quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
Borisz, ik ga vanzelf uitgeven, maar dan moet ik eerst meer geld hebbenEn naar politici luister ik per definitie niet. Die spuien alleen onzin uit.
Weet je zeker dat dat geen stukje van De Speld isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je dit leest Rutte: een van de beste kabinetten sinds WOII is het logisch dat je dat niet doet.
Niks mis met krokettenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:07 schreef minilot het volgende:
Buuuh. Vergeten eten mee te nemen naar kantoor. Normaal gesproken zit er wel brood in de vriezer hier, maar momenteel blijkbaar alleen kroketten.
Zaterdagen..
Dat is waar. Sterker nog, ik heb het overwogen - tót ik zojuist de huidige toestand van de kantoorfriteuse zag.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is waar. Sterker nog, ik heb het overwogen - tót ik zojuist de huidige toestand van de kantoorfriteuse zag.![]()
Veel plezierquote:
Voorlopig begint het met wat onvoorziene uitgaven helaasquote:
Ik heb gelukkig nog nooit last gehad van zadelpijn. Het zijn eerder de knieën die zeer beginnen te doen, of de energie die op een gegeven moment gewoon echt op is. In beide gevallen veroorzaakt door te lange ritten en te weinig rustdagen. Het plan is nu om iets kortere etappes te fietsen en veel meer rustdagen te nemen. Ik wil ook wat zien dit keerquote:
Mijn friteuse kan voor 90% in de vaatwasserquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:21 schreef minilot het volgende:
..precies ook de reden waarom ik geen friteuse heb thuis. Snertwerk om zo'n ding schoon te maken! Brr.
Garnalenkroketjes en samosa gaan ook prima in een steelpannetje vol pindaolie.
Ik werk te hard. Per abuis gisteren alles al weggewerkt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:31 schreef Vork het volgende:
Je zaterdagwerk is vast heel erg enerverend.
Ik heb geen vaatwasser!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn friteuse kan voor 90% in de vaatwasser
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik werk te hard. Per abuis gisteren alles al weggewerkt.![]()
Maar goed. Iemand moet vandaag de technische helpdesk bemannen. Aan het wachten op inkomende meldingen.
[..]
Ik heb geen vaatwasser!
Kan je er niet ff tussenuit om wat te kopen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is waar. Sterker nog, ik heb het overwogen - tót ik zojuist de huidige toestand van de kantoorfriteuse zag.![]()
Nou ja. Heel veel koffie vult vast ook een beetje.
Oh okquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:50 schreef minilot het volgende:
We hadden heel eventjes een vaatwasser (een goede tweedehandse, gekregen van mijn schoonouders die 'm niet meer nodig hadden). Dat ding heeft een half jaar in onze keuken gestaan, met het voornemen 'm echt heus een keertje aan gaan te sluiten, ondertussen vooral dienstdoend als kookeiland. Toen ging afwasmachine van de buren ineens stuk en hebben we 'm maar aan hen gegeven.
Broodjesservice: alles dat op dit landelijk gelegen industrieterrein bezorgt gaat pas vanmiddag open. Dan ben ik alweer klaar. Komt goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |