Gedaan.quote:
Dat geldt maar voor enkele mannen Sjoef....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je er niet druk om maken... Kale mannen zijn sexy... Kijk hier soms het enthousiasme..![]()
ElizabethR, altijd gezellig als je even langs komtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:58 schreef ElizabethR het volgende:
Bleke, dikbuikige, kalende, hollandse 50+-ers zijn zonder uitzondering oerlelijk en beslist niet sexy.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ElizabethR, altijd gezellig als je even langs komt
Ik denk dat chufi de rest van het weekend in foetushouding in het hoekje van de bank ligtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Beetje recalcitrant doen is altijd leuk!!
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gedaan.
Kwam dit tegen
[..]
Dat geldt maar voor enkele mannen Sjoef....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bleke, dikbuikige, kalende, hollandse 50+-ers zijn zonder uitzondering oerlelijk en beslist niet sexy.
Het gaat toch om het karakterquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gedaan.
Kwam dit tegen
[..]
Dat geldt maar voor enkele mannen Sjoef....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee onder de zonnebank dusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat chufi de rest van het weekend in foetushouding in het hoekje van de bank ligt
Ik zat net te denken, ik zeg niks......quote:
Zwarte mannen met witte baarden Ik ga nog ffkes op de zonnebankquote:
Ik kan dat echt niet hoe goed ik haar optreden ook vond.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nu Anoukies nieuwe album luisteren met de recensie en de lyrics erbij
Plaatje voor je poëziealbumquote:
quote:10 Dit zijn je kinderjaren
20 Ga je aan het sparen
30 Moet je zijn getrouwd
40 Ben je daarvoor te oud
50 Ga je aan het zakken
60 Krijg je ongemakken
70 Daalt je leven af
80 hoor je in het graf
90 Kun je ook nog leven