Nu weten we ook meteen dat je een man bent, want vrouwen luisteren nooit naar mijn adviesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:52 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, ik heb trouwens een riem gekocht.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nu weten we ook meteen dat je een man bent, want vrouwen luisteren nooit naar mijn advies
Toothless is een legende uit het MC topic in de tijd dat Minecraft nog in alpha/beta zatquote:
Oh, oké.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:25 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Toothless is een legende uit het MC topic in de tijd dat Minecraft nog in alpha/beta zat
Waarom kwam je het dan hier vertellen, je hebt toch ook niet verteld wat je vandaag voor boodschappen hebt gedaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Ik kwam gewoon een mooie riem tegen, had niks met jouw advies te maken hoor.
To be fair ik post hier ook mijn nieuwe schoenenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Waarom kwam je het dan hier vertellen, je hebt toch ook niet verteld wat je vandaag voor boodschappen hebt gedaan
Ja, maar jij kan nergens anders terechtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
To be fair ik post hier ook mijn nieuwe schoenen
Had ik dat niet een keer gedaan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:58 schreef vogelkooi het volgende:
je post ook foto's van je verse drolletje
Omdat ik het me wel grappig leek om te doen alsof ik 'm gekocht had vanwege jouw advies?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Waarom kwam je het dan hier vertellen, je hebt toch ook niet verteld wat je vandaag voor boodschappen hebt gedaan
Pics van je riem!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik het me wel grappig leek om te doen alsof ik 'm gekocht had vanwege jouw advies?
Vrouwen en humorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik het me wel grappig leek om te doen alsof ik 'm gekocht had vanwege jouw advies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |