Even wennen dat jouw vakje niet meer blauw is op m'n iPadquote:
Andries Jonker is het echte brein achter deze overwinning, Louis en Jupp zijn alleen maar stromannen zodat Andries uit de schijnwerpers kan blijven.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed dat mijn gevoel mij in de steek liet
FCBLOUIS
Ingevoerd door Fiorentina omdat ze verbaasd waren dat Bakircoglu tegen hun een goal had gemaakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:48 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Die erehaag vind ik wel mooi eigenlijk
Ach, ik ben het inmiddels van hem gewend, deze schreeuw om aandacht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeer triest inderdaad, kom we gaan hem slaan.
Je kan theoretisch 1 assist geven en 1 goal maken in totaal 2 minuten. Als je de overige 88 minuten slecht speelt, open kansen mist, slechte acties maakt, de bal verspeelt, verkeerde keuzes maakt in het veld, etc. dan kun je onmogelijk verwachten dat half FOK! of half Nederland lovend over hem is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Slecht spelen als hij 1 assist en 1 goal maakt. Ik ben benieuwd hoe goed hij dan wel niet is als hij wel 'goed' speelt, 3 assists en 3 goals?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Even wennen dat jouw vakje niet meer blauw is op m'n iPad
Door Platini toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ingevoerd door Fiorentina omdat ze verbaasd waren dat Bakircoglu tegen hun een goal had gemaakt.
Vraag me af waar je dan aan denkt die toch van twee uur in de auto op weg naar Davy.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeer triest inderdaad, kom we gaan hem slaan.
Wat een onzin. Vind Robben een enorme kneus. Maar hij speelde vandaag gewoon weer een hele goede wedstrijd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je de wedstrijd hebt gezien dan weet je dat Robben 80 minuten zeer slecht speelde, alle kritiek was volledig verdiend. Iedereen die toen net deed of hij goed bezig was steekt zijn kop in het zand of hebben last van buitengewone nationalistische neigingen.
Over Fiorentina gesproken:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ingevoerd door Fiorentina omdat ze verbaasd waren dat Bakircoglu tegen hun een goal had gemaakt.
Ja, maar jou kan ik al helemaal niet meer serieus nemen. Eerst ontken je dat je hebt voorspeld dat Feyenoord kampioen wordt, vervolgens loop je over van Bayern München naar Dortmundquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin. Vind Robben een enorme kneus. Maar hij speelde vandaag gewoon weer een hele goede wedstrijd.
Spreekbeurtje over de EU, En dan een 7,5 geven.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef De_Dorstige het volgende:
Zou je die Merkel geen beurt willen geven?
Je maakt jezelf belachelijk, houd maar op.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan theoretisch 1 assist geven en 1 goal maken in totaal 2 minuten. Als je de overige 88 minuten slecht speelt, open kansen mist, slechte acties maakt, de bal verspeelt, verkeerde keuzes maakt in het veld, etc. dan kun je onmogelijk verwachten dat half FOK! of half Nederland lovend over hem is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |