Ja en de kinderen van 9 jaar die met een fiets rijden worden ook ouder en hebben vandaag wellicht een scooterquote:
Kleine kans aangezien zo'n rijbewijs nu stervensduur is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja en de kinderen van 9 jaar die met een fiets rijden worden ook ouder en hebben vandaag wellicht een scooter
In België mag je met een scooter rijden zonder rijbewijs.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:14 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Kleine kans aangezien zo'n rijbewijs nu stervensduur is.
Totdat ze op hun bek gaanquote:
haha dat was grappigquote:Op zondag 26 mei 2013 18:51 schreef jelfrikandel het volgende:
Scooterforum
Ik zat altijd op mt5.nl en brommerforum.nl voor de eckte schakel bazen. Het was een tijdje een trend op brommerforum en mt5.nl een scooterforum account aan te maken en dan zorgen dat je zo snel mogelijk een permban kreegnooit aan meegedaan alleen.
ja, en ban gekregen, al die tokkies op scooterfreaksquote:
Dat zou wel triest zijn...quote:Op zondag 26 mei 2013 12:16 schreef sfjohnny het volgende:
forum bestaat/bestond tot 2 weken terug nog gewoon....
ik denk dat er wat mis is gegaan, aangezien Bas (degene die alles onderhoud ed) ernstig ziek is/was, vrees ik 't ergste.
wil ook graag weten wat er aan de hand is.
Fout..quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef SpaReine het volgende:
Als ik me goed herinnerde was scooterforum.net alijd verbonden met Stichting SBO (scooterraces) en ook met Scootertuning.net
Nu ging ik naar die site: http://www.scootertuning.net/ (is nog wel online, maar niet echt actief)
Daar staat inderdaad een link naar het scooterforum. Maar die is dan dood. Stichting SBO is nog wel actief, maar scooterforum gaat wel langzaam dood denk ik, Scooter-Freaks is veel groter.
nee, uitgesloten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja en de kinderen van 9 jaar die met een fiets rijden worden ook ouder en hebben vandaag wellicht een scooter
Wat was je username? Hoelang is dat geleden?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, en ban gekregen, al die tokkies op scooterfreaks
3/4 jaar ofzo, Alex op tomos/brommerforum.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:23 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Wat was je username? Hoelang is dat geleden?
70cc Metrakit onderdelen op de schakelbrommerquote:Op zondag 26 mei 2013 18:51 schreef jelfrikandel het volgende:
Scooterforum
Ik zat altijd op mt5.nl en brommerforum.nl voor de eckte schakel bazen. Het was een tijdje een trend op brommerforum en mt5.nl een scooterforum account aan te maken en dan zorgen dat je zo snel mogelijk een permban kreegnooit aan meegedaan alleen.
airsal, jwzquote:Op maandag 3 juni 2013 18:31 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
70cc Metrakit onderdelen op de schakelbrommer![]()
Nee, mallosi is roodquote:Op maandag 3 juni 2013 18:48 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Met blauwe mallosi powerband ja toch
Mijn eerste was op het viva forumquote:Op zondag 26 mei 2013 13:43 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Op dat forum heb ik mijn eerste ip ban gekregen. Dat waren tijden
Spellen was 1 van mijn struggels op het vmbo tijdens mijn brommer era.... Het raakt me ok.quote:
Shit! daar gaat me undercover naamquote:Op maandag 3 juni 2013 18:08 schreef announcement het volgende:
Hey Raymond, ouwe vuurwerkbaasKlopt idd wat je zegt.
Gr Betadriver (sinds 2001)
Sinds 2003 zat ik op het brommerforumquote:Op maandag 27 mei 2013 14:32 schreef leeell het volgende:
[..]
3/4 jaar ofzo, Alex op tomos/brommerforum.
Wat is je username daarzo?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Sinds 2003 zat ik op het brommerforumben ook nog naar bm2k4, bm2k5 en bm2k6 geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |