Misschien een fles bleek, maar meer nietquote:
papa is ook een beetje raar :Squote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:58 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
shotjes?![]()
papa deed heel raar toen
Oh nu wel. haha ja wel een bazen picquote:
Ja dat is wanneer een mannetje en een vrouwtje verliefd zijn en de man het vuilnis niet buiten wilt zetten. Dan begint de vrouw dus een serieus gesprek.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik ben 12, wat is een serieus gesprek?
ik doe meequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien een fles bleek, maar meer niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okequote:
Oh maar ik was serieus.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]GotzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
ohquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh maar ik was serieus.
Fuck this shit doei
awwquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naast dat ik haast geen vrienden lijk te hebben, lijken mijn ouders me ook te verachten
Beter
Insgelijksquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:59 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo, ik ga maar eens mijn jas aandoen en dan naar het station
Fijne avond allemaal
Je had gister toch een feestje?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naast dat ik haast geen vrienden lijk te hebben, lijken mijn ouders me ook te verachten
Beter
ik vind het leuk dat dit nu op Heppies account staat.quote:
Ga je nog inzetten?quote:
Nah, dit keer niet. Veel te onvoorspelbaarquote:
Preciesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, dit keer niet. Veel te onvoorspelbaar
Ene kant hoop ik Dortmund. Maar ik gun het Bayern en vooral Robben wel heel ergquote:
Ik gun het beide clubs welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene kant hoop ik Dortmund. Maar ik gun het Bayern en vooral Robben wel heel erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |