Zit wel het kutste Outkast nummer op, Hey Ya.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Inderdaad...Alhoewel ik Speakerbox/Love Below heel goed vind (maar veels te lang en te groot,maar staan veel goede nummers op).
? Stankonia is juist hun absolute meesterwerk.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:26 schreef Kerftminister het volgende:
Nou eerste 3 Outkast albums gehad, nu bij Stankonia, dan merk je echt dat het heel snel minder wordt.![]()
Nee dat is een coinflip tussen een van de eerste 3 als je over het algemeen kijkt. Ik ga voor Aquemini.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef DO2 het volgende:
[..]
? Stankonia is juist hun absolute meesterwerk.
Nja die eerste 3 zijn echt Hip-Hop classics, bij Stankonia is het steeds minder Hip-Hop aan het worden en gaan ze meer een andere kant op en dat bevalt me niet echt.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef DO2 het volgende:
Dan doe je Stankonia toch echt ernstig tekort. Misschien wat vaker luisteren. Maar wat jij wil.
Damn die moet ik ook nog luisteren ja, was een van de weinigen die Sir Lucious Left Foot ook vet vond destijds.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:57 schreef Bol_Wan het volgende:
nog even een knaller van Big Boi's laatste:
Ik vond die Lucious Left Foot ook vet. Werd goed gehyped op P4K met een 9,5 ofzoquote:Op zondag 26 mei 2013 21:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Damn die moet ik ook nog luisteren ja, was een van de weinigen die Sir Lucious Left Foot ook vet vond destijds.
Verder vond ik Stankonia ook niet slecht, gaf het wel een 7.5, maar dat is een groot verschil met de eerste drie albums die allen in de 9s zitten hier.
O god, Hey Ya! zit wel hierop, kutlied.
Vind het overigens jammer dat Dre op een gegeven moment steeds minder gaat rappen en steeds meer gaat zingen enzo, hij deed nooit veel onder voor Big Boi.
Ik gebruik meestal de 3voor12 playlist...quote:Op zondag 26 mei 2013 21:47 schreef debeterebob het volgende:
Even een vraagje voor degenen die spotify gebruiken. Ik zoek nog een leuke Indie-georiënteerde afspeellijst. Als iemand die zou kunnen dm'en zou wel geniaal zijn
Heb trouwens wel twee leuke afspeellijsten gevonden 'Top 100 Indie tracks on Spotify', alleen wel wat standaard allemaal. Dus ik ga jouw tip eens checken.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal de 3voor12 playlist...
Hoe voeg je die dan toe?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:59 schreef Arn0 het volgende:
The Hodgepodge, a playlist by nobodytoldme on Spotify.
Erg goede indie lijst, die regelmatig geüpdatet wordt.
Op "play" drukken en dan opent de playlist in Spotifyquote:
Ok dat is wel weer erg hoog, mja Pitchfork he.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond die Lucious Left Foot ook vet. Werd goed gehyped op P4K met een 9,5 ofzo
Ze geven hiphop vaak sowieso standaard 9+quote:Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ok dat is wel weer erg hoog, mja Pitchfork he.
Die geven af en toe gewoon albums een lage rating met kutargumenten puur om een statement te maken ofzo.
GKMC zeker een 10.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze geven hiphop vaak sowieso standaard 9+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |