Gedaan.quote:
Dat geldt maar voor enkele mannen Sjoef....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je er niet druk om maken... Kale mannen zijn sexy... Kijk hier soms het enthousiasme..![]()
ElizabethR, altijd gezellig als je even langs komtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:58 schreef ElizabethR het volgende:
Bleke, dikbuikige, kalende, hollandse 50+-ers zijn zonder uitzondering oerlelijk en beslist niet sexy.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ElizabethR, altijd gezellig als je even langs komt
Ik denk dat chufi de rest van het weekend in foetushouding in het hoekje van de bank ligtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Beetje recalcitrant doen is altijd leuk!!
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gedaan.
Kwam dit tegen
[..]
Dat geldt maar voor enkele mannen Sjoef....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bleke, dikbuikige, kalende, hollandse 50+-ers zijn zonder uitzondering oerlelijk en beslist niet sexy.
Het gaat toch om het karakterquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gedaan.
Kwam dit tegen
[..]
Dat geldt maar voor enkele mannen Sjoef....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee onder de zonnebank dusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat chufi de rest van het weekend in foetushouding in het hoekje van de bank ligt
Ik zat net te denken, ik zeg niks......quote:
Zwarte mannen met witte baarden Ik ga nog ffkes op de zonnebankquote:
Ik kan dat echt niet hoe goed ik haar optreden ook vond.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nu Anoukies nieuwe album luisteren met de recensie en de lyrics erbij
Plaatje voor je poziealbumquote:
quote:10 Dit zijn je kinderjaren
20 Ga je aan het sparen
30 Moet je zijn getrouwd
40 Ben je daarvoor te oud
50 Ga je aan het zakken
60 Krijg je ongemakken
70 Daalt je leven af
80 hoor je in het graf
90 Kun je ook nog leven
100 Ben je aan god gegeven
mooi hequote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ooit in mijn moeder haar album geklad. Zo van " toen .... moet je weten werd ik in de wieg gesmeten " Ze was vreselijk boos op mequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:07 schreef Toverheks het volgende:
heb 2 poessiealbums netjes verpakt in een lucht dichte zak, want de plaatjes vallen eruit en de glitter valt er af. iedereen van mijn jeugd qua familie staat erin zo leuk hoop dat de kinderen er ook zuinog op zijn en niet denken nou ma is er niet meer gooien we maar weg
ohh hahah moet wel lachen eromquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit in mijn moeder haar album geklad. Zo van " toen .... moet je weten werd ik in de wieg gesmeten " Ze was vreselijk boos op me
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor... zijn eigenlijk wel mooie lyrics maar het is zo somberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The RulesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu stop ik ermee anders kan ik aan de antidepressiva![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoor... zijn eigenlijk wel mooie lyrics maar het is zo somber![]()
Ik heb deze twee geluisterd
"I Don't Know Nothing"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rulesvind het hele album zo goed, en ja sommige nummers wordt je beetje verdrietig van maar het blijft mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu stop ik ermee anders kan ik aan de antidepressivaOpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Ik zou hem dan weer niet kopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het hele album zo goed, en ja sommige nummers wordt je beetje verdrietig van maar het blijft mooi
nee kotsen niet, maar daar springen me puspuistjes spontaan van open. je weet wel zulke gele met een pitjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou hem dan weer niet kopenwel die van Caro, maar dat zal ik maar niet meer zeggen anders
ga je weer over je laptop heen kotsen
Ik heb gelukkig geen puistjesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee kotsen niet, maar daar springen me puspuistjes spontaan van open. je weet wel zulke gele met een pitjeja zo ken ie wel weer
ik heb ook geen last van puistjes meer, maar bij wijze van hequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen puistjesdan kunnen ze niet openspringen ook
Ja, ja ik snap je, je vindt de muziek van Caro niet mooi, mot kenne Heksquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb ook geen last van puistjes meer, maar bij wijze van he
ff voor jouquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ja ik snap je, je vindt de muziek van Caro niet mooi, mot kenne Heks
Dr word ik dan weer wel vrolijk vanquote:
vind al haar videos mooi, kleine filmpjes maakt ze er altijd van, Anouk is top maar was al fan maar haar laatste album ppfftt zucht en liefdequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:43 schreef chufi het volgende:
De videos die ze vorige week op YT zette waren wel mooi...
Die is ook mooi.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]waarom staat Umberto Tan er niet bij, die vind ik mooi
Oooooooooooh, die staat ook in mijn poessiealbum!!!quote:
Mjah, ik denk dan maar dat de titel van het album erg goed gekozen isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoor... zijn eigenlijk wel mooie lyrics maar het is zo somber![]()
en nu stop ik ermee anders kan ik aan de antidepressiva
Dat was toch ook niets voor jongens!!quote:
'Sad Singalong Songs' ja best wel...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dan maar dat de titel van het album erg goed gekozen is
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat was toch ook niets voor jongens!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |