PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Je moet echt Candreva op RM doen, die is echt goedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik dit volgende week ga makenEn dan wachten op TOTS Martinez natuurlijk.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je moet echt Candreva op RM doen, die is echt goed
Dan haalt Vidal het niet...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
Smaken verschillen ja, Kamikazie valt op mannen. De rest op vrouwen.
Acda en de Munnikquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:30 schreef Reemi het volgende:
I'm into indie, rock, electronic, alternative and pop, including:
The Killers, Muse, Of Monsters and Men, Mumford & Sons, MGMT, Bastille, Snow Patrol, Foster the People, Imagine Dragons, Coldplay, Linkin Park, The Script, The Temper Trap, Two Door Cinema Club, OneRepublic, Foals, Brandon Flowers, Passenger, Passion Pit, Editors, Daft Punk, Band of Horses, Showtek, Modest Mouse, Armin van Buuren, Chairlift, Placebo, Franz Ferdinand, The Gaslight Anthem, Tom Odell, Douwe Bob, Orchestral Manoeuvres in the Dark, Gotye, The Opposites, Mr. Probz, Macklemore & Ryan Lewis, David Bowie, The Strokes, The Ark, Krystl, Noah and the Whale, Owl City, Broken Bells, Phoenix, Eminem, U2, Harold Faltermeyer, Acda en de Munnik, Peter Bjorn and John, Black Moth Super Rainbow.
Dan weten jullie dat.
Dat heeft misschien met iets anders te maken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:40 schreef TBakkert het volgende:
maarja, toen ik op een feestje de hele tekst van 'het regent zonnestralen' kende, werd ik alweer raar aangekeken.![]()
Ik kan bijna al hun nummers op piano meespelen. Bazen zijn het. Geniale teksten en perfecte tweestemmige zangquote:
Nee, dat ik niet kan zingen weet ik wel, maar ze vonden het raar dat ik het liedje kende.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat heeft misschien met iets anders te maken.
En David Bowie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:42 schreef Reemi het volgende:
Post ik een lijst met verdomd goede artiesten, pikt iedereen Acda en de Munnink eruit.
Alleen Mr Blue Sky eigenlijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En David Bowie.
En niemand hier die ELO kent?
Had Acda en de Munnik zelfs als liedje bij mn huwelijk toen we de trouwzaal binnen kwamen lopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:42 schreef Reemi het volgende:
Post ik een lijst met verdomd goede artiesten, pikt iedereen Acda en de Munnink eruit.
Die stond afgelopen jaar volgens mij op #115 in de top2000 ergens.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had Acda en de Munnik zelfs als liedje bij mn huwelijk toen we de trouwzaal binnen kwamen lopenDat liedje luister ik dus niet meer
Waar zijn The Wombatsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:42 schreef Reemi het volgende:
elektronische leeromgeving is echt een kutband jongequote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En David Bowie.
En niemand hier die ELO kent?
Fixed.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
Smaken verschillen ja, Kamikazie en TBakkert vallen op mannen. De rest op vrouwen.
nooit meer de elo gebruikenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
elektronische leeromgeving is echt een kutband jonge
op de uni wordt die shit alleen maar nog kutterquote:
Voor jou. En dan hadden we m van de DVD van de Rock opera Liedjes van Lenny gehaald. Was het nummer waarmee ze die rock opera openden. Veel mooier dan de versie die op CD staat.quote:
mijn rooster staat erop dus keek wel iets vakerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso bijna nooit gebruikt, alleen soms een PP, samenvatting of de antwoorden vanaf gehaald
Dan ben ik 1 uur bezigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:58 schreef poker4lifee het volgende:
Engelstalig rage filmpje over hoe s lecht de tots spelers zijn?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:07 schreef Thorb het volgende:
https://twitter.com/piersmorgan/status/337941043234361345/photo/1
https://twitter.com/piersmorgan
Van Persie
Let's dance to joy divisionquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Best leuk zegt ie
Welke heb je geluisterd
Lol wat. Je zou eerder zeggen andersom..twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 14:15:00Dortmund en Bayern stonden precies 100 keer eerder tegenover elkaar. Balans: 45 zeges voor Dortmund, 25 voor Bayern (G30) #dorbay reageer retweet
Einz zwei polizei.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
JA JA JA WAS IST LOSSCH WAS IST DAS
Dat is een lekker nummertje![]()
Weet alleen niet hoe het heet
In welk team?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
TOTS Borja Valero op CDM of CAM in 3-5-2?
Bokken met die kut inktvis en zijn Spanjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Shirt voor komend seizoen.
[ afbeelding ]
Jovetic heeft betere stats imo voor de CAM positie dus dan zou ik ipv Pirlo doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1665
Dus op de plek van Jovetic of Pirlo
Gemaakt of ook gekocht?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:28 schreef Rijst het volgende:
Nieuw team gemaakt. Speelt wel smooth. maar misschien gooi ik het om naar 41212
[ afbeelding ]
ja ik verlies 4 van de 5 wedstrijden en ik heb geen behoefte om iets te verkopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:34 schreef Toefjes het volgende:
Waarom wilt iedereen die verliest nou z'n coins verkopen?
Trouwens, IF Di Natale speelt wel errug lekker als je nog wat coins hebt..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1665
Dus op de plek van Jovetic of Pirlo
Schiet eens op johquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:32 schreef el-blanchito het volgende:
Zodalijk m'n eerste potje met MOTM Jo, ik ben benieuwd
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:36 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Reus moet het geld wel waard zijn
Te duur op dit momentquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:40 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Trouwens, IF Di Natale speelt wel errug lekker als je nog wat coins hebt..
Ik ben nu helemaal bij. Welke verhaallijn vind jij het tofste?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:45 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)mous-sex-scenes.html
heb de ps3 al gezien hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:47 schreef Rijst het volgende:
Vanavond de onthulling van de ps3 tijdens de CL
Die van Khaleesiquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben nu helemaal bij. Welke verhaallijn vind jij het tofste?
Allemaal wel in de serie. In het boek zijn Sansa en Brienne chapters echt gruwelijk saaiquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben nu helemaal bij. Welke verhaallijn vind jij het tofste?
speelt tots javi martinez goed volgens jou? ik ga m waarschijnlijk omruilen voor tots castroquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:28 schreef Rijst het volgende:
Nieuw team gemaakt. Speelt wel smooth. maar misschien gooi ik het om naar 41212
[ afbeelding ]
Vettel of Webber denk ik, die mechanische grip gaat ze hier wel voordeel gevenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:49 schreef Maver24 het volgende:
Zeer knap van Giedo, was een leuke Q2, denk dat Rosberg de pole gaat pakken,
Ja echt een beest. Lekker snel en zit overal tussen. Hij kan ook nog eens goed koppen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:52 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
speelt tots javi martinez goed volgens jou? ik ga m waarschijnlijk omruilen voor tots castro
Ben benieuwd wat Rijst zijn oordeel is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:52 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
speelt tots javi martinez goed volgens jou? ik ga m waarschijnlijk omruilen voor tots castro
Oh oke! In de rust ofzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
de ps4 natuurlijk. Macbooktoetsen staan iets verder uit elkaar
En veel teams met Reus erin.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:56 schreef Tim86 het volgende:
Bij mijn rentree in seasons meteen kampioen in d1, maar ik heb het nu wel weer gezien.
Conclusie:
-Nog meer (lees: non-stop) dezelfde 3-5-2 paceteams
-Niveau niet hoger dan in cups
-Als er een handicap is dan werkt hij ook in divisions aangezien ik hem vrij eenvoudig won met mijn silvers
-De echte kutventjes spelen divisions..echt bijna iedereen deed een ssht als standaard celebration en 2x tegen iemand gespeeld die ging rondtikken zodra hij op voorsprong kwam
Toefjesquote:
Heb 1x Van Persie gezien, verder geen enkele aanvaller onder 88 pace in al die wedstrijdenquote:
He tennisboi86 begint Roland Garros morgen al?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb 1x Van Persie gezien, verder geen enkele aanvaller onder 88 pace in al die wedstrijden
jupquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
He tennisboi86 begint Roland Garros morgen al?
Misschien maar weer eens gaan kijken, toch tijd zat. Keek het vroeger nog wel maar laatste jaren niet meer. Met Verkerk was wel het mooist, alles op school kijkenquote:
GG, onterechte overwinningquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:03 schreef el-blanchito het volgende:
GG Volt, beetje lag idd. Invite jij anders?
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:15 schreef Toefjes het volgende:
4-1 voor. In de laatste 10 minuten wordt het 4-4. Iemand coins kopen?
Nou, dat is dat kut spelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]hahaha hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
Er is altijd kans.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:25 schreef FCsuarez het volgende:
HH tot 1 uur vannacht ? stond er wat over in de twitter of is er kans dat er vnvnd tijden CL finale nog een HH overheen komtzou wel tof zijn
lache was dat manquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:27 schreef Thorb het volgende:
Gister bij clubs misten we ook ziek veel kansen in zo'n potje, zo'n voorzet die je alleen maar binnen hoeft te koppen maar waarbij de bal tegen je hoeft aankomt etc. Toen we een penalty kregen wisten we ook al dat ie mis zou gaan (en dat gebeurde ook). Soms mag je niet winnen
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:27 schreef ThadCastle het volgende:
Thorben heb je echt 6 pagina's aan Mandzukic?
Lekker dan. Dus al zeker 150k winst?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ nog 5 op de TP ofzo. Ook het enige wat ik qua handelen heb gedaan de afgelopen maand (behalve wat oude meuk verkocht).
had even gezegd dan, had ik er ook een paar gekochtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ nog 5 op de TP ofzo. Ook het enige wat ik qua handelen heb gedaan de afgelopen maand (behalve wat oude meuk verkocht).
Sorry hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
had even gezegd dan, had ik er ook een paar gekocht
Laagste bin in random formatie is nu 2500 dus dat zou kunnenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lekker dan. Dus al zeker 150k winst?
quote:
Ik heb 3 IFs. En maar 10 NIFs ofzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sorry hoor
[..]
Laagste bin in random formatie is nu 2500 dus dat zou kunnen
Die van 637k is nu wegquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Toch maar wachten tot na het weekend, maar ik begin wel te twijfelen nu..
Tsja ik hoop dat het goed uitpakt (en als ze verliezen dat hij niet daalt). Verlies kan ik niet maken maar wil wel graag winstquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb 3 IFs. En maar 10 NIFs ofzo
Ik wil er wel een paar van je overnemen hahaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja ik hoop dat het goed uitpakt (en als ze verliezen dat hij niet daalt). Verlies kan ik niet maken maar wil wel graag winst
Niet door mij. Kan ze nu samen voor 1.1 miljoen halen..gaat de goede kant op. Als ze samen onder de miljoen duiken hap ik wel toe denk ik. Hopen op een matig Dortmund vanavond en dan op dinsdag tijdens HH even kopenquote:
Zou wel lekker zijn. CP is nu helemaal leegquote:
Zittend plassen.gifquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als er vanavond tijdens de wedstrijd een HH is dan ga ik dat missen. Ik ga bij mijn broer voetbal kijken met nog wat anderen en daarna ga ik misschien wel voor het eerst sinds tijden uit
Misschien letten sommige niet op zodat hij dat even snel kan doen bij een staan wcquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als er vanavond tijdens de wedstrijd (of in de rust) een HH is dan ga ik dat missen. Ik ga bij mijn broer voetbal kijken met nog wat anderen en daarna ga ik misschien wel voor het eerst sinds tijden uit
Ik heb ze eergisteren nog gezien. Ik ging toen met de hond uit maar ze waren nergens te bekennen. Toen was ik net terug en ja hoor, ze fietsten net bij ons huis langsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Misschien kom je de chicks wel tegen.
23 en 14 kan makkelijk tegenwoordig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ze eergisteren nog gezien. Ik ging toen met de hond uit maar ze waren nergens te bekennen. Toen was ik net terug en ja hoor, ze fietsten net bij ons huis langsOver slechte timing gesproken. Maar ze zijn denk ik ook te jong voor iemand van 23.
Heb je een plastuitje meegenomen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als er vanavond tijdens de wedstrijd (of in de rust) een HH is dan ga ik dat missen. Ik ga bij mijn broer voetbal kijken met nog wat anderen en daarna ga ik misschien wel voor het eerst sinds tijden uit
Zie Toefjes.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
23 en 14 kan makkelijk tegenwoordig.
zeker niet in fifa 13quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wie geeft er nou nog om een record? Je record zegt helemaal niets.
ik heb liever een goed recordquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wie geeft er nou nog om een record? Je record zegt helemaal niets.
Gewoon gek doen en een paar pilsjes nemen. Dan gaat alles wat makkelijker, zelfs plassenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik drink toch niet dus dan hoef ik ook niet naar de wc.
Als ze samen maar 18 zijn toch? Op die leeftijd delen ze misschien ook nog wel je interessesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ze eergisteren nog gezien. Ik ging toen met de hond uit maar ze waren nergens te bekennen. Toen was ik net terug en ja hoor, ze fietsten net bij ons huis langsOver slechte timing gesproken. Maar ze zijn denk ik ook te jong voor iemand van 23.
Ik ga niet nu ineens wel bier drinken. Ik ga wel met mijn broer en nog wat anderen dus ik moet wel oppassen dat ik niet te gek ga doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon gek doen en een paar pilsjes nemen. Dan gaat alles wat makkelijker, zelfs plassenHoop dat je een vette avond gaat hebben!
Ze kunnen je nu toch naar huis dragen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga niet nu ineens wel bier drinken. Ik ga wel met mijn broer en nog wat anderen dus ik moet wel oppassen dat ik niet te gek ga doen.
Wat is té gek? Biertjes halen remmingen weg die je normaal wel eens in de weg kunnen zitten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga niet nu ineens wel bier drinken. Ik ga wel met mijn broer en nog wat anderen dus ik moet wel oppassen dat ik niet te gek ga doen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
het begint met een j en eindigt met een tquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:05 schreef Djeetje het volgende:
ik kan niet omgaan met spelers als Mandzukic en Benteke
je bent goedtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het begint met een j en eindigt met een t
het begint met een h hoor, die t klopt welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het begint met een j en eindigt met een t
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
het begint met een h hoor, die t klopt wel
Ach ja. Ik kan niet omgaan met vrouwen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:05 schreef Djeetje het volgende:
ik kan niet omgaan met spelers als Mandzukic en Benteke
Gekocht thanks. Aan die teamnaam zie je al dat de verkoper een idioot isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:08 schreef wieisboos het volgende:
Er staat een ST Luis Garcia van UNAM voor 6k BIN op de markt, normaal CF, heb zelf geen geld anders had ik hem zo gekocht, instant profit.
Doe je kabeltje er eens goed in.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:10 schreef zerokil het volgende:
Ik heb geen geluid meer op FIfa, zelfs commentator zegt niks meer
HDMI kabel er niet goed in?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:10 schreef zerokil het volgende:
Ik heb geen geluid meer op FIfa, zelfs commentator zegt niks meer
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Alsjeblieft, heb geld genoeg.
[ afbeelding ]
h-h-h-h-handicapquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:20 schreef Michaelvanb het volgende:
denk dat ik dit bij elkaar ga shoppen
[ afbeelding ]
quote:
Thanks,quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe je kabeltje er eens goed in.
Unmute je TV.
Mourinho dacht er anders overquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:22 schreef zerokil het volgende:
[..]
[..]
Thanks,
Trouwens koop NOOIT Diego Lopez.
weet jij het ook nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:24 schreef Confetti het volgende:
Zijn er nog mensen die NIET geloven in handicap?
Ik heb een handicap maar dat bedoel je niet denk ik?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:24 schreef Confetti het volgende:
Zijn er nog mensen die NIET geloven in handicap?
Jawel. Heb er zelfs bewijs voor. Team chemistry wordt vergeleken met die van je tegenstander en aan elkaar aangepast.quote:
Uhh dat is toch al jaren bekent? Ook logisch op zichquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Jawel. Heb er zelfs bewijs voor. Team chemistry wordt vergeleken met die van je tegenstander en aan elkaar aangepast.
Voor de trouwe FIFA-speler zeker ja. Maar toch blijven ze het ontkennen bij EAquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Uhh dat is toch al jaren bekent? Ook logisch op zich
Hehe, hoe lang zeg je dit nu al?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Jawel. Heb er zelfs bewijs voor. Team chemistry wordt vergeleken met die van je tegenstander en aan elkaar aangepast.
Mij hoef je niet meer te overtuigen van het feit dat het een kutspel is en betere spelers worden genakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik blijf het roepen tot alle ongelovigen om zijn
Maar dat is niet de handicap die je vaak tegenkomt, vooral die van silvers>goldquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
Voor de trouwe FIFA-speler zeker ja. Maar toch blijven ze het ontkennen bij EA![]()
Please, tell me more.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
op wefut heb je webapp view, hoef je helemaal niks te shoppenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:20 schreef Michaelvanb het volgende:
denk dat ik dit bij elkaar ga shoppen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op wefut heb je webapp view, hoef je helemaal niks te shoppen
jij gaat mij niet vertellen dat ik in bijna alle wedstrijden de betere speler ben hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mij hoef je niet meer te overtuigen van het feit dat het een kutspel is en betere spelers worden genakt.
Dat laatstequote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Of de mensen met hele dure teams zijn vooral heel slecht in FIFA of handicap bestaat
Daarom maak ik ook geen dure teams meer dat speelt zoveel fijnerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat laatsteMijn team met een IFs en TOTS spelers speelt tegen de teams met lagere rating/chemistry echt kut en tegen de gelijkwaardige juist soepel. Tegen die kut teams kan TOTS Mata geen bal fatsoenlijk aannemen
En met mijn zilvere teams worden die spelers allemaal bazen met auto-tackles en heel veel beweging
Jou vertel ik helemaal niksquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij gaat mij niet vertellen dat ik in bijna alle wedstrijden de betere speler ben hoor
Hoe/wat verander je dan in de 2 potjes?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:49 schreef Confetti het volgende:
Ik wil wel eens 2 potjes tegen iemand van hier spelen. Ik kan je garanderen dat in 1 potje je team bizar goed zal spelen en in het andere potje echt kut. En dat alles omdat mijn team chemistry flink zal variëren.
Chem, dat staat er toch.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:57 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hoe/wat verander je dan in de 2 potjes?
Team chemistry kun je op de webapp aanpassen met Tamper Dataquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hey gekke türk!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Team chemistry kun je op de webapp aanpassen met Tamper Data
Dus je kunt gewoon een team met 50 chem naar 150 chem brengen.Alleen dan krijg je het gedoe met handicap en word je tegenstander ook geboost.
Nasilsin abi!?quote:
Volgens mij kun je ook nog steeds die packs openen, op een net iets andere manier...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nasilsin abi!?
Je kunt nog steeds hele leuke dingen uitvoeren met tamper data.
FIFA spelen op de PCquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:03 schreef Topiek het volgende:
EA geeft echt geen neuk om de PC spellen van FIFA
johquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:03 schreef Topiek het volgende:
EA geeft echt geen neuk om de PC spellen van FIFA
Fypquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:03 schreef Topiek het volgende:
EA Alle uitgevers met multiplatformtitels geeft geven echt geen neuk om de PC spellen van FIFA
Zal wel vet zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook nog steeds die packs openen, op een net iets andere manier...
Welkom terug gozertquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Team chemistry kun je op de webapp aanpassen met Tamper Data
Dus je kunt gewoon een team met 50 chem naar 150 chem brengen.Alleen dan krijg je het gedoe met handicap en word je tegenstander ook geboost.
Ben meer een lurker geworden in plaats van poster.quote:
Ik heb tijdens een aantal bans verplicht moeten lurken en ik vond er niks aan. Je wilt soms toch kunnen reageren op een bepaald onderwerp?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ben meer een lurker geworden in plaats van poster.
Of ff iemand lekker afbekkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb tijdens een aantal bans verplicht moeten lurken en ik vond er niks aan. Je wilt soms toch kunnen reageren op een bepaald onderwerp?
Nou, zullen leuke video's wordenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:16 schreef Djeetje het volgende:
Playstaion gaat alleen nog maar aan voor mijn video's sta na 20 minuten al 4-0 achter elk schot op doel gaat er bij mijn tegenstander in en ik kan gewoon niet meer scoren.
Hé lotgenoot, potje?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:16 schreef Djeetje het volgende:
Playstaion gaat alleen nog maar aan voor mijn video's sta na 20 minuten al 4-0 achter elk schot op doel gaat er bij mijn tegenstander in en ik kan gewoon niet meer scoren.
Heyyy die Ozz! Ga je mee naar Thailand?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:18 schreef Ozz-03 het volgende:
Heb 10 accounts klaar staan voor FUT 14.FUT 13 is het hele jaar door al dikke crap.
ja ik ga wel weg uit mijnes sta toch al 5-0 achter na 25 minuten.quote:
Same here man. Ff zorgen dat ik een 'cleane' account houd voor BF4, en de rest max tamperenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:18 schreef Ozz-03 het volgende:
Heb 10 accounts klaar staan voor FUT 14.FUT 13 is het hele jaar door al dikke crap.
nieuwe console jongequote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:18 schreef Ozz-03 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Same here man. Ff zorgen dat ik een 'cleane' account houd voor BF4, en de rest max tamperen
Als ik nu nog meerdere accs aanmaak krijg je dan ook startes packs op die accs?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Same here man. Ff zorgen dat ik een 'cleane' account houd voor BF4, en de rest max tamperen
Niet naar Rijst luisteren. De PS3 is allang onthuld.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In de rust van de CL finale gaan ze de Playstation 3 onthullen heb ik net gelezen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heyyy die Ozz! Ga je mee naar Thailand?
Nou jongens, na 5 jaar op de markt te zijn geweest, hier is hij dan eindelijk!! De Playstation 3!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In de rust van de CL finale gaan ze de Playstation 3 onthullen heb ik net gelezen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:22 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nou jongens, na 5 jaar op de markt te zijn geweest, hier is hij dan eindelijk!! De Playstation 3!
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
had je van dit jaar nog tamper coins ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, main account blijft clean, alle inkomsten van starterpacks gaan daarheen.Vervolgens lekker tamperen en hopen alle coins verspreiden over een paar accounts.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
had je van dit jaar nog tamper coins ?
Hoe wil je dat doen dan als je niet kan tradeofferen, of ga je alles quicksellen en dan je eigen spelers kopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, main account blijft clean, alle inkomsten van starterpacks gaan daarheen.![]()
Oh. Naja, wanneer gaan ze de PS4 onthullen dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet naar Rijst luisteren. De PS3 is allang onthuld.
Vanavond in de rust bij de CL finale heb ik gelezen net!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh. Naja, wanneer gaan ze de PS4 onthullen dan?
Ow, haha, dat is ook toevallig. Ik dacht dat ze de PS3 gingen onthullenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vanavond in de rust bij de CL finale heb ik gelezen net!
Daar vinden we vast wel wat op nog. Anders lekker de spelers verkopen op al die accounts om vervolgens de coins te transferen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen dan als je niet kan tradeofferen, of ga je alles quicksellen en dan je eigen spelers kopen?
Alleen krijg je er toch bijna niets voor omdat mensen geen coins hebbenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daar vinden we vast wel wat op nog. Anders lekker de spelers verkopen op al die accounts om vervolgens de coins te transferen.
Zal wel een reclame filmpje ofzo zijn. Was 5 weken geleden al aangekondigdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, haha, dat is ook toevallig. Ik dacht dat ze de PS3 gingen onthullen
Maar het is dus de PS4.
Jawel, ben m'n main account kwijt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hoeveel
Een van de weinige die niet is geband dus ?
En jij denk dat er niet wat anders gaat gebeuren ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie zegt dat EA weer dezelfde fout gaat maken als vorig jaar met temperen
kom je nog potje ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:28 schreef Reemi het volgende:
Xbox One komt dus pas 31-12?Alsnog Fifa 14 voor de playstation kopen dus..
pff en dan in dec weer opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:28 schreef Reemi het volgende:
Xbox One komt dus pas 31-12?Alsnog Fifa 14 voor de playstation kopen dus..
Zou kunnen maar die kans lijkt me vrij kleinquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En jij denk dat er niet wat anders gaat gebeuren ?
Ja da's wel een beetje jammerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pff en dan in dec weer opnieuw beginnen
Ligt eraan wat je er mee wil doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:31 schreef Djeetje het volgende:
Moet je op XBOX weer opnieuw xbox live kopen als je een 2e account aanmaak ?
Dat is kutquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je er mee wil doen.
Silver=gratis
Gold=betaald
Online spelen=gold
Dit dus. Ze hebben echt wel geleerd van vorig jaar. Ik ga er van uit dat het een éénmalig feestje was.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie zegt dat EA weer dezelfde fout gaat maken als vorig jaar met temperen
Nou als de nieuwe XBOX wel later dan FIFA 14 uitkomt dan koop ik dus eerst fifa voor de PS3.quote:
Hij heeft wel een punt. Maarja, anders wordt Xbox Live gratis en kun je dus minder goede service verwachten. Ik betaal die ¤5 per maand maar al te graag als Xbox Live zo stabiel blijft als het nu is.quote:
Gewoon een 24-uurs trial doen. Meestal krijg je ook 3 maanden gratis bij je Xbox en 3x 1 maand proeftijd voor elke nieuw account die je aanmaakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou als de nieuwe XBOX wel later dan FIFA 14 uitkomt dan koop ik dus eerst fifa voor de PS3.
Maar dan moet ik op de XBOX opnieuw beginnen (als ik die koop) dus ik dacht als iemand dan een accountje aanmaakte kon ik alvast trade etc
Dus het kan wel ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon een 24-uurs trial doen. Meestal krijg je ook 3 maanden gratis bij je Xbox en 3x 1 maand proeftijd voor elke nieuw account die je aanmaakt.
Ik hoor de laatste tijd vaker xboxers die probleempjes hebben dan PS3'ers. En ook voor mij geldt wel, als eerst Fifa uitkomt, en daarna de xbox een paar maanden later, dan blijf ik op de PS3quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Maarja, anders wordt Xbox Live gratis en kun je dus minder goede service verwachten. Ik betaal die ¤5 per maand maar al te graag als Xbox Live zo stabiel blijft als het nu is.
Wat voor problemen dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoor de laatste tijd vaker xboxers die probleempjes hebben dan PS3'ers. En ook voor mij geldt wel, als eerst Fifa uitkomt, en daarna de xbox een paar maanden later, dan blijf ik op de PS3
Ja.quote:
Ligt 99,99% van de keren aan hun eigen verbinding. Sommige mensen hebben router achter router zonder dat ze weten hoe een router überhaupt werkt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoor de laatste tijd vaker xboxers die probleempjes hebben dan PS3'ers. En ook voor mij geldt wel, als eerst Fifa uitkomt, en daarna de xbox een paar maanden later, dan blijf ik op de PS3
Omdat de servers down gingen van EA daar kan xbox live weinig aan doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Paar dagen geleden toch een paar mensen die spontaan uit hun wedstrijd werden geknikkerd?
Godver, het zal toch niet? Gaat sowieso niet lekker in Londen de laatste tijd...quote:
Ja, ik hoorde het. Berlijn en London zijn waarschijnlijk doelwit. Beter laten ze het uit hun hoofd, stelletje konkodebielen.quote:
Denk ik niet. De FSB had Boston al vantevoren aangegeven dat ze dat van plan waren, alleen men trok zich er maar weinig van aan. De kans is vrij groot dat de FSB het nu weer bij het rechte eind heeft.quote:
Meestal als het in de media bekend wordt gemaakt gebeurt er niks. Maar goed, hoop niet dat dit de eerste keer is dat er wel iets gebeurt. Iedereen is wel flink alert in elk geval vanavond.quote:
Boston werd ook bekend gemaakt vantevorenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meestal als het in de media bekend wordt gemaakt gebeurt er niks. Maar goed, hoop niet dat dit de eerste keer is dat er wel iets gebeurt. Iedereen is wel flink alert in elk geval vanavond.
ja klopt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meestal als het in de media bekend wordt gemaakt gebeurt er niks. Maar goed, hoop niet dat dit de eerste keer is dat er wel iets gebeurt. Iedereen is wel flink alert in elk geval vanavond.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waar denk je dat het woord "terreur" voor staat?
dat weet ik nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waar denk je dat het woord "terreur" voor staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |