Hoe was jazzlegende Mulatu?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:59 schreef Z het volgende:
Ben terug van Primavera Sound en wat een festival is dat! 24 bandjes gezien in drie dagen en dan haal je net 15% van wat er staat. Plus een fantastisch festivalterrein, en lekker weer. Al was het wat koud af en toe, kouder dan je in Barca zou verwachten. Onderstaande bands gezien (chronologische volgorde) met als absoluut hoogtepunt Deerhunter.
WILD NOTHING
SAVAGES
METZ
DINOSAUR JR.
DEERHUNTER
PHOENIX
MULATU ASTATKE
KURT VILE & THE VIOLATORS
DAUGHN GIBSON
THE BREEDERS
THE JESUS & THE MARY CHAIN
JAMES BLAKE
GLASS CANDY
SWANS
THE KNIFE
MOUNT EERIE
MELODY'S ECHO CHAMBER
MAC DEMARCO
CAMERA OBSCURA
DAN DEACON
LIARS
CRYSTAL CASTLES
Wat vond je van Kurt Vile? Ik hoorde hele negatieve reacties over het Primavera optreden. Maar gisteren waren er superlatieven tekort. Zelfs een 2e toegift die hij "niet ingestudeerd had, maar jullie zijn zo lief". Was echt geweldig optreden. Beetje gebrek aan afwisseling bij Kurt, maar dat kan je wel verwachten aan de hand van de plaat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:56 schreef Z het volgende:
Liars was goed. Ik heb ze wel eens in een kleine zaal gezien wat beter werkte dan een outdoor podium maar nog steeds knallen. Mulate was ook erg goed, hij speelde ook het stuk uit Broken Flowers (daar ken ik hem van), dat was leuk net als de rest van het concert. Eigenlijk was alles goed, behalve The Jesus and Mary chain.
Deze?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:56 schreef Z het volgende:
Liars was goed. Ik heb ze wel eens in een kleine zaal gezien wat beter werkte dan een outdoor podium maar nog steeds knallen. Mulate was ook erg goed, hij speelde ook het stuk uit Broken Flowers (daar ken ik hem van), dat was leuk net als de rest van het concert. Eigenlijk was alles goed, behalve The Jesus and Mary chain.
Ja, goeie shit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:28 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zit - na de lovende recensie op P4K - de nieuwe Baths te luisteren, en die is tot dusverre wel erg interessant moet ik zeggen. Mooie plaat.
Deze:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Deze?
Die heb ik leren kennen door Nas & Damian Marley jaren geleden:
Tago Magoquote:
Was ook het eerste wat ik dacht: hé lijkt op Radiohead, bleek het uit 1971quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Tago Mago![]()
Je kunt overigens wel horen dat Radiohead hier goed naar geluisterd heeft ten tijde van Kid A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |