quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
om niet 10 'wil je daten?'-DM's per minuut te krijgen, dus niet doorvertellen buiten deze SC
HALLO KOM ALLEMAAL EENS KIJKEN HIER HAHAHAHA EZELL IS HELEMAAL GEEN JONGEN EINZZZ HAHAH XDXDquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
om niet 10 'wil je daten?'-DM's per minuut te krijgen, dus niet doorvertellen buiten deze SC
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HALLO KOM ALLEMAAL EENS KIJKEN HIER HAHAHAHA EZELL IS HELEMAAL GEEN JONGEN EINZZZ HAHAH XDXD
Eerste waar ik aan dacht toen ik doorhad dat het een meisje wasquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja ik meet momenteel met krabsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:15 schreef nodig het volgende:
Maar zijn Aldo en mscaras elkaar aan het meeten ofwat? Zijn er nog meer JNG'ers aan het meeten nu?
Ja wat is dit, date enzo? Ze negeert mijn whappjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:15 schreef nodig het volgende:
Maar zijn Aldo en mscaras elkaar aan het meeten ofwat? Zijn er nog meer JNG'ers aan het meeten nu?
dat klopt preciesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik meet momenteel met krabs
ik kom uit op 1m75
Nee, was niet de reden. Had het voor de grap een keertje veranderd en dat is sindsdien niet veranderd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zo dat is een grote..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik meet momenteel met krabs
ik kom uit op 1m75
Ah, niemand weet hetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja wat is dit, date enzo? Ze negeert mijn whappje
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:11 schreef Ezell het volgende:
O ja, voor de duidelijkheid: ik sleep niet ontzettend veel rotzooi met mij mee.
Hoe en wat nu? Moet ik je uit mijn agenda wissen?quote:
Kom op, die dingen heb ik nodig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die discussie ga ik niet weer met je aan.
Mooi, mijn autisme nam groteske vormen aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |