Nice, zie hem wel verschijnenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan stuur ik jou ook wel een foto.
*niet bestaande dispensatie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jaloers op zijn dispensatie bedoel ik natuurlijk
Ik ook niet. Ik speel pas sinds drumpiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ach gossie, jij bent natuurlijk geen oldbie
1.7 was van drumpiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik speel pas sinds drumpie
* TJV verleent gratie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik speel pas sinds drumpie
Ja, hij mocht van de andere server owners geen admin wordenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
Drumpie had ook al een eigen server voor Toothless, toen werdt hij Mod () op toothless server. Daarna zetten drumpie zn oude map weer terug.
2 jaar later wassie de beste admin die de fok servers gehad heeftquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:54 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, hij mocht van de andere server owners geen admin worden
Het niveau heeft hier de zelfde diepte bereikt als das boot.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Oh ja, en tevens dispensatie een moeilijk woord vindenMogen nog wel wat niveau verwachten hier.
Ik hoor graag jou verdict, die zal niet mals zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nice, zie hem wel verschijnen
werdt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
Drumpie had ook al een eigen server voor Toothless, toen werdt hij Mod () op toothless server. Daarna zetten drumpie zn oude map weer terug.
Ditquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb helaas nog geen riem in mijn DM
haha idd, toch leuke tijden welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:05 schreef Timwonnacott het volgende:
Die server van toothless was echt zo vaag. Beetje adverteren met boel mooie gebouwen, zijn ze er allemaal als schematic ingezetServer was zo nep als wat
Ja dat wel, was wel tof om die gebouwen ook in het echt te zien, maar credit where credit is duequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:03 schreef Mender het volgende:
[..]
haha idd, toch leuke tijden wel
edit: oh wacht ff editen
DNB, toothless en een paar anderen zaten volgens mij op skype. Iemand had het adres van Berend. Toen kwam iemand met het idee om Pizza's te laten bezorgen bij hem. Wie ze toen bestelde weet ik niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze variant van het verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |