Ach Arnhem is sowieso al een van de meest criminele steden van Nederland dus dat heeft ze al tegen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik sowieso nooit uitga op vrijdag of zaterdag vanwege al dat tuig. Alleen op woensdag eigenlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:02 schreef VacaLoca het volgende:
De vechtpartijen worden me wel iets te sterk in verband gebracht met de verloedering van de gebouwen op en rondom de korenmarkt. Met een likje verf verdwijnt het tuig echt niet ineens![]()
'Wolla, hier gaan we niet rellen, veels te mooi gebouw man je weet tog'
Maar er mag iig voor de gehele stad wel eens wat aan onderhoud gedaan worden. Sommige dingen waren mooi toen het net gebouwd was, maar binnen korte tijd ziet ook dat er meteen pauper uit door grafitti en modder.
Bron?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ach Arnhem is sowieso al een van de meest criminele steden van Nederland dus dat heeft ze al tegen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik sowieso nooit uitga op vrijdag of zaterdag vanwege al dat tuig. Alleen op woensdag eigenlijk.
is niks in arnhem manquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:02 schreef VacaLoca het volgende:
De vechtpartijen worden me wel iets te sterk in verband gebracht met de verloedering van de gebouwen op en rondom de korenmarkt. Met een likje verf verdwijnt het tuig echt niet ineens![]()
Maar er mag iig voor de gehele stad wel eens wat aan onderhoud gedaan worden. Sommige dingen waren mooi toen het net gebouwd was, maar binnen korte tijd ziet ook dat er meteen pauper uit door grafitti en modder.
Wat?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is niks in arnhem man
altijd toen ik korenmarkt ging af en toe wel rwina maar echt niet heel erg ozfo
dat ze hier soms doen alsof het 24/7 criminaliteit is in arnhem maar is gewoon onzin.quote:
http://top-10-lijstjes.pl(...)-steden-in-nederlandquote:
En dat op 150.000 inwonersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
http://top-10-lijstjes.pl(...)-steden-in-nederland
Bij RTL staan we op de 8e plaats
http://www.rtl.nl/compone(...)aad-in-Amsterdam.xml
Ik vind het eigenlijk wel leuk in Arnhemquote:Op maandag 3 juni 2013 01:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En dat op 150.000 inwoners![]()
Naja ik woon hier nog wel een jaar of 4, hopelijk veranderd het voor het goede. Maar ik zie zo weinig ondernomen worden.
Ik hoop vooral dat zakelijk Nederland zich wat meer richting het oosten gaat bevinden, maar ben er bang voor; bedrijven die dat geprobeerd hebben zijn vaak weer terug gegaan naar de overcrowded randstad.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:02 schreef VacaLoca het volgende:
Naja ik woon in Zuid, dat zal het deels zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 10:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk in Arnhem
Die oranje tape is toch op de stoep en de weg geplakt? Als je ter plekke gaat kijken, ziet het er heel langgerekt uit op de vloer.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:27 schreef Garisson72 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het verschil niet, ziet er altijd al zo uit..
Niks mis met Noord!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:16 schreef VacaLoca het volgende:
Maar ik ga naar Noord, als het goed is een upgrade
Eigenlijk verwachtte ik een beetje dat iets dergelijks op meer plekken in de stad zou liggen, maar nog niets gezien.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:12 schreef Sally het volgende:
Die oranje tape is toch op de stoep en de weg geplakt? Als je ter plekke gaat kijken, ziet het er heel langgerekt uit op de vloer.
Jammer dat het waarschijnlijk maar heel kort zal liggen
Wat moet Arnhem nou met een CDA'er? Er stemt hier toch helemaal niemand op die partij.quote:
Weet ik meteen je adresquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:09 schreef VacaLoca het volgende:
http://leefbaarometer.geo(...)=false&library=false
(ff inzoomen om arnhem gedetailleerd in beeld te krijgen)
Ik ga van matig naar zeer positief
Gaat denk ik om meer dan het vertoon van de straat, maar ook hoe men de buurt op sociaal niveau ervaart.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet ik meteen je adres![]()
Best leuk kaartje, trouwensIk zit op Matig Positief, en ik voel het hier best positief. Ligt denk ik ook maar aan hoe je je huis hebt ingericht, en waar je zoal op uitkijkt. Ik heb bijv. uitzicht op de Huissensedijk: mooi groen, boompjes erbij, speeltuintje om de hoek, enz.
Oh, hahaha. Tis midden in de binnenstad, Bakkerstraat, lol.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gaat denk ik om meer dan het vertoon van de straat, maar ook hoe men de buurt op sociaal niveau ervaart.
En ik heb random punt gekozen voor ik de url deelde, woon niet op dat punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |