Op de basisschool ja, op het voortgezet onderwijs zul je toch wel over wat denkvermogen moeten beschikkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geschiedenis is toch juist alleen feiten?
Ik heb geschiedenis nou nooit echt ervaren alszijnde een denk-vak. Het is gewoon gebeurtenissen en oorzaken stampen i.c.m de juiste jaartallen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:23 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Op de basisschool ja, op het voortgezet onderwijs zul je toch wel over wat denkvermogen moeten beschikken
Weet niet op welke school jij zat, maar geschiedenis was bij mij op het VWO gewoon vooral feiten kennen, ook het examen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:23 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Op de basisschool ja, op het voortgezet onderwijs zul je toch wel over wat denkvermogen moeten beschikken
Dat gebeurtenissen en oorzaken stampen is ook inzichtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb geschiedenis nou nooit echt ervaren alszijnde een denk-vak. Het is gewoon gebeurtenissen en oorzaken stampen i.c.m de juiste jaartallen.
Ik zit nu in 4 VWO en hier is het bijna alleen maar inzicht en bronnen verklaren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:25 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Weet niet op welke school jij zat, maar geschiedenis was bij mij op het VWO gewoon vooral feiten kennen, ook het examen.
Overleef ik nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:02 schreef Plantagehouder het volgende:
Ieder mens zou een jaar verplicht vmbo moeten volgen
Ze hebben te hoge verwachtingen van ons!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:08 schreef mapima het volgende:
Het valt mij op dat vwo'ers de meeste klachten indienen. Wat een klaagvolk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |