Alleen FOK!kersquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe en wat nu? Moet ik je uit mijn agenda wissen?
[..]
Kom op, die dingen heb ik nodig.
Ze is heel speels en grappig. Was wel gezellig. Alleen ze gelooft niet dat ik een MacBook pro heb terwijl het op de achterkant van m'n laptop staat.quote:
Whehequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze is heel speels en grappig. Was wel gezellig. Alleen ze gelooft niet dat ik een MacBook pro heb terwijl het op de achterkant van m'n laptop staat.
Zelfde. Al is iedereen eerder welkom hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok ok, ook ander tijdstip of nog steeds hetzelfde?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze is heel speels en grappig. Was wel gezellig. Alleen ze gelooft niet dat ik een MacBook pro heb terwijl het op de achterkant van m'n laptop staat.
Alleen Toto ja?quote:
Is wel uurtje en drie kwartier reizen dus weet niet hoe ik dan 's avonds nog een beetje op tijd terug benquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil toto in m'n bed krijgen en je bent een van de oorzaken die dat kan verpesten
Nu durf ik niet meer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil toto in m'n bed krijgen en je bent een van de oorzaken die dat kan verpesten
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan blijf je slapen en mag je lekker met Jordy lepeltje lepeltje doen op de bank.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is wel uurtje en drie kwartier reizen dus weet niet hoe ik dan 's avonds nog een beetje op tijd terug ben
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan blijf je slapen en mag je lekker met Jordy lepeltje lepeltje doen op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |