Hont dit is nsfwquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:01 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]In vak termen noemen ze dit bedekkend naakt.
Mooie plak tattoos gehuehueguhequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:01 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]In vak termen noemen ze dit bedekkend naakt.
Zit een verschil tussen tribals en aarsgeweien en mooie tattoos, hequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:05 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb dus écht niks met tattoo's
Ik vind vrouwen met tattoo's dan ook erg overhyped en vies
quote:
Bij mij op school (vwo) lopen heel veel meiden met tattoosquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Zat op vwo zo'n 17-18 grietje in de klas die had al een aarsgewei.
Helemaal met je eens, dat zijn tattoos om interessant te lijken. Voor tweehonderd euro laten zetten als teken van hun worsteling met een ingegroeide teennagel en "liefde jij moeder varken" in het chinees er onder is gewoon lelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Mja, naam van een kind kan ik nog wel begrijpen. Maar van die figuren die zo'n karper nemen wat betekent iets in het japans, en dan nog een lotusbloem erbij blah blah. Gaat me toch allemaal te ver.
Op mijn school was het ongewoon, kan maar 1 voorbeeld bedenken van een meisje met een piercing (navel) en 1 tattoo.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:15 schreef shaderon het volgende:
[..]
Bij mij op school (vwo) lopen heel veel meiden met tattoos![]()
Ook allemaal van die (semi) gothics
Jij blijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Op mijn school was het ongewoon, kan maar 1 voorbeeld bedenken van een meisje met een piercing (navel) en 1 tattoo.
Mwa, tattoo's onder jongeren was nog niet zo'n populair iets toen ik op de middelbare school zat geloof ik. Toch ook al weer 5 jaar terug en sindsdien heb je van die mooie tattooshop programma's gehad op dicovery etcquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:20 schreef shaderon het volgende:
[..]
Jij blij![]()
Was laatst nog iemand uit mijn klas die een tattoo liet zetten voor een overleden familielid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |