SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei: Tamashii, Vinniiee, BobbyB
Zaterdag 25 mei: Tamashii, Faxie, BobbyB, Remlof
Vrijdag 31 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Dqop (ovb)
Zaterdag 1 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,Dqop (ovb)
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
en ja ik weet dat ze Dqod heet maar ik noem haar Dqop
Ik ben aanwezig. Wie komt mij vergezellen![]()
Ik zet 100 in!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kunt ook goud geld verdienen met een weddenschap of jij van de brug af springt.
Je quote de verkeerde...quote:
Goed planquote:
Agja, ik bekeek het maar onder het motto: beter iets dan niets!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde...
@Vansschoen
Mijn vriend kreeg 21 euro
Zo is het ook wel weerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Agja, ik bekeek het maar onder het motto: beter iets dan niets!
Ook niet aan de boom?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:45 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Weet niet hoe het bij jou werkt, maar bij mij komt het nog steeds niet uit de kraan
Bij mij komt het meeste van de overheidquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:45 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Weet niet hoe het bij jou werkt, maar bij mij komt het nog steeds niet uit de kraan
Geen idee, maar ik vrees dat het niet dat het makkelijk zal zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik meen het. Geen idee hoe het in jouw vakgebied zit.
zij lurkte in mijn fobo, maar ik kon niet reagerenquote:
Trollen en lastigvallen via dmquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zij lurkte in mijn fobo, maar ik kon niet reageren
Stuur een DM danquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met veel picsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:53 schreef Vansschoen het volgende:
Misschien moet ik ook meer eens een fobo aanmaken.
Oh noesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wij ook van jou, dus hup hup...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:59 schreef Vansschoen het volgende:
Moet toch een beetje een beeld krijgen van jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hork maakt meteen duidelijk dat het leugens zijnquote:
Beetje jammer weerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hork maakt meteen duidelijk dat het leugens zijn
Nu zeg ik dat ik b-cup hebquote:
Daaromquote:
TRquote:
hehehequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:59 schreef Vansschoen het volgende:
Moet toch een beetje een beeld krijgen van jullie
Je d is gespiegeld.quote:
Kan je tegenwoordig ook snelwegen boeken? Goh...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
Die 14 dagen ga ik wel nodig hebbenWaarschijnlijk wordt het nog snelweg boeken op de terugweg ook
Jep leuke actiefilms vind ik datquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geweldige films.
Goede chemie tussen will en martin
Ja, plekje reserverenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je tegenwoordig ook snelwegen boeken? Goh...
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, plekje reserveren
Ik zit op 6 dagen en ben nu net in Bolzano Italië gekomen
2 dagen maar?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
2 dagen daar blijven denk ik, en dan weer terug
Grove schatting gemaakt, totaal aantal km is 4000kmquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De tering je moet het maar willen![]()
Succes met uitzoeken mop.
Ik duik mijn bed in
zat dus vanochtend een kwartier lang met mijn hand op de verzendenknop op die site, omdat ik aan het twijfelen wasquote:
Dus 120 eurie bespaart?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zat dus vanochtend een kwartier lang met mijn hand op de verzendenknop op die site, omdat ik aan het twijfelen was
maar het is wel gelukt
Meer zelfs, ik heb nog met rentepunten 30 euro korting gekregenquote:
Hopppaaaaaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Meer zelfs, ik heb nog met rentepunten 30 euro korting gekregen![]()
dus 150
Ik was wel eerst om 6 uur wakker ofzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nice
moet ik ook eens een keer doen![]()
De laatste keer dat ik echt lekker biertjes achterover aan het tikken was, was in januariquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
godver, ik heb al 1 week niet gezopen![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik echt lekker biertjes achterover aan het tikken was, was in januari![]()
!!!!!!!
Ik drink niet zo veel
Ik ben nooit zo'n drinker hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Januari!!
Ik drink wel af en toe watstudent he
Maarja, nu tot aan half juni niets want tentamens
liever wat ouder dan nog een gup zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo'n drinker hoorvroeger wel.. Nu ben ik oud
Guppiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
liever wat ouder dan nog een gup zijn
Pup is niet zoveel beter dan gup hoorquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pup is niet zoveel beter dan gup hoor
Tis beide piepquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pup is niet zoveel beter dan gup hoor
Trusten Mookiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:45 schreef DaMook het volgende:
Pup, gup en dames. Ik ga slapen
. Tot vanavond
![]()
![]()
.
Inderdaadquote:
Zal ik maar even zwijgen nu?quote:
Ja, bakkes houwequote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Zal ik maar even zwijgen nu?
beetje heel ergquote:
Nicequote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beetje heel erg
We vierde opeens mijn vrijgezellenparty en 31-05 ga ik opnieuw trouwen
Werksequote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je wilt het niet weten
Weer verder werken
quote:
Ja goeeeeedquote:
Hahaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja goeeeeed
Maar nu moet ik "filosoferen" en daarna douchen, dus ik vraag je straks wel hoe het met jou is, anders is het lullig
Kusje en lobi voor iedereen hier, want zo ben ik![]()
![]()
Ik weet het, ik ben grappig.quote:[img]http://i.fok[Spoiler] Soms [/spoilerine.net/p/10s.gif[/img] Op zaterdag 25 mei 2013 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |