scrolls action role-playing video game series, following The Elder Scrolls IV: Oblivion. Skyrim was released on November 11, 2011, for Microsoft Windows, PlayStation 3 and Xbox 360.
Skyrim's main story revolves around the player character's efforts to defeat Alduin, a Dragon who is prophesied to destroy the world. Set two hundred years after Oblivion, the game takes place in the fictional province of Skyrim, upon the continent of Tamriel, and the planet of Nirn. The open world gameplay of The Elder Scrolls series returns in Skyrim; the player can explore the land at will and ignore or postpone the main quest indefinitely. Skyrim was a critical and commercial success, shipping over 7 million copies to retailers within the first week of release.
er was eens..quote:
gvd krabs doe normaalquote:Op zondag 26 mei 2013 01:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
hallo ik ben een poes dag vrienden
TURBO TURBO
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK VLIEG SPONTAAN IN BRAND AWAAAAAAAAAAAAAHH
Trouwen in Skyrim en dan die bitch neuken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
hoiquote:
verdwaalde ezelquote:
paardquote:
mijn papa is wel polies hequote:Op zondag 26 mei 2013 01:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
hallo ik ben een poes dag vrienden
TURBO TURBO
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK VLIEG SPONTAAN IN BRAND AWAAAAAAAAAAAAAHH
zijn gangetjequote:Op zondag 26 mei 2013 01:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi![]()
hoe gaat het op school en met je vriendinnetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
''Hoi kip'' Wat de neuk manquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:36 schreef Rezania het volgende:
Niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk toch voor haarquote:Op zondag 26 mei 2013 01:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
zijn gangetje
ik ga wel over
en ik ga met haar en dr ouders mee op vakantie en daarna moet ik ook nog eens een week zonder want ze wil ook nog met vriendinnen
EEN PIZZA CALZONE MET EXTRA NEUSHOORNquote:Op zondag 26 mei 2013 01:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
IK BEN DE KONING VAN PERZIE
'LOL DAT BESTAAT NIET EENS PERZIE'
VAN MONGOLIE DAN
Morgen is het mandag :S :Squote:
ja maar daar zijn vast ook andere jongens enzo whahaquote:Op zondag 26 mei 2013 01:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Leuk toch voor haaris toch niet erg een week alleen
mooi dat je over gaat
quote:
quote:
waren allemaal nymfomaanquote:
Ja mang je weeett.quote:
Ik beschreef de film?quote:Op zondag 26 mei 2013 01:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je moe was. Laat maar, blijkbaar is dat niet zo.
ik drink nu niks ik heb net mijn tanden gepoetst, moet ook gebueren zo op zijn tijdquote:Op zondag 26 mei 2013 01:39 schreef supersof het volgende:
Wat eten/drinken jullie nu?
ik Vpower en chocolade rozijnen
Stella Artois. Net een KitKat en Walkers cheese & onion crisps opquote:Op zondag 26 mei 2013 01:39 schreef supersof het volgende:
Wat eten/drinken jullie nu?
ik Vpower en chocolade rozijnen
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stella Artois. Net een KitKat en Walkers cheese & onion crisps op
Nou, ik vond dat best wel schokkend inderdaadquote:Op zondag 26 mei 2013 01:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
ben je niet helemaal geschrkken van de aanslagen london
Ta tu ta tuquote:Op zondag 26 mei 2013 01:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Waarom niet
*BOEM*
Kunnen jullie een brandweer sturen mijn paddestoel is ontploft
Ik ookquote:Op zondag 26 mei 2013 01:40 schreef JRRY het volgende:
ik eet niet meer zoveel ik moet een beetje minderen
ben*quote:Op zondag 26 mei 2013 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
PUNT.
Dat ...
[..]
O ja, oké, ik denk dat ik de persoon is die moe is.
KitKatquote:Op zondag 26 mei 2013 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stella Artois. Net een KitKat en Walkers cheese & onion crisps op
Brandweer: Alstublieft een pizza calzone met extra neushoornquote:Op zondag 26 mei 2013 01:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ta tu ta tu
SPREEK IK MET DE BRANDWEER MIJN PADDESTOEL IS ONTPLOFT HALLO HIER DE PLIESIE HAHAHAHAHA
ik al 75 ofzoquote:Op zondag 26 mei 2013 01:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ookik weeg nu 60 kilo wtf
Ja dat is nog steeds te weinig blabla maar ik heb jaren 55 gewogen. En opeens binnen twee weken 60
Hoe lang ben je?quote:Op zondag 26 mei 2013 01:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ookik weeg nu 60 kilo wtf
Ja dat is nog steeds te weinig blabla maar ik heb jaren 55 gewogen. En opeens binnen twee weken 60
Dat was wel fijn, want Ezell de verschrikkelijke hield wel van nymfomane paardenquote:Op zondag 26 mei 2013 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
PUNT.
Dat ...
[..]
O ja, oké, ik denk dat ik de persoon is die moe is.
Ja, lekker. Ik snoep teveel thoughquote:
1.76quote:
wil je afvallen dan?quote:
De kabouter is dood eindequote:Op zondag 26 mei 2013 01:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Brandweer: Alstublieft een pizza calzone met extra neushoorn![]()
Neushoorn: JOEPIE, COLAA
*BOEM*
quote:
Waar gaat dit heen?!quote:Op zondag 26 mei 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was wel fijn, want Ezell de verschrikkelijke hield wel van nymfomane paarden
Dan ga je op een weegschaal staan.quote:
geen idee?quote:
thefuq..quote:Op zondag 26 mei 2013 01:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
WIJVEN GEZOCHT HOND AUTO POES TE KOOP 3 EURO
TE KOOP MOOIE BLOEM
TE KOOP CARAVAN
HOND TE HUUR
TOVERGIETER 3 EURO
Hallo ik kom voor de vacture van WIJF
Wat moet ik doen![]()
Kuizen
DAT KAN GRAGER
HARDER ZUIGEN!
De eerste keer dat ik alcohol nam dronk ik La Chouffe, dat had ik beter niet kunnen doen.quote:
ja vind ik ookquote:Op zondag 26 mei 2013 01:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm, dan is 60kg toch netjes? Is volgens mij nog licht voor zo'n lengte?
Is het ookquote:Op zondag 26 mei 2013 01:43 schreef nodig het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
TE KOOP MOOIE BLOEM
TE KOOP CARAVAN
HOND TE HUUR
TOVERGIETER 3 EURO
Wat moet ik doen![]()
Kuizen
DAT KAN GRAGER
HARDER ZUIGEN!
gastquote:Op zondag 26 mei 2013 01:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
TE KOOP MOOIE BLOEM
TE KOOP CARAVAN
HOND TE HUUR
TOVERGIETER 3 EURO
Wat moet ik doen![]()
Kuizen
DAT KAN GRAGER
HARDER ZUIGEN!
HEEEEEEEEUJJJJquote:Op zondag 26 mei 2013 01:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ga je op een weegschaal staan.
Opgelost
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik alcohol nam dronk ik La Chouffe, dat had ik beter niet kunnen doen.
Wiequote:Op zondag 26 mei 2013 01:44 schreef JRRY het volgende:
bah ultra magere meisjes
beyonce is toch ook niet zo
Misschien omdat je jezelf erin terugziet?quote:Op zondag 26 mei 2013 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom zou ik van nymfomane paarden houden?
Ja maar is toch raar. Jarenlang 55 en binnen twee weken opeens 5 kilo erbijquote:Op zondag 26 mei 2013 01:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Wij nemen goeie keuzes, gelijk in het diepe, jwtz.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Achja, ik heb ook geblowd voordat ik ooit een keer heb gerookt
[ afbeelding ]
Dan verander je van een meisje in een vrouwquote:Op zondag 26 mei 2013 01:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar is toch raar. Jarenlang 55 en binnen twee weken opeens 5 kilo erbij
wutquote:Op zondag 26 mei 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien omdat je jezelf erin terugziet?
Gewoon meteen er vol in jwzquote:Op zondag 26 mei 2013 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij nemen goeie keuzes, gelijk in het diepe, jwtz.
Ooooh, is ze niet ziek momenteel ofzo?quote:
ik moet zo hard lachen om deze postquote:
Hmm, s'ochtends of s'avonds gewogen? Met (veel) of (haast) zonder kleding? Weegschaal die raar uitslaat? Andere ondergrond waardoor weegschaal anders doet? Zijn allemaal factorenquote:Op zondag 26 mei 2013 01:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar is toch raar. Jarenlang 55 en binnen twee weken opeens 5 kilo erbij
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan verander je van een meisje in een vrouw
Dat moet ik dan maar gelovenquote:
Hmm ja ik weeg morgen ochtend nog wel een keer. Weet niet meer wanneer het wasquote:Op zondag 26 mei 2013 01:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm, s'ochtends of s'avonds gewogen? Met (veel) of (haast) zonder kleding? Weegschaal die raar uitslaat? Andere ondergrond waardoor weegschaal anders doet? Zijn allemaal factoren![]()
Als je opeens 5 kg zwaarder bent moet je dat wel gemerkt hebben aan je buik of wat dan ook
Is echt zoquote:Op zondag 26 mei 2013 01:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat moet ik dan maar geloven
gvdquote:Op zondag 26 mei 2013 01:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik moet ook lachen de cola kwam zelfs uit mn neus even nieuw drinkn halen
Geldwolfquote:Op zondag 26 mei 2013 01:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
jawel en toch toert ze door wat een vrouw, wat een vrouw
Tieten.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Echte manne XD BIER EN TIETE JALALALLA!
DUHUH!!quote:
Dit soort mensenquote:Op zondag 26 mei 2013 01:49 schreef Rezania het volgende:
Een berg vent met een melkbron. Nou, joepie, wat leuk.
Ja, alleen daar raakt ze nog opgewonden vanquote:
Voetbal.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dit soort mensen
Laat me raden,
Voetbal: Wow 22 spelers die achter een bal aan rennen nou joepie wat leuk
heameauuuuquote:Op zondag 26 mei 2013 01:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dit soort mensen
Laat me raden,
Voetbal: Wow 22 spelers die achter een bal aan rennen nou joepie wat leuk
dat is een liedjestekst van dirty laundryquote:
Als je de Lotto wint hequote:
Ja, als ik de lotto heb gewonnenquote:
Ik geef mijn hele salaris uit aan die onzin om maar met haar te kunnen trouwenquote:
Ah gossiequote:Op zondag 26 mei 2013 01:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geef mijn hele salaris uit aan die onzin om maar met haar te kunnen trouwen
Maar waarom dirty laundry?quote:Op zondag 26 mei 2013 01:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat is een liedjestekst van dirty laundry
een liedje van kelly rowland waarin ze bekend jaloers te zijn op beyonce haar leven
Serieus, voetbal heeft amper actie.quote:
Maakt niet uitquote:
Dit non-argument wordt ook door handballers gebruiktquote:Op zondag 26 mei 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus, voetbal heeft amper actie.Gemiddeld wordt er 5 keer gescoord per wedstrijd of zo. Bij basketbal heb je nagenoeg constant actie, veel vermakelijker.
No dream is too extreme matequote:Op zondag 26 mei 2013 01:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Maakt niet uitZolang ik maar mag trouwen met super als jij de lotto niet wint
Is dat ook beloof super?
Heel apartquote:Op zondag 26 mei 2013 01:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
de vieze was opklaren, waarschijnlijk is dat een soort uitdrukking
Handbal.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dit non-argument wordt ook door handballers gebruikt
Jij bent sowieso non-sport?quote:Op zondag 26 mei 2013 01:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dit non-argument wordt ook door handballers gebruikt
De vuile was doenquote:Op zondag 26 mei 2013 01:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
de vieze was opklaren, waarschijnlijk is dat een soort uitdrukking
:S :S maar dan ga ik sowieso met jou trouwen want Stuart wint het toch nietquote:Op zondag 26 mei 2013 01:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Maakt niet uitZolang ik maar mag trouwen met super als jij de lotto niet wint
Is dat ook beloof super?
Nee, het gaat er meer om dat je non-argumenten gebruiktquote:Op zondag 26 mei 2013 01:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Handbal.Basketbal vind ik gewoon leuk, voetbal niet, is dat nou zo erg?
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:56 schreef supersof het volgende:
[..]
:S :S maar dan ga ik sowieso met jou trouwen want Stuart wint het toch niet
quote:
En met een EK/WK wel in de kroeg staan en volop Nederland aanmoedigen. jostiequote:Op zondag 26 mei 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus, voetbal heeft amper actie.Gemiddeld wordt er 5 keer gescoord per wedstrijd of zo. Bij basketbal heb je nagenoeg constant actie, veel vermakelijker.
Voetbal zit vol actie wil je zeggen? Constant in de aanval en zo?quote:Op zondag 26 mei 2013 01:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, het gaat er meer om dat je non-argumenten gebruikt
Wat voor sport hou je wel van dan?quote:
Nee, ik heb geen enkele wedstrijd gezien tijdens het laatste WK.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En met een EK/WK wel in de kroeg staan en volop Nederland aanmoedigen. jostie
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voetbal zit vol actie wil je zeggen? Constant in de aanval en zo?
Nou mooi, want je hebt zoveel types die voetbal heel het jaar uitkotsen en dan ineens wel populair gaan doen tijdens EK of een WK. Neppertsquote:Op zondag 26 mei 2013 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen enkele wedstrijd gezien tijdens het laatste WK.
Sorry, maar ik zie het niet. Enige wat ik zie is dat een paar mannen een balletje over schieten.quote:
Ik vind elke sport wel leuk, voornamelijk voetbal en badminton denk ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor sport hou je wel van dan?
Oh never mindBegreep je bericht verkeerd
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou mooi, want je hebt zoveel types die voetbal heel het jaar uitkotsen en dan ineens wel populair gaan doen tijdens EK of een WK. Nepperts![]()
Ik voel je, 5.15 hierquote:
Oh kijk, daar heb je het argumentquote:Op zondag 26 mei 2013 01:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie het niet. Enige wat ik zie is dat een paar mannen een balletje over schieten.
Wist niet dat je een voetballiefhebber wasquote:Op zondag 26 mei 2013 01:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vind elke sport wel leuk, voornamelijk voetbal en badminton denk ik.
Behalve wielrennen, daar heb ik echt een enorme hekel aan
Nee ben aan het werkquote:
Ik ben geen fan van een bepaalde club.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet dat je een voetballiefhebber was
Nee gewerkt van 6.15-16.00quote:
Computerwerkquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het bevestigt mijn standpunt enkel, dus ja
Nee hoeft ook nietquote:Op zondag 26 mei 2013 01:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van een bepaalde club.
kusje derop en niet huillie doenquote:
ja op ene of andere manier lijkt alles wat die avond ervoor is gebeurd veel langer geleden dan als je gewoon gaat slapenquote:Op zondag 26 mei 2013 01:59 schreef FL_Freak het volgende:
Sowieso een raar gevoel als je fucking lang wakker bent.
Lees m'n laatste posts in nb maarquote:Op zondag 26 mei 2013 01:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee gewerkt van 6.15-16.00Drukke zaterdag in de AH. En jij?
Vind dat sowieso een beetje raar, opeens mensen die zich maar bekeren tot een of andere clubquote:
Waarover?quote:Op zondag 26 mei 2013 02:00 schreef Rezania het volgende:
Zullen we ook nog even in discussie gaan over muziek, Jordy? Even nuttige discussie.
quote:Op zondag 26 mei 2013 02:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vind dat sowieso een beetje raar, opeens mensen die zich maar bekeren tot een of andere clubMaarja, ieder zijn ding denk ik
Mwah ik ben mijn hele leven al fan dusquote:Op zondag 26 mei 2013 02:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vind dat sowieso een beetje raar, opeens mensen die zich maar bekeren tot een of andere clubMaarja, ieder zijn ding denk ik
Dan heeft diegene nooit clubliefde gehad voor de eerste club instantiequote:Op zondag 26 mei 2013 02:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2013 02:01 schreef Rezania het volgende:
[..]_! (*&%)%*)(@ LFOLEDFHGLCKDHGNKJ<WECDVJM>DBF(UVJK
quote:
aawhquote:Op zondag 26 mei 2013 02:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lees m'n laatste posts in nb maar![]()
.
En ook nog gewerkt 9-4
Denk dat het ook een beetje met vriendengroep e.d. heeft te maken, je moet er toch mee geintroduceerd worden etc. Ik heb toen ik 14 was een seizoenskaart gehad en ik ben misschien 3 wedstrijden gegaan, njahquote:Op zondag 26 mei 2013 02:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan heeft diegene nooit clubliefde gehad voor de eerste club instantie
Welke club dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 02:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Denk dat het ook een beetje met vriendengroep e.d. heeft te maken, je moet er toch mee geintroduceerd worden etc. Ik heb toen ik 14 was een seizoenskaart gehad en ik ben misschien 3 wedstrijden gegaan, njah
SKRILLEX > ALLES, JWTZ!quote:Op zondag 26 mei 2013 02:03 schreef jordyqwerty het volgende:
JA REZ KOM DAN IN DISCUSSIE OVER MUZIEK
Maatje heeft mij erin gebracht, maar mocht hij bijvoorbeeld niet meer gaan ga ik niet stoppen of voor andere club zijn. Dat gevoel voor de club groeit dan daar vorobijquote:Op zondag 26 mei 2013 02:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Denk dat het ook een beetje met vriendengroep e.d. heeft te maken, je moet er toch mee geintroduceerd worden etc. Ik heb toen ik 14 was een seizoenskaart gehad en ik ben misschien 3 wedstrijden gegaan, njah
Oh, wacht, moet ik nu zeggen:quote:
Fortuna?quote:
Beyonce?quote:Op zondag 26 mei 2013 02:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh, wacht, moet ik nu zeggen:
NEE MAN DA'S NIET ORIGINELE NEEM BIJVOORBEELD (HIPSTER BAND HIER) DIE MAKEN TENMINSTE HUN EIGE MUZIEK OP INSTRUMENTE!!!!!1111 SKRILLEX COMPUTER ALLES
Beginnerquote:Op zondag 26 mei 2013 02:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
#SWAG #YOLO #BITCHES #MONEY #DITDATALLES
heineken drinkenquote:Op zondag 26 mei 2013 02:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
#SWAG #YOLO #BITCHES #MONEY #DITDATALLES
Dat, of een populaire band uit je vaders jeugd.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
NEE MAN DA'S NIET ORIGINELE NEEM BIJVOORBEELD (HIPSTER BAND HIER) DIE MAKEN TENMINSTE HUN EIGE MUZIEK OP INSTRUMENTE!!!!!1111 SKRILLEX COMPUTER ALLES
Goeie ava gr grquote:
Een macbook is ook een instrumentquote:Op zondag 26 mei 2013 02:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Da's inderdaad een wtf.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wtf dat nummer zong ik 15 minuten geleden
pauper club ookquote:
Foreigner?quote:Op zondag 26 mei 2013 02:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat, of een populaire band uit je vaders jeugd.
Ik ben een echte n00b, ik weet.quote:
Ik heb niks anders, alleen Heineken in overvloed.quote:
Alleen de derby was echt vetquote:Op zondag 26 mei 2013 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
pauper club ookdaar was ik het na 1 wedstrijd al zat van geworden
rip rezaniaquote:Op zondag 26 mei 2013 02:06 schreef Rezania het volgende:
Ik heb niks anders, alleen Heineken in overvloed.Er staan nog twee tapvatten en drie kratten in de kelder, dus ik drink voorlopig ook niks anders thuis.
Sowieso mensen die niet iPhone en Starbucks.quote:
Hebben ze ook al Starbucks in NLquote:Op zondag 26 mei 2013 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso mensen die niet iPhone en Starbucks.
tegen MVV neem ik aan?quote:
Nee, Beatles, AC/DC, Kiss, dat soort dingen. En dan keihard roepen dat je het van voor je tijd is en dat tenminste echte muziek is.quote:
Tuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |