Dat is metalquote:Op zondag 26 mei 2013 22:33 schreef Moody het volgende:
Klaar met de hiphop en rap nu!
Indie is muziek van veel te blanke mannen met baarden en okselgeur.
Maat dat is niet zo standaard vind ik. Ik herken trouwens maar 1/3quote:Op zondag 26 mei 2013 22:36 schreef Moody het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat soort lui
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maat dat is niet zo standaard vind ik. Ik herken trouwens maar 1/3
Alt-J, die willen graag indie zijn jaquote:Op zondag 26 mei 2013 22:40 schreef debeterebob het volgende:
Ik denk trouwens eerder aan dit soort types bij Indie:
[ afbeelding ]
2/3 van de mannen heeft een baardje.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:40 schreef debeterebob het volgende:
Ik denk trouwens eerder aan dit soort types bij Indie:
[ afbeelding ]
Je ziet het verschil toch wel tussen die wilde baarden van al die andere gasten en deze hipsterbaardjes.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
2/3 van de mannen heeft een baardje.
Edit: ah, wacht, de derde van links is ook een man.
Een baardje is een baardje, of het nu een hipsterbaardje is of niet. Blaudzun is natuurlijk de ultieme hipster, met ook nog een bril:quote:Op zondag 26 mei 2013 22:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je ziet het verschil toch wel tussen die wilde baarden van al die andere gasten en deze hipsterbaardjes.
Uiteraard. Wat eenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een baardje is een baardje, of het nu een hipsterbaardje is of niet. Blaudzun is natuurlijk de ultieme hipster, met ook nog een bril:
[ afbeelding ]
Wat offtopic, maar Blaudzun lijkt mij ook een toffe gast. Was ook een keer te gast in een wielrenprogramma en oprecht geinteresseerd. (Heeft ook een documantaire over de wielerkoers Giro Di Lombardia gemaakt, wil ik altijd nog een keer zien.) Had een stuk meer te melden dan de normale experts. Vind hem qua karakter juist helemaal geen hipster.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:50 schreef Moody het volgende:
Blaudzun is wel ok, die is tenminste anders dan 99% van de Nederlandse pop scene. Stelletje saaie boerenlullen zijn het meestal.
Jah dat was geen hoogtepuntquote:Op zondag 26 mei 2013 22:55 schreef Maxerazzi het volgende:
Geen flauw benul wat voor gast het is, maar ik vind deze cover toch wel zo verschrikkelijk:
Ook een goeie idd!quote:Op zondag 26 mei 2013 22:58 schreef Maxerazzi het volgende:
Als we het dan over indie-baardmannen hebben, mag Fitzsimmons niet ontbreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |