Geniale feesten daar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:14 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
TNO ben ik wel een paar keer geweest. jammer dat het weg is.
Ik deed er soms DJ spelen , geweldige weekenden waren dat met politie aan het hek.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:18 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja met die blaashal, was erg leuk.
Dat zegt niet zoveel. Gaat er om dat je huizen nodig hebt die je met goed fatsoen kunt betalen bijvoorbeeld. Huizen voor iedereen. Daar is wel degelijk al 60 jaar een gebrek aan. Dat er in oost Groningen huizen vrij staan zegt bv ook niet zoveel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:00 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Kijk eens op funda, nog nooit stonden zoveel huizen te koop
Maar dit gaat om leegstand door speculatie. Niet over "alles kraken wat je aanstaat". Dat is een ander verhaalquote:Het belang van de eigenaar is in het belang van het collectief. Zou een mooie anarchistische tyfusbende worden als alle mensen die op A-locaties willen wonen besluiten te kraken.
Dat heeft niet zoveel te maken met het onderwerp, namelijk speculatie met objecten in een markt die daar geen ruimte voor biedt. Gemeenten moeten strengere eisen stellen aan huisjesmelkers. Er is niets raars aan om eigendomsrecht in bepaalde gevallen aan banden te leggen. Zeker wanneer het gaat om zaken die een belangrijke maatschappelijke functie hebben.quote:Geef de gegevens van je spaarrekening maar via DM.
Wat let je? Laat je niet langer op je kop zitten.quote:Ja, het volledig afranselen van die krakers.
Wat is er mis met Oost-Groningen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:24 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel. Gaat er om dat je huizen nodig hebt die je met goed fatsoen kunt betalen bijvoorbeeld. Huizen voor iedereen. Daar is wel degelijk al 60 jaar een gebrek aan. Dat er in oost Groningen huizen vrij staan zegt bv ook niet zoveel.
Communistische uitzichtloosheid?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met Oost-Groningen?
Niets, mensen willen met zijn allen op een kluitje gaan wonen blijkbaar?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met Oost-Groningen?
Jawel hoor dat zegt meer dan genoeg. Dat zegt hoeveel huizen er beschikbaar zijn. Dat krakers alleen midden in de stad willen zitten voor gratis zegt NIKS over de woningmarkt.quote:
Dit gaat dus wel over kraken wat je aanstaat. Waarom kraken ze niet in Houten of Zeist?quote:Maar dit gaat om leegstand door speculatie. Niet over "alles kraken wat je aanstaat". Dat is een ander verhaal
Nogmaals, geef je liggende gelden maar. Dan zorg ik dat de maatschappij er daadwerkelijk beter van wordt.quote:Dat heeft niet zoveel te maken met het onderwerp, namelijk speculatie met objecten in een markt die daar geen ruimte voor biedt. Gemeenten moeten strengere eisen stellen aan huisjesmelkers. Er is niets raars aan om eigendomsrecht in bepaalde gevallen aan banden te leggen. Zeker wanneer het gaat om zaken die een belangrijke maatschappelijke functie hebben.
Je begrijpt het verschil niet tussen overheid en burger?quote:Wat let je? Laat je niet langer op je kop zitten.
Jij denkt dat dat niet gebeurt??quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit gaat dus wel over kraken wat je aanstaat. Waarom kraken ze niet in Houten of Zeist?
Als je een auto hebt kun je je prima redden in Oost-Groningen. Net als Cracka-ass zegt: in het centrum wonen is een luxe die krakers blijkbaar met geweld willen afdwingen, alsof het om een basisbehoefte zou gaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niets, mensen willen met zijn allen op een kluitje gaan wonen blijkbaar?
Het eigendomsrecht is überhaupt overheidsbemoeienis met de vrije markt, en eigendom van grond is maar een raar iets. Maar daar hoor je zelden iemand over.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:24 schreef NomanIW het volgende:
Dat heeft niet zoveel te maken met het onderwerp, namelijk speculatie met objecten in een markt die daar geen ruimte voor biedt. Gemeenten moeten strengere eisen stellen aan huisjesmelkers. Er is niets raars aan om eigendomsrecht in bepaalde gevallen aan banden te leggen. Zeker wanneer het gaat om zaken die een belangrijke maatschappelijke functie hebben.
Nee, dat denk ik niet, crack-ass.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit in verhouding is met kraken in de steden op prima locaties??
Krakers kijken meestal niet zo naar bereikbaarheid maar meer naar de eigenaar van het pand.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:31 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Als je een auto hebt kun je je prima redden in Oost-Groningen. Net als Cracka-ass zegt: in het centrum wonen is een luxe die krakers blijkbaar met geweld willen afdwingen, alsof het om een basisbehoefte zou gaan.
Yeah right ... waarom staan kraakpanden dan vaak in het centrum?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Krakers kijken meestal niet zo naar bereikbaarheid maar meer naar de eigenaar van het pand.
Omdat daar grote panden leegstaan in het bezit van discutabele figuren misschien?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Yeah right ... waarom staan kraakpanden dan vaak in het centrum?
Als je een probleem hebt met een "discutabel figuur", dan moet je wat doen aan die discutabele dingen, niet iets er bij slepen wat er helemaal niks mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Omdat daar grote panden leegstaan in het bezit van discutabele figuren misschien?
Hahaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Krakers kijken meestal niet zo naar bereikbaarheid maar meer naar de eigenaar van het pand.
Omdat leegstand en speculatie daar het meest oplevert?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Yeah right ... waarom staan kraakpanden dan vaak in het centrum?
Dat maak jij ervan, in mijn ogen heeft dat er wel degelijk met te maken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:38 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Als je een probleem hebt met een "discutabel figuur", dan moet je wat doen aan die discutabele dingen, niet iets er bij slepen wat er helemaal niks mee te maken heeft.
Dus iedereen kan een.huis kopen, net zoals iedereen in oost groningen kan wonen.en werken.en.iedereen.een auto kan.kopen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jawel hoor dat zegt meer dan genoeg. Dat zegt hoeveel huizen er beschikbaar zijn. Dat krakers alleen midden in de stad willen zitten voor gratis zegt NIKS over de woningmarkt.
Hebben vast ook krakers gezeten. En nee, dit gaat nog steeds over speculatie. Men kraakt niet zomaar een pand.quote:Dit gaat dus wel over kraken wat je aanstaat. Waarom kraken ze niet in Houten of Zeist?
Heeft er niets mee te maken. Een overheid kan gewoon wetten maken die ervoor zorgen dat sommig bezit op een bepaalde manier aangewend moet worden. Niets raars aan. Je verkoopt ook geen monument aan iemand die het schroot wil verkopen.quote:Nogmaals, geef je liggende gelden maar. Dan zorg ik dat de maatschappij er daadwerkelijk beter van wordt.
Ik begrijp de geweldsfantasietjes van krielkippen.quote:Je begrijpt het verschil niet tussen overheid en burger?
Ja, omdat het een mooi plekje is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat leegstand en speculatie daar het meest oplevert?
Als het discutabele er aan is dat de eigenaar überhaupt het pand bezit, dan vind ik dat niet discutabel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan, in mijn ogen heeft dat er wel degelijk met te maken.
ik ben twee keer op t jaarlijks feest geweest, en nog 1 keer overdag. woonden een paar mensen die ik ken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik deed er soms DJ spelen , geweldige weekenden waren dat met politie aan het hek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |