Zit jij op de Haagse Hogeschool?quote:
Aaah okequote:
Nee :S dat lees je tochquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zit jij op de Haagse Hogeschool?
quote:
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zit jij op de Haagse Hogeschool?
Derde, bijna klaar dusquote:
Volgend jaar zit ik daar ook. In delftquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Hoezo?
[..]
Derde, bijna klaar dus.
hoezoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Hoezo?
[..]
Derde, bijna klaar dus.
In delft, haha drolletje. Wat ging jij nou ook al weer doen dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Volgend jaar zit ik daar ook. In delft
Het is te leuk om er mee te stoppenquote:
Aaah leukquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Hoezo?
[..]
Derde, bijna klaar dus.
Technische Natuurkundequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In delft, haha drolletje. Wat ging jij nou ook al weer doen dan?
Zitten wel veel jongens he, in Delft.
[..]
Het is te leuk om er mee te stoppen.
Maarja, ik weet natuurlijk niet hoe school hierna of werk of weet ik veel wat ik ga doen is
studentenleventje enzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In delft, haha drolletje. Wat ging jij nou ook al weer doen dan?
Zitten wel veel jongens he, in Delft.
[..]
Het is te leuk om er mee te stoppen.
Maarja, ik weet natuurlijk niet hoe school hierna of werk of weet ik veel wat ik ga doen is
Nerd :Squote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Technische NatuurkundeJa haha dat weet ik
hosselaartjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sorry al getrouwdquote:
Gelukkig horen we dat pas voor het eerstquote:
Haha nee veel meerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Aaah leukWat kun je er nou allemaal mee worden? Alleen diëtiste of nog meer?
quote:
Ik heb gewoon een goede relatie met het internet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig horen we dat pas voor het eerst
le stalkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef DrNick het volgende:
Delivery to the following recipient failed permanently:
littlebrownie@fok.nl
Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain fok.nl by mailserver.fok.nl. [87.233.27.13].
The error that the other server returned was:
550 5.1.1 <littlebrownie@fok.nl>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table
Als je nog niet wil werken kan je toch ook nog uni doen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha nee veel meer.
Los van diëtist worden kun je ook bij instanties zoals de GGD gaan werken, voorlichten opzetten en uitvoeren. Of adviseur, bij scholen en weet ik veel waar langs en kijken hoe het beter kan. Heel veel onderzoeken naar voeding in relatie met noem het maar op (ziektes, leeftijd, sociaal-economische status, koopgedrag blabla). Offf, en dit vind ik rete interessant; voedsel in relatie met productontwikkeling. En dat gaat dan van vooronderzoek met marktonderzoek etc naar een product ontwerpen met marketing enzulks. En psychologie wat betreft koopgedrag en wanneer kopen mensen nou iets en waarom blabla.
Geen idee wat je daar dan leert verder maar heel tof.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat nog geen eens. Werken lijkt me ook wel chill als ik gewoon echt een baan heb dat me super super tof lijkt. Vooral omdat ik op dit moment van alles krijg wat ik ook níét wil, wat ik gewoon niet interessant vindtquote:
Klinkt interessantquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha nee veel meer.
Los van diëtist worden kun je ook bij instanties zoals de GGD gaan werken, voorlichten opzetten en uitvoeren. Of adviseur, bij scholen en weet ik veel waar langs en kijken hoe het beter kan. Heel veel onderzoeken naar voeding in relatie met noem het maar op (ziektes, leeftijd, sociaal-economische status, koopgedrag blabla). Offf, en dit vind ik rete interessant; voedsel in relatie met productontwikkeling. En dat gaat dan van vooronderzoek met marktonderzoek etc naar een product ontwerpen met marketing enzulks. En psychologie wat betreft koopgedrag en wanneer kopen mensen nou iets en waarom blabla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |