Alleen FOK!kersquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe en wat nu? Moet ik je uit mijn agenda wissen?
[..]
Kom op, die dingen heb ik nodig.
Ze is heel speels en grappig. Was wel gezellig. Alleen ze gelooft niet dat ik een MacBook pro heb terwijl het op de achterkant van m'n laptop staat.quote:
Whehequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze is heel speels en grappig. Was wel gezellig. Alleen ze gelooft niet dat ik een MacBook pro heb terwijl het op de achterkant van m'n laptop staat.
Zelfde. Al is iedereen eerder welkom hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok ok, ook ander tijdstip of nog steeds hetzelfde?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze is heel speels en grappig. Was wel gezellig. Alleen ze gelooft niet dat ik een MacBook pro heb terwijl het op de achterkant van m'n laptop staat.
Alleen Toto ja?quote:
Is wel uurtje en drie kwartier reizen dus weet niet hoe ik dan 's avonds nog een beetje op tijd terug benquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil toto in m'n bed krijgen en je bent een van de oorzaken die dat kan verpesten
Nu durf ik niet meer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil toto in m'n bed krijgen en je bent een van de oorzaken die dat kan verpesten
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan blijf je slapen en mag je lekker met Jordy lepeltje lepeltje doen op de bank.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is wel uurtje en drie kwartier reizen dus weet niet hoe ik dan 's avonds nog een beetje op tijd terug ben
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan blijf je slapen en mag je lekker met Jordy lepeltje lepeltje doen op de bank.
Hij komt er gewoon bij liggen, ja toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal Jordy leuk vindenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan blijf je slapen en mag je lekker met Jordy lepeltje lepeltje doen op de bank.
Jij bent met iedereen een date aan het voorbereidenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:25 schreef nodig het volgende:
Ik en Ezell zijn via DM een date aan het voorbereiden.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee grapje, je bent wel lief.
Alleen wel stom dat je geen plakband kon vinden.
Niet doorvertellen tegen supersofquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent met iedereen een date aan het voorbereiden
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent met iedereen een date aan het voorbereiden
Jordy spreekt boers, en daar heb ik nooit een probleem van gemaakt. En ja, Engels is een probleem.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:25 schreef Toto69 het volgende:
Etsu, is het overigens geen probleem dat ik niet echt verstaanbaar ben? Ik spreek nogal gebrekkig Nederlands (Ja ik kan het wel gewoon schrijven, maar spreken is een tweede), is Engels een probleem?
HUH. neeeeequote:
Haha ik loop ook maar te ouwehoeren hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy spreekt boers, en daar heb ik nooit een probleem van gemaakt. En ja, Engels is een probleem.
Ja eerst palm ik je in en daarna vraag ik je ten date dat werkt het best tochquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:26 schreef Ezell het volgende:
Nodig en ik zijn straattaal naar elkaar aan het dm'en. Sinds wanneer is dat een date voorbereiden?
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha ik loop ook maar te ouwehoeren hoorik spreek gewoon Nederlands.
Braaf. Dus je komt. Oke, mooi.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ezell is geen palmboomquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja eerst palm ik je in en daarna vraag ik je ten date dat werkt het best toch
Snel praten komt door Ezelldorp, schijnt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:27 schreef Etsu het volgende:
Ezell praat heel snel en zachtjes, ook geen probleem van gemaakt.
Pssttt, jongens, psssttt! Ik date niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja eerst palm ik je in en daarna vraag ik je ten date dat werkt het best toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |