Met 1 vriend en daarvan zijn broer en daar vrienden van. Maar op een gegeven moment was ik alleen in een ruimte met vriend en zijn vriendin dus ik werd ge third-wheeled. En zo ging het de hele tijd. Ook bij die anderen pas ik er dan net weer niet bij dus ben ik buiten maar gaan zitten blowen. Was nog 1 iemand die sigaren rookte waar ik nog wel mee gepraat heb, maarja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had gister toch een feestje?
met wie dan?
Je moet jezelf natuurlijk ook niet gaan inpraten dat je geen vrienden hebt hequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met 1 vriend en daarvan zijn broer en daar vrienden van. Maar op een gegeven moment was ik alleen in een ruimte met vriend en zijn vriendin dus ik werd ge third-wheeled. En zo ging het de hele tijd. Ook bij die anderen pas ik er dan net weer niet bij dus ben ik buiten maar gaan zitten blowen. Was nog 1 iemand die sigaren rookte waar ik nog wel mee gepraat heb, maarja.
Ga je mscaras meeten ofwa?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:59 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo, ik ga maar eens mijn jas aandoen en dan naar het station
Fijne avond allemaal
Nee nu valt het mee. Als het puntje bij paaltje komt heb je geen kut aan zequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet jezelf natuurlijk ook niet gaan inpraten dat je geen vrienden hebt heIk denk dat het als puntje bij paaltje komt best nog wel meevalt
idd, en anders ga je weer eens een biertje drinken met mensen die je al een tijd niet hebt gesproken?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet jezelf natuurlijk ook niet gaan inpraten dat je geen vrienden hebt heIk denk dat het als puntje bij paaltje komt best nog wel meevalt
hossel-zequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Net gegeten met mn chick ara
zo naar.pann bitches
En misschien maak je op een JNG meet wel nieuwe vrienden, echt goede vrienden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
idd, en anders ga je weer eens een biertje drinken met mensen die je al een tijd niet hebt gesproken?
Toch ben je uitgenodigd. Dat zegt ook wel wat toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee nu valt het mee. Als het puntje bij paaltje komt heb je geen kut aan ze
ik ben jellyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Net gegeten met mn chick ara
zo naar.pann bitches
Ja i know. Maarja, ik doe mijn best om het positieve in alles te zien, maar het wordt godverdomme steeds moeilijkerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch ben je uitgenodigd. Dat zegt ook wel wat toch?
Ach wees blij dat je in ieder geval nog enig sociaal contact hebt inderdaad. Er zijn ook mensen die dat helemaal niet hebben (Ervaringsdeskundigequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja i know. Maarja, ik doe mijn best om het positieve in alles te zien, maar het wordt godverdomme steeds moeilijker
tuurlijk niet, je bent geen pakezellquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:11 schreef Ezell het volgende:
O ja, voor de duidelijkheid: ik sleep niet ontzettend veel rotzooi met mij mee.
Hoi Ezell.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:11 schreef Ezell het volgende:
O ja, voor de duidelijkheid: ik sleep niet ontzettend veel rotzooi met mij mee.
Ezell is een meisjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoi Ezell.
Ben je nou een jongen of een meisje
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ezell is een meisjeze bestaat echt
Ezell
Heb je ook gelijk in. Maar ik kan er niet tegen dat mensen op een feestje half liggen te ballen, ga ergens anders heen ofzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach wees blij dat je in ieder geval nog enig sociaal contact hebt inderdaad. Er zijn ook mensen die dat helemaal niet hebben (Ervaringsdeskundige)
Nee maar zo moet je het wel gewoon zien. Telkens als je wordt uitgenodigd jezelf gewoon inprenten dat dat komt omdat ze je er graag bij hebben. Als je met zo`n houding naar een feestje gaat kom je ook makkelijker in gesprek met andere denk ik
Maar waarom heeft ze een mannelijk gender naast haar naamquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ezell is een meisjeze bestaat echt
Ezell
ze is superrebelsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar waarom heeft ze een mannelijk gender naast haar naam
trollingzzzzzzzquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
om niet 10 'wil je daten?'-DM's per minuut te krijgen, dus niet doorvertellen buiten deze SCquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |