PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Je moet echt Candreva op RM doen, die is echt goedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik dit volgende week ga makenEn dan wachten op TOTS Martinez natuurlijk.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je moet echt Candreva op RM doen, die is echt goed
Dan haalt Vidal het niet...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
Smaken verschillen ja, Kamikazie valt op mannen. De rest op vrouwen.
Acda en de Munnikquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:30 schreef Reemi het volgende:
I'm into indie, rock, electronic, alternative and pop, including:
The Killers, Muse, Of Monsters and Men, Mumford & Sons, MGMT, Bastille, Snow Patrol, Foster the People, Imagine Dragons, Coldplay, Linkin Park, The Script, The Temper Trap, Two Door Cinema Club, OneRepublic, Foals, Brandon Flowers, Passenger, Passion Pit, Editors, Daft Punk, Band of Horses, Showtek, Modest Mouse, Armin van Buuren, Chairlift, Placebo, Franz Ferdinand, The Gaslight Anthem, Tom Odell, Douwe Bob, Orchestral Manoeuvres in the Dark, Gotye, The Opposites, Mr. Probz, Macklemore & Ryan Lewis, David Bowie, The Strokes, The Ark, Krystl, Noah and the Whale, Owl City, Broken Bells, Phoenix, Eminem, U2, Harold Faltermeyer, Acda en de Munnik, Peter Bjorn and John, Black Moth Super Rainbow.
Dan weten jullie dat.
Dat heeft misschien met iets anders te maken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:40 schreef TBakkert het volgende:
maarja, toen ik op een feestje de hele tekst van 'het regent zonnestralen' kende, werd ik alweer raar aangekeken.![]()
Ik kan bijna al hun nummers op piano meespelen. Bazen zijn het. Geniale teksten en perfecte tweestemmige zangquote:
Nee, dat ik niet kan zingen weet ik wel, maar ze vonden het raar dat ik het liedje kende.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat heeft misschien met iets anders te maken.
En David Bowie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:42 schreef Reemi het volgende:
Post ik een lijst met verdomd goede artiesten, pikt iedereen Acda en de Munnink eruit.
Alleen Mr Blue Sky eigenlijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En David Bowie.
En niemand hier die ELO kent?
Had Acda en de Munnik zelfs als liedje bij mn huwelijk toen we de trouwzaal binnen kwamen lopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:42 schreef Reemi het volgende:
Post ik een lijst met verdomd goede artiesten, pikt iedereen Acda en de Munnink eruit.
Die stond afgelopen jaar volgens mij op #115 in de top2000 ergens.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had Acda en de Munnik zelfs als liedje bij mn huwelijk toen we de trouwzaal binnen kwamen lopenDat liedje luister ik dus niet meer
Waar zijn The Wombatsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:42 schreef Reemi het volgende:
elektronische leeromgeving is echt een kutband jongequote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En David Bowie.
En niemand hier die ELO kent?
Fixed.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
Smaken verschillen ja, Kamikazie en TBakkert vallen op mannen. De rest op vrouwen.
nooit meer de elo gebruikenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
elektronische leeromgeving is echt een kutband jonge
op de uni wordt die shit alleen maar nog kutterquote:
Voor jou. En dan hadden we m van de DVD van de Rock opera Liedjes van Lenny gehaald. Was het nummer waarmee ze die rock opera openden. Veel mooier dan de versie die op CD staat.quote:
mijn rooster staat erop dus keek wel iets vakerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso bijna nooit gebruikt, alleen soms een PP, samenvatting of de antwoorden vanaf gehaald
Dan ben ik 1 uur bezigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:58 schreef poker4lifee het volgende:
Engelstalig rage filmpje over hoe s lecht de tots spelers zijn?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:07 schreef Thorb het volgende:
https://twitter.com/piersmorgan/status/337941043234361345/photo/1
https://twitter.com/piersmorgan
Van Persie
Let's dance to joy divisionquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Best leuk zegt ie
Welke heb je geluisterd
Lol wat. Je zou eerder zeggen andersom..twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 14:15:00Dortmund en Bayern stonden precies 100 keer eerder tegenover elkaar. Balans: 45 zeges voor Dortmund, 25 voor Bayern (G30) #dorbay reageer retweet
Einz zwei polizei.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
JA JA JA WAS IST LOSSCH WAS IST DAS
Dat is een lekker nummertje![]()
Weet alleen niet hoe het heet
In welk team?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
TOTS Borja Valero op CDM of CAM in 3-5-2?
Bokken met die kut inktvis en zijn Spanjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Shirt voor komend seizoen.
[ afbeelding ]
Jovetic heeft betere stats imo voor de CAM positie dus dan zou ik ipv Pirlo doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1665
Dus op de plek van Jovetic of Pirlo
Gemaakt of ook gekocht?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:28 schreef Rijst het volgende:
Nieuw team gemaakt. Speelt wel smooth. maar misschien gooi ik het om naar 41212
[ afbeelding ]
ja ik verlies 4 van de 5 wedstrijden en ik heb geen behoefte om iets te verkopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:34 schreef Toefjes het volgende:
Waarom wilt iedereen die verliest nou z'n coins verkopen?
Trouwens, IF Di Natale speelt wel errug lekker als je nog wat coins hebt..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1665
Dus op de plek van Jovetic of Pirlo
Schiet eens op johquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:32 schreef el-blanchito het volgende:
Zodalijk m'n eerste potje met MOTM Jo, ik ben benieuwd
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:36 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Reus moet het geld wel waard zijn
Te duur op dit momentquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:40 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Trouwens, IF Di Natale speelt wel errug lekker als je nog wat coins hebt..
Ik ben nu helemaal bij. Welke verhaallijn vind jij het tofste?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:45 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)mous-sex-scenes.html
heb de ps3 al gezien hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:47 schreef Rijst het volgende:
Vanavond de onthulling van de ps3 tijdens de CL
Die van Khaleesiquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben nu helemaal bij. Welke verhaallijn vind jij het tofste?
Allemaal wel in de serie. In het boek zijn Sansa en Brienne chapters echt gruwelijk saaiquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben nu helemaal bij. Welke verhaallijn vind jij het tofste?
speelt tots javi martinez goed volgens jou? ik ga m waarschijnlijk omruilen voor tots castroquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:28 schreef Rijst het volgende:
Nieuw team gemaakt. Speelt wel smooth. maar misschien gooi ik het om naar 41212
[ afbeelding ]
Vettel of Webber denk ik, die mechanische grip gaat ze hier wel voordeel gevenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:49 schreef Maver24 het volgende:
Zeer knap van Giedo, was een leuke Q2, denk dat Rosberg de pole gaat pakken,
Ja echt een beest. Lekker snel en zit overal tussen. Hij kan ook nog eens goed koppen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:52 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
speelt tots javi martinez goed volgens jou? ik ga m waarschijnlijk omruilen voor tots castro
Ben benieuwd wat Rijst zijn oordeel is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:52 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
speelt tots javi martinez goed volgens jou? ik ga m waarschijnlijk omruilen voor tots castro
Oh oke! In de rust ofzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
de ps4 natuurlijk. Macbooktoetsen staan iets verder uit elkaar
En veel teams met Reus erin.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:56 schreef Tim86 het volgende:
Bij mijn rentree in seasons meteen kampioen in d1, maar ik heb het nu wel weer gezien.
Conclusie:
-Nog meer (lees: non-stop) dezelfde 3-5-2 paceteams
-Niveau niet hoger dan in cups
-Als er een handicap is dan werkt hij ook in divisions aangezien ik hem vrij eenvoudig won met mijn silvers
-De echte kutventjes spelen divisions..echt bijna iedereen deed een ssht als standaard celebration en 2x tegen iemand gespeeld die ging rondtikken zodra hij op voorsprong kwam
Toefjesquote:
Heb 1x Van Persie gezien, verder geen enkele aanvaller onder 88 pace in al die wedstrijdenquote:
He tennisboi86 begint Roland Garros morgen al?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb 1x Van Persie gezien, verder geen enkele aanvaller onder 88 pace in al die wedstrijden
jupquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
He tennisboi86 begint Roland Garros morgen al?
Misschien maar weer eens gaan kijken, toch tijd zat. Keek het vroeger nog wel maar laatste jaren niet meer. Met Verkerk was wel het mooist, alles op school kijkenquote:
GG, onterechte overwinningquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:03 schreef el-blanchito het volgende:
GG Volt, beetje lag idd. Invite jij anders?
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:15 schreef Toefjes het volgende:
4-1 voor. In de laatste 10 minuten wordt het 4-4. Iemand coins kopen?
Nou, dat is dat kut spelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]hahaha hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
Er is altijd kans.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:25 schreef FCsuarez het volgende:
HH tot 1 uur vannacht ? stond er wat over in de twitter of is er kans dat er vnvnd tijden CL finale nog een HH overheen komtzou wel tof zijn
lache was dat manquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:27 schreef Thorb het volgende:
Gister bij clubs misten we ook ziek veel kansen in zo'n potje, zo'n voorzet die je alleen maar binnen hoeft te koppen maar waarbij de bal tegen je hoeft aankomt etc. Toen we een penalty kregen wisten we ook al dat ie mis zou gaan (en dat gebeurde ook). Soms mag je niet winnen
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:27 schreef ThadCastle het volgende:
Thorben heb je echt 6 pagina's aan Mandzukic?
Lekker dan. Dus al zeker 150k winst?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ nog 5 op de TP ofzo. Ook het enige wat ik qua handelen heb gedaan de afgelopen maand (behalve wat oude meuk verkocht).
had even gezegd dan, had ik er ook een paar gekochtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ nog 5 op de TP ofzo. Ook het enige wat ik qua handelen heb gedaan de afgelopen maand (behalve wat oude meuk verkocht).
Sorry hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
had even gezegd dan, had ik er ook een paar gekocht
Laagste bin in random formatie is nu 2500 dus dat zou kunnenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lekker dan. Dus al zeker 150k winst?
quote:
Ik heb 3 IFs. En maar 10 NIFs ofzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sorry hoor
[..]
Laagste bin in random formatie is nu 2500 dus dat zou kunnen
Die van 637k is nu wegquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Toch maar wachten tot na het weekend, maar ik begin wel te twijfelen nu..
Tsja ik hoop dat het goed uitpakt (en als ze verliezen dat hij niet daalt). Verlies kan ik niet maken maar wil wel graag winstquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb 3 IFs. En maar 10 NIFs ofzo
Ik wil er wel een paar van je overnemen hahaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja ik hoop dat het goed uitpakt (en als ze verliezen dat hij niet daalt). Verlies kan ik niet maken maar wil wel graag winst
Niet door mij. Kan ze nu samen voor 1.1 miljoen halen..gaat de goede kant op. Als ze samen onder de miljoen duiken hap ik wel toe denk ik. Hopen op een matig Dortmund vanavond en dan op dinsdag tijdens HH even kopenquote:
Zou wel lekker zijn. CP is nu helemaal leegquote:
Zittend plassen.gifquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als er vanavond tijdens de wedstrijd een HH is dan ga ik dat missen. Ik ga bij mijn broer voetbal kijken met nog wat anderen en daarna ga ik misschien wel voor het eerst sinds tijden uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |