SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei: Tamashii, Vinniiee, BobbyB
Zaterdag 25 mei: Tamashii, Faxie, BobbyB, Remlof
Vrijdag 31 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Dqop (ovb)
Zaterdag 1 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,Dqop (ovb)
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
en ja ik weet dat ze Dqod heet maar ik noem haar Dqop
Ik ben aanwezig. Wie komt mij vergezellen![]()
Nog steeds droog hier. Vandaag lekker gewandeld dus ik klaag nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het regent alweer.... maar then again het was wel droog toen ik boodschappen ging doen
Faxie weet wel hoe je iets nat kan krijgenquote:
Zit je in Noorwegen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het mag ook wel wat droger in Noorwegen
Gewoon een rondje gedaan of met een doel?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
Nog steeds droog hier. Vandaag lekker gewandeld dus ik klaag niet
21 km van een wandelroute gelopen. Oa langs kinderdijk gekomenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gewoon een rondje gedaan of met een doel?
Wow dat is best een afstand. Train je voor de nijmeegse?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
21 km van een wandelroute gelopen. Oa langs kinderdijk gekomen
Liever in het noorden droog, dan in het zuiden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het mag ook wel wat droger in Noorwegen
Nice, daar ben ik wel eens met de motor langs geweestquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
21 km van een wandelroute gelopen. Oa langs kinderdijk gekomen
Nee, dat is mij wat te ver. Dit is gewoon voor de lol met een groepje mensenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wow dat is best een afstand. Train je voor de nijmeegse?
Ze kunnen in Spanje enzo best wel wat regen gebruikenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Liever in het noorden droog, dan in het zuiden.
Gezellig in ieder gevalquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dat is mij wat te ver. Dit is gewoon voor de lol met een groepje mensen
Dat bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze kunnen in Spanje enzo best wel wat regen gebruiken
Ja ik heb mij wel vermaakt.quote:
In de hotelbizz wordt heel veel gewerkt met creditcardsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
Het was best handig geweest als ik een creditcard had. Ik ben bezig met hotels boeken en ik heb al 4 hotels moeten mailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |