abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126990209
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
Hooray for boobies!
pi_126995811
Fieder lief dat je het vraagt. Zijn ogen zijn na de ab kuur schoon. Donderdagochtend was de laatste en het is nu nog steeds schoon. Zijn ogen zijn nog wel snel vochtig maar geen pus meer. Hopelijk blijft het zo.

En verder is er niets blijven hangen. Ik ben kapot van het feestje. Beide kinderen deden het super. Maar had of Kyan in de draagdoek of liep achter peuter aan. Net thuis gegeten en nu even helemaal niets.
pi_126997700
As wat fijn! En geniet van de rust nu...

F hapt al de hele dag. Hij raakt maar niet vol lijkt het. Maar hij moest toch ook een beetje overgeven, doet ie bijna nooit. Na een uur wat water geven hielp een kwartier. Hij krijgt nu, twee uur na de vorige melk, weer een gewone fles.

We zijn wel op een súperdruk feestje en gaan nu naar huis. Kan overprikkelen ook voor dat happen zorgen? Een pink of speen vindt hij niet genoeg in elk geval. Maar een autorit werkt meestal heel kalmerend (behalve de heenreis, toen heeft hij ook de halve reis huilend zitten happen).
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:42:04 #4
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126998052
regeldagje?

Ik ben vandaag naar de ouders natuurlijk beurs geweest. Leuke beurs met een goede sfeer. Helemaal top. Kwam Marjolijntje ook nog tegen met haar blije meisje O+ Draagdoekje, kleertjes en wat speelgoed gekocht.
pi_126998341
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:35 schreef Suikertante het volgende:
As wat fijn! En geniet van de rust nu...

F hapt al de hele dag. Hij raakt maar niet vol lijkt het. Maar hij moest toch ook een beetje overgeven, doet ie bijna nooit. Na een uur wat water geven hielp een kwartier. Hij krijgt nu, twee uur na de vorige melk, weer een gewone fles.

We zijn wel op een súperdruk feestje en gaan nu naar huis. Kan overprikkelen ook voor dat happen zorgen? Een pink of speen vindt hij niet genoeg in elk geval. Maar een autorit werkt meestal heel kalmerend (behalve de heenreis, toen heeft hij ook de halve reis huilend zitten happen).
Daar kunnen ze behoorlijk van slag van raken ja. Bij de familie van J moet Bram altijd door iedereen vastgehouden worden, wij hebben dan een heel onrustig kind op zo'n avond.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_126999356
Hij is nu helemaal uitgeteld inderdaad en hij ruikt naar andere mensen.. Maar ligt nu eindelijk te pitten. Ik hoop dat het een reactie was, morgen hebben we een lekker rustige dag. We hebben hem trouwens op het feestje in eerste instantie boven gelegd maar daar stopte hij ook niet met huilen..

Kyara wat is er zo leuk aan zo'n beurs? Ben wel benieuwd!

En ik geloof dat ik regeldagjes maar ingewikkeld vind :D
pi_126999802
Nou suiker bereid je dan maar voor want die volgen er nog wel een paar! :D
pi_127000032
Ik vind opgroeiende kinderen gewoon ingewikkeld soms.

Vandaag ook weer. Dat ik m'n 5 jarige ergens bij iemand anders van zolder moet halen, die ging buiten spelen en was even vergeten om te zeggen dat ze bij iemand binnen ging spelen. :')
pi_127000682
Oeps! :D was je haar echt even kwijt?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:31:37 #10
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_127000686
Tot nu toe vond ik 't steeds makkelijker worden maaaarr, nu ze kan kruipen moeten we gaan opvoeden :').

Hopelijk wel een rustige nacht, Suiker. Drukke dagen werden hier altijd 'bestraft' met een onrustige nacht. Elin ging ook gewoon niet bij meer dan 2 verschillende mensen op schoot en het liefst ook niet midden in de 'verjaardagskring'. Scheelde een heleboel :Y. En nu is E. vaak het middelpunt van aandacht en kan het haar niet druk en gek genoeg zijn O+.

Klinkt als een leuke dag, Kyara!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:36:13 #11
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127000951
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef Suikertante het volgende:
Oeps! :D was je haar echt even kwijt?
Jep. Was in center parks ook al eens gebeurd. Ze was het even vergeten. Ze moet de naam en het huisnummer doorgeven als ze ergens gaat spelen. Maar ik had haar 5 minuten ervoor nog gezien buiten.
pi_127001359
Feenix bedankt voor de tip. Ik wist dat dus niet

Free voor de rotte nacht :*

Tante Soesa :* voor je meisje.

Spockjuh wat een mooie foto's

Twinkle veel plezier vanavond

Shandaly leuk dat je buiten bent geweest

As fijn dat zijn ogen schoon zijn

Suiker :*

Kyara fijn dat de beurs leuk was. En dat je Marjolijntje tegenkwam
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:45:51 #13
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127001436
Suiker, ik vond de meeste stands heel leuk. Leuk gepraat met diverse standhouders, informatie verzameld en leuke aanbiedingen. En ook de sfeer was goed. Respectvol graaien zeg maar ;) En ze hadden poffertjes.... O+

Tico, dat is schrikken :o
pi_127001456
Ja Tante, misschien moeten we daar toch eens op gaan letten. We doen altijd maar wat en dan gaat hij hoppa de kring rond inderdaad.

En Tico, kan gebeuren! Gelukkig nog geen uren kwijt geweest dus..

Kyara, poffertjes zeg dat dan meteen!! :9
pi_127004457
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
Tot nu toe vond ik 't steeds makkelijker worden maaaarr, nu ze kan kruipen moeten we gaan opvoeden :').

Hier hebben we het nog nooit zo druk gehad met opletten :+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_127004542
Kyara: Klimt M niet in zn eigen bed ?
pi_127004589
Oh, even een ego momentje: Ze kan los staan _O- ( lees 4 x op bed )
pi_127009733
Wow wel een mijlpaal hoor kz!

Ik kom net op een inbakerwebsite wat tips tegen om vermoeidheidssignalen (en hongersignalen) te herkennen. Ik herkende de vermoeidheidssignalen wel van hoe F soms doet, maar ik heb ze tot nu toe nooit aan vermoeidheid gekoppeld eigenlijk. Zoals ongecontroleerd trappelen, en het geluid van de krakende deur. ik ga het eens proberen, om hem dan in bed te leggen. Vergeet ik vast snel weer, maar nu is het een goed voornemen :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Suikertante op 26-05-2013 01:06:03 ]
pi_127014036
Leuk om te horen Kyara! Ik had graag naar die beurs gewild (ooit, toen ik dacht nu nog zwanger te zijn :') ) en nu waren de omstandigheden er niet naar, maar dan denk ik volgend jaar wel te gaan. :)

Mijn baby kan aan de borst drinken zonder tepelhoedje. O+

En ik heb sinds middernacht niet meer geslapen - eerst baby een nat bed, dus omgekleed en gevoed, Kleuter een nat bed, dus omgekleed, daarna weer baby aan de borst - keer 3 want in slaap vallen bij mama is gezellig en dan gillen van de honger als je in je eigen bed wordt gelegd, en nu heb ik zelf honger dus ik zit beneden. Maar mijn geweldige (8> helpt heel lief elke voeding met aanleggen, zo lief O+

Vanaf wanneer zouden jullie het aandurven om drie uur in de auto te zitten met je baby?
pi_127014187
Kleinzusje wat goed *O*

Suikertante ik heb die slaapsignalen ook een paar keer moeten lezen hoor. Maar ik heb ook de tijden aangehouden dat een baby maximaal wakker kan zijn.

LE :* voor de zware nacht
Ik ben voor het eerst met Riley zo'n lange rit gaan doen toen ze drie maanden was. Ik voed haar dan vlak voordat we weggaan.

Riley was 6 uur wakker. Maakte me duidelijk dat ze honger had. Daarna wilde ze even 'kletsen' en nu slaapt ze weer O+
pi_127014238
:Z
c_/ Eerst even bijlezen!

De nacht is hier goed gegaan. Ik lag alleen pas om 1.00u in bed, vanwege een feestje. En om 6.30u was F natuurlijk weer wakker. Dadelijk nog maar even met haar mee terug naar bed gaan!
pi_127014453
Best raar kindloos wakker worden :p
Over een paar uur mijn smurfje weer ophalen :)
pi_127014519
L-E wij hebben dat vorige week gedaan en hebben een wandelpauze ingelast halverwege. Lekker geshopt met F in de gewone wagen (reiswieg dus ipv maxi cosi) :)

Omen ja die tijden vond ik ook opvallend. Ik dacht dat ik op andere plekken heb gelezen dat ze veel langer wakker konden zijn. Ik dacht dus al dat F nog steeds zo gauw weer in slaap viel! Vond ik verder geen probleem, ze blijven vanzelf langer wakker en fit, leek me.

LE en Kwisted, hopelijk kunnen jullie nog wat slaaptijd pakken vandaag!

En Twinkle, wel heel lekker geslapen?

Hier heeft mijn vriend de nachtvoeding overgenomen. Ik deed de luier. Normaal ben ik best lang bezig want hij slaapt liever niet op zijn rug. Daarom was het zo fijn dat ik de fles niet hoefde te geven. Ik vond al dat hij nu zo snel stil was, maar vriend heeft F dus op zijn buik gelegd. Vond ik toch niet zo tof toen ik F vanmorgen zo aan trof.. (En we hadden echt wel duidelijk afgesproken dat we dat 's nachts niet zouden doen). We hebben wel alledrie heel goed geslapen :z
pi_127014855
Oei lastig suiker. Maar wel fijn dat jullie goed geslapen hebben.
Hier ook een goede nacht ondanks de hele drukke dag voor het mannetje gisteren.

Vandaag ook redelijk rustig. Mijn schoonouders konen maar wel lekker thuis en slapen in zijn eigen bedje.

Le wij gaan over twee weken naar Disney dus dan zitten we lang in de auto. Hij is dan bijna 4 maanden.
pi_127014860
Oh en ik vergeet de mijlpaal voor kz. Gaaf hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')