abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:23:34 #1
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_126979531

Welkom in het FUT 13 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Squad Builder en spelerinformatie: http://www.wefut.com

Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)

Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:24:07 #2
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_126979545
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat geen enkele TOTS speler het geld waard is.
Nastasić
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_126979560
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat geen enkele TOTS speler het geld waard is.
Ik durft wel te zeggen dat ze mij het geld wel waard zijn :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef Djeetje het volgende:

[..]

Diamanti slecht
Benteke slecht
Pelle gaat
Mandzukic slecht
ince slecht
Begovic slecht
Duidelijk te zien dus, je bent gewoon een pacehoer :')!!!!!!!!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_126979564
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:24 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Nastasić
Dede is goedkoper en net zo goed.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_126979568
quote:

[..]

Diamanti slecht
Benteke slecht
Pelle gaat
Mandzukic slecht
ince slecht
Begovic slecht
Tsja Diamanti weet ik niet, Benteke moet je liggen, Pelle is gewoon matig, Mandzukic is ook een type waar je mee om moet kunnen gaan, Ince is gewoon een silver dusja :') en Begovic is een aardige keeper maar ook niet bijzonder. Koop dan ook de categorie Suarez, Mata, Cazorla, Götze...
pi_126979571
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

[..]

Kom maar op dan, laat ik je even alle hoeken van het veld zien met mijn budget squad :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:25:06 #7
141104 Patje1987
pi_126979574
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:24 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Dede is goedkoper en net zo goed.
Die past niet in dit team.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:25:31 #8
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_126979584
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

[..]

Ja want in mijn skill squads had iedereen zo veel pace niet normaal :o
pi_126979593
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Heb je Ben Kramer in je team gezet :D? En waarom Bentekkers vervangen?
Jawel. Gervinho vond ik helemaal niks. En Bentekkers scoorde veel te weinig.

Verder vind ik TOTS Fellaini erg goed. Alleen verdedigend. Aanvallend matig, heeft nog geen goal gemaakt. TOTS Vertonghen geeft heel erg weinig weg achterin. TOTS Suarez kan ik nog niet veel van zeggen. Stelt vooral Sturridge vaak in staat te scoren. TOTS Cazorla _O_ begin ik steeds meer aan te wennen, en is een hele veelzijdige baas.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:26:01 #10
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_126979599
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:24 schreef Thorb het volgende:

[..]

Tsja Diamanti weet ik niet, Benteke moet je liggen, Pelle is gewoon matig, Mandzukic is ook een type waar je mee om moet kunnen gaan, Ince is gewoon een silver dusja :') en Begovic is een aardige keeper maar ook niet bijzonder. Koop dan ook de categorie Suarez, Mata, Cazorla, Götze...
Dat zal ik nu ook zeker doen ga wel sparen voor Suarez en zet hem in een team met Coutinho (IF)
pi_126979600
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef Djeetje het volgende:

[..]

Ja want in mijn skill squads had iedereen zo veel pace niet normaal :o
Je bent DS2 2.0
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_126979601
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Kom maar op dan, laat ik je even alle hoeken van het veld zien met mijn budget squad :P
Dat zegt niets. Dan moet je het eerst met een goedkoop team proberen en daarna met een TOTS team alleen zal dat laatste niet zo snel gebeuren gok ik.
pi_126979602
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Ies gut, al speel ik de laatste tijd niet echt geweldig :')
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_126979609
Nu ga ik in bad, HOUDOE :W
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_126979625
quote:

Benteke slecht

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:26:54 #16
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_126979627
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:26 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Je bent DS2 2.0
Ben geen pacesletje
pi_126979636
Ik heb geen nieuw elftal nodig want nogmaals ik vind het leuk spelen met Jones en Bony, maar word weggecounterd over de flanken. Ik handhaaf me gewoon in DIV1 met dit team.
pi_126979638
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Jawel. Gervinho vond ik helemaal niks. En Bentekkers scoorde veel te weinig.

Verder vind ik TOTS Fellaini erg goed. Alleen verdedigend. Aanvallend matig, heeft nog geen goal gemaakt. TOTS Vertonghen geeft heel erg weinig weg achterin. TOTS Suarez kan ik nog niet veel van zeggen. Stelt vooral Sturridge vaak in staat te scoren. TOTS Cazorla _O_ begin ik steeds meer aan te wennen, en is een hele veelzijdige baas.
Toch raar hoe anders ik dat team ervaar _O- Ik vind Benteke veel beter dan Sturridge, en Fellaini heeft bij mij de dubbele cijfers al gehaald :P
Elke dag
pi_126979644
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:26 schreef Tim86 het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Ik vind IF Sturridge veel beter.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:27:33 #20
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_126979645
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:26 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Sinds dat ik met hem speel zit ik in divisie 2 en verlies ik daar nog steeds alles
pi_126979653
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik heb geen nieuw elftal nodig want nogmaals ik vind het leuk spelen met Jones en Bony, maar word weggecounterd over de flanken. Ik handhaaf me gewoon in DIV1 met dit team.
Clichy heeft 89 pace, veel sneller worden ze niet. Die backs in FIFA zijn gewoon verneukt daar valt weinig aan te doen.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:27:59 #22
141104 Patje1987
pi_126979658
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ok.
pi_126979670
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef Thorb het volgende:

[..]

Clichy heeft 89 pace, veel sneller worden ze niet. Die backs in FIFA zijn gewoon verneukt daar valt weinig aan te doen.
med/med workrates werken nog wel beter..dan staan ze in ieder geval wat meer achterin.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_126979675
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Toch raar hoe anders ik dat team ervaar _O- Ik vind Benteke veel beter dan Sturridge, en Fellaini heeft bij mij de dubbele cijfers al gehaald :P
Tja, moet dan ook elke wedstrijd met minstens 5-0 winnen als ik al mijn spelers een goed gemiddelde wil laten hebben qua goals. Dat is ook niet reëel. Het team wint erg vaak, en daar gaat het om :)
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:29:17 #25
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_126979687
Wil nog wel Mangala of N'Koulou proberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')