Grizzly Bearquote:Op zondag 26 mei 2013 23:00 schreef Norrage het volgende:
Dit vind ik ook wel de ultieme hipsters
[ afbeelding ]
Alhoewel dit misschien niet de beste foto is, maar vaak hebben ze ook nog hipsterbrillen op en zo en van die lelijke skinny jeans.
Inderdaadquote:Op zondag 26 mei 2013 22:58 schreef Felagund het volgende:
Ik vond de versie van Shout wel leuk trouwens, zeker de eerste versie tijdens DWDD zelf. Een stuk origineler dan de andere recordings. Maar je moet wel tegen de stem van Blaudzun kunnen.
Wel bazenmuziek. Toch een van mijn favoriete bandjesquote:Op zondag 26 mei 2013 23:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Grizzly Bear
Jah die doen iets teveel hun best
Knife is vrij geniaal, zeker in de "street version".quote:Op zondag 26 mei 2013 23:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel bazenmuziek. Toch een van mijn favoriete bandjes
Doe mij uiteindelijk toch maar mensen die er normaal uitzien:quote:Op zondag 26 mei 2013 23:02 schreef Moody het volgende:
Gelukkig! Peter Adams heeft ook een bescheiden baardje!!
[ afbeelding ]
Verheug me wel op hun concertquote:Op zondag 26 mei 2013 23:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doe mij uiteindelijk toch maar mensen die er normaal uitzien:
[ afbeelding ]
Laatste album is vrij geniaalquote:Op zondag 26 mei 2013 23:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Knife is vrij geniaal, zeker in de "street version".
Lees de OP eens zou ik zeggenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:05 schreef Moody het volgende:
BTW...iedereen kent Blogotheque al
http://www.blogotheque.net/serie/concert-a-emporter/
Mooie sfeervolle straatopnames van indie bands.
Wil ik niet zeggen hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 23:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oké, dat is wel een stuk beter dan in NL ja.
De Wereld Draait Buiten, met alleen maar hipsterrommel en promotiezooi van DWDD en Vampire Weekend dus.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Wil ik niet zeggen hoor
Maar festival is altijd wel beter dan een Ziggo Dome of andere sfeerloze betonbak.
Doen ze goed danquote:Op zondag 26 mei 2013 23:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De Wereld Draait Buiten, met alleen maar hipsterrommel en promotiezooi van DWDD en Vampire Weekend dus.
Als je op de website kijkt, staan Ben Howard en Triggerfinger voor Vampire Weekend als 'headliners'.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De Wereld Draait Buiten, met alleen maar hipsterrommel en promotiezooi van DWDD en Vampire Weekend dus.
Die zijn in Nederland bekender bij het grote publiek, dus zo vreemd vind ik dat niet. Ik denk niet dat de gemiddelde DWDD kijker, wat toch het doelpubliek is van het festival, Vampire Weekend kent.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Als je op de website kijkt, staan Ben Howard en Triggerfinger voor Vampire Weekend als 'headliners'.
Wel logisch, die krijgen wat playtime. VW is nog net iets te spannend voor het grote publiek.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Als je op de website kijkt, staan Ben Howard en Triggerfinger voor Vampire Weekend als 'headliners'.
Nee, daar heb je gelijk in. Maar toch.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zijn in Nederland bekender bij het grote publiek, dus zo vreemd vind ik dat niet. Ik denk niet dat de gemiddelde DWDD kijker, wat toch het doelpubliek is van het festival, Vampire Weekend kent.
Genieten met Douwe Bob, Fresku en Ali B.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel logisch, die krijgen wat playtime. VW is nog net iets te spannend voor het grote publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |