Zal ik 'm vertellen dat ik er recht voor zit en het om te huilen is?twitter:JimBakkum twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 21:46:23Ben aan het werk achter mijn laptop en kijk schuin mee voor de eerste keer naar X-Factor. Zitten echt goede mensen bij dit jaar! reageer retweet
Nee, god zij dank niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:48 schreef Cee het volgende:
Zal ik 'm vertellen dat ik er recht voor zit en het om te huilen is?twitter:JimBakkum twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 21:46:23Ben aan het werk achter mijn laptop en kijk schuin mee voor de eerste keer naar X-Factor. Zitten echt goede mensen bij dit jaar! reageer retweet
Trouwens, is de jezuïet door?
wit voetje halen bij ome joopquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:48 schreef Cee het volgende:
Trouwens, is de jezuïet door?
ik ben er nogquote:
One Direction gaat winnen, daar ligt al een marketing plan voor klaar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:48 schreef BabeWatcher het volgende:
na alles gezien te hebben: Milou is het beste, maar wandeirecsjon wint op televotes
o, is dat haar, ik ken haar alleen van naamquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:48 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |