Daar moet ik nog steeds eens naar luisteren. Vind ik dat leuk als ik qua Nederlandse hiphop vooral Opposites, Typhoon en Dio vet vind?quote:
Die lineup is vrij random, met buiten enkele bandjes ook nog de standaard DWDD kliek zoals Prem, Freek Vonk en Nico.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:20 schreef Norrage het volgende:
DWDB...dat is echt zo kansloos...alsof we nog niet genoeg festivals hebben, en dan zo'n middle of the road festival ertussen
Tsja, het is dat VW daar staat. Heeft het nog een beetje inhoud.
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:23 schreef Maxerazzi het volgende:
Over kleine twee weken ga ik deze superheld eindelijk live zien in de Ziggo overigens.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:24 schreef Norrage het volgende:
Mijn last.fm lijstje van deze week
Wat een wigger ben ik stiekem zeg![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig staat de nieuwe Laura er al tussen. Wie heeft die al geluisterd?Ik vind hem te lang...veels te lang...maar wel heel goed!
Had er geen problemen mee, met de lengte, maar is idd wel meer van hetzelfde. De single, Master Hunter, vind ik trouwens één van de minste nummers.quote:
Olivia Tremor Control, ken je die al? Zitten wel in buurt van idioom Apples in Stereo.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:28 schreef Felagund het volgende:
Ik kwam in de oude topics namen van enkele Indiebandjes van weleer tegen, zoals Beulah en The Apples in Stereo. Nog meer tips van indiebandjes die nu niet meer echt bekend zijn en ik echt moet luisteren?
Die 2 zijn leuk idd!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:28 schreef Felagund het volgende:
Ik kwam in de oude topics namen van enkele Indiebandjes van weleer tegen, zoals Beulah en The Apples in Stereo. Nog meer tips van indiebandjes die nu niet meer echt bekend zijn en ik echt moet luisteren?
Ik vind Master Hunter in het album wel leuk. Want eindelijk is er dan iets wat wat meer uptempo is. ANders was het wel echt teveel van hetzelfde.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Had er geen problemen mee, met de lengte, maar is idd wel meer van hetzelfde. De single, Master Hunter, vind ik trouwens één van de minste nummers.
Vampire Weekend 51quote:Op zondag 26 mei 2013 23:24 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig staat de nieuwe Laura er al tussen. Wie heeft die al geluisterd?Ik vind hem te lang...veels te lang...maar wel heel goed!
The National??quote:Op zondag 26 mei 2013 23:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vampire Weekend 51
Kings of Convenience 24
Arcade Fire 19
Volbeat 17
Suede 12
Ik ben een goede hipster.
Dat klopt wel, maar haar stem vind ik in het liedje niet fijn, slaat soms bijna over heb ik het gevoel.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Master Hunter in het album wel leuk. Want eindelijk is er dan iets wat wat meer uptempo is. ANders was het wel echt teveel van hetzelfde.
WFT! Nog steeds niet?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Staat niet op spotify
Heb ook alleen maar oude VW albums geluisterd
Hole?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:28 schreef Felagund het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Die 2 zijn leuk idd!
AiS
Pinback is misschien een goeie? Kula Shaker, Supergrass, Remy Zero....
MIjn dank is groot, genoeg muziek om deze week te luisteren.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:29 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Olivia Tremor Control, ken je die al? Zitten wel in buurt van idioom Apples in Stereo.
Hmm, Typhoon zit wel in de buurt. Dio en Opposites vind ik zelf verschrikkelijk overigens.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar moet ik nog steeds eens naar luisteren. Vind ik dat leuk als ik qua Nederlandse hiphop vooral Opposites, Typhoon en Dio vet vind?
Trots hoor, veelal vet spul ertussen waaronder mijn held J Dilla, ik zie ook nog net Cyne erbuiten vallen, wil ik ook nog snel behandelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:24 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
Loro is geniaalquote:Op zondag 26 mei 2013 23:33 schreef Felagund het volgende:
MIjn dank is groot, genoeg muziek om deze week te luisteren.Pinback komt mij bekend voor en
Ik vind Rock & Roll van Dio echt goed. Funky rap zoals het bedoeld isquote:Op zondag 26 mei 2013 23:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hmm, Typhoon zit wel in de buurt. Dio en Opposites vind ik zelf verschrikkelijk overigens.
Ja goed hequote:Op zondag 26 mei 2013 23:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Trots hoor, veelal vet spul ertussen waaronder mijn held J Dilla, ik zie ook nog net Cyne erbuiten vallen, wil ik ook nog snel behandelen.
Ja heb geen albums van beiden gehad, maar van die singles gaan mijn nekharen overeind staan, teksten gaan nergens over.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Rock & Roll van Dio echt goed. Funky rap zoals het bedoeld isGewoon een pakkend album. En die nieuwe van Opposites vind ik erg goed. Oude werk ken ik niet heel goed.
[..]
Ja goed he
Sowieso heb je volgens mij net zo veel muziek geluisterd in een week als ik in een maand. Ik vraag me echt af waar je inspiratie om weer nieuwe muziek te vinden vandaan haaltquote:Op zondag 26 mei 2013 23:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Rock & Roll van Dio echt goed. Funky rap zoals het bedoeld isGewoon een pakkend album. En die nieuwe van Opposites vind ik erg goed. Oude werk ken ik niet heel goed.
[..]
Ja goed heWeet niet waar het helemaal vandaan is gekomen deze week.
Ik haal het van 5-6 grote indie blogs. Beetje het interessante eruit pikken, vluchtig luisteren en bepalen of je het een kans geeftquote:Op zondag 26 mei 2013 23:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sowieso heb je volgens mij net zo veel muziek geluisterd in een week als ik in een maand. Ik vraag me echt af waar je inspiratie om weer nieuwe muziek te vinden vandaan haalt
Grappig lijstje, met de ESF winnares ertussen.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:39 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja heb geen albums van beiden gehad, maar van die singles gaan mijn nekharen overeind staan, teksten gaan nergens over.
Aye van Dio vond ik vroeger wel nog geinig.
Mijn charts deze week trouwens, redelijke variatie, alle Outkast is van vandaag.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |