Per minuut/uur/dag/week?quote:
Gewoon maximaal, tot ik op de grond donder, en bij die laatste 10 gaat het ook niet snel achter elkaar, dan is het 1.. 2.. 3....... 4.............. tot ik uiteindelijk bij 9 10 seconden in de voorligsteun ligquote:
Niks mis mee dan. Beter dan 90% van de bevolking.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gewoon maximaal, tot ik op de grond donder, en bij die laatste 10 gaat het ook niet snel achter elkaar, dan is het 1.. 2.. 3....... 4.............. tot ik uiteindelijk bij 9 10 seconden in de voorligsteun lig
Ga vanaf overmorgen ( einde examens ) weer 6x pw trainen, kijken of ik de 100 kan halen voor augustusquote:Op zondag 26 mei 2013 13:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks mis mee dan. Beter dan 90% van de bevolking.
Maar 1 rustdag?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ga vanaf overmorgen ( einde examens ) weer 6x pw trainen, kijken of ik de 100 kan halen voor augustus
Ja, maandag hardlopen + sit-ups, dinsdag opdrukken en pull-ups, woensdag hardlopen + sit-ups, donderdag opdrukken en pull-ups , zaterdag hardlopen + sit-ups, zondag opdrukken + pull-ups,quote:
No shit, ooit van een split schema gehoord?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Tussen krachttrainings-dagen moet een dag rust zitten, anders breek je je spieren af.
Ik niet. Vertel.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
No shit, ooit van een split schema gehoord?
Yes. Dan is 't goed jongeman.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
No shit, ooit van een split schema gehoord?
Dan train je bijvoorbeeld op maandag je benen, en op dinsdag je rug. Zo krijgen je benen rust op de dag dat je je rug traint, maar toch train je in 1 week al je spiergroepen evenveel. Je kan ook op 1 dag alle 3 de groepen trainen maar het verschilt per persoon wat snellere vooruitgang boekt.quote:
Tripple Whopper voor mij graag.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat zou het, ik ga later toch hamburgers verkopen.
Waar het hart vol van is.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Wilt u daar een penis in uw kont bij?''
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Wilt u daar een penis in uw kont bij?''
Alleen de tripple aub.quote:
I bet you can suck a golfball through a garden hosequote:Op zondag 26 mei 2013 14:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee nee, ik zei toch: ''in uw kont''
Bedrijfseconomie..quote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Micro? Macro? Tendensen? Niet zo heel spannend toch?
Ooh, balans opmaken, activa en passiva, debiteuren en crediteuren, wat je wel en niet in voorraad wilt nemenquote:
Dat ja, en meerquote:Op zondag 26 mei 2013 16:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ooh, balans opmaken, activa en passiva, debiteuren en crediteuren, wat je wel en niet in voorraad wilt nemen
Nou, ik lach me doodquote:Op zondag 26 mei 2013 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lachen toch? Vond het altijd wel interessant
quote:
Dit moet jij ook interessant vinden.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:14 schreef jitzzzze het volgende:
http://goo.gl/maps/eUK4h
Echt bizarre foto + verhaal van de Prinz Eugen.
Ja, als nucleaire schietschijf.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:27 schreef Nibb-it het volgende:
Dat ding is toch als schietschijf geëindigd?
Op een filmpje zou je het inderdaad als lollig kunnen ervaren. In het veld zou rood 17 best wel eens je dood kunnen zijn.quote:
Daarom zijn ze ook nog in opleiding niet?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op een filmpje zou je het inderdaad als lollig kunnen ervaren. In het veld zou rood 17 best wel eens je dood kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |