Zeemanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
Was net in de zeeman werkt echt lekkere chick daar. Zwart haar, blauwe ogen, witte huid. Beetje chubby ook, 9/10 srs.
Moet er maar nog een keer langs en vragen of ze wil daten
Zwart haar, witte huid en chubby?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
Was net in de zeeman werkt echt lekkere chick daar. Zwart haar, blauwe ogen, witte huid. Beetje chubby ook, 9/10 srs.
Gaat weer de slechte kant op met je cut he?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja die voorkeur blijftquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gaat weer de slechte kant op met je cut he?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gaat weer de slechte kant op met je cut he?
Mijn baas doet dat ook altijdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:42 schreef THEFXR het volgende:
Als ik aan het bellen ben en me wijf praat er doorheen, mag ik er dan klappuh??
met 100% zieke pomp?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De 'Perfection bars' van B&F zijn echt goddelijk.
Welke smaak browski, wel is handig voor noodoplossing voor onderweg/dagje weg in de hoodquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De 'Perfection bars' van B&F zijn echt goddelijk.
150%.quote:
Banaan was verrassend lekker, aardbei ging wel maar bereikte net niet dat goddelijke niveau en chocolade moet ik nog uitproberen. Denk dat chocolade het lekkerste is. Erg goed macro's ook, vooral voor die vechtbattles in du hood.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:09 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Welke smaak browski, wel is handig voor noodoplossing voor onderweg/dagje weg in de hood
Wat post je de laaste tijd weinig, het is echt onmogelijk zonder jou dit topic een DBZ wending te gevenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
150%.
[..]
Banaan was verrassend lekker, aardbei ging wel maar bereikte net niet dat goddelijke niveau en chocolade moet ik nog uitproberen. Denk dat chocolade het lekkerste is. Erg goed macro's ook, vooral voor die vechtbattles in du hood.
Naja geil..is een groot woord. Maar op een buffe pectoris major staat het wel nice en dan heb ik het niet over hele krullen. Drie jaar geleden had ik het wel nog viessss enzo gevonden, borsthaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
vinden vrouwen borsthaar trouwens geil? want ik snap niet waarom je van die ecto's hebt die een shirt met v-hals dragen en dan een heel oerwoud daar hebben, vind het zelfs wat onsmakelijk
witte chocolade is best te doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:09 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Welke smaak browski, wel is handig voor noodoplossing voor onderweg/dagje weg in de hood
Ik haat dat effect wanneer je een groep vrouwen ziet ze allemaal op het eerste gezicht aantrekkelijk lijken maar als je goed kijkt is vaak maar 1 of 2 van die groep echt goed te doenquote:
Maar dat zijn gewoon 4 mooie vrouwen die goed in verhouding zijn. Vooral die blonde 2e van rechts...wat een buikje.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Die helemaal rechts en de heupen van die blonde
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat post je de laaste tijd weinig, het is echt onmogelijk zonder jou dit topic een DBZ wending te geven(no homo)
Oja, witte chocolade was het.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
witte chocolade is best te doenAparte textuur die repen maar dat hebben ze allemaal, quest bars ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
#yes #instafilterIf not now, then when.
Vrouwen achter de kassa hosselen is echt onmogelijk mattie, je moet altijd wachten tot ze klaar zijn met werken. Of ze denken dat je een stalker bent en bellen de politie of ze vinden dat heel romantischquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe ja, ook lastig dat er altijd collega's bij de andere kassa werken die dan gaan lachen enzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Vrouwen achter de kassa hosselen is echt onmogelijk mattie, je moet altijd wachten tot ze klaar zijn met werken. Of ze denken dat je een stalker bent en bellen de politie of ze vinden dat heel romantisch
Gewoon nummers krijgen op een flessenbon en die per ongeluk verscheuren ( moest altijd).quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Vrouwen achter de kassa hosselen is echt onmogelijk mattie, je moet altijd wachten tot ze klaar zijn met werken. Of ze denken dat je een stalker bent en bellen de politie of ze vinden dat heel romantisch
Ja dat werkt niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon nummers krijgen op een flessenbon en die per ongeluk verscheuren ( moest altijd)..
Sta je wel voor lul als er een rij achter je staat en je brengt haar in verlegenheid want ze kan ivm klantvriendelijk jou natuurlijk ook niet keihard afwijzen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat werkt niet.
Ik kan wel iets kopen bij de Zeeman en als ze dan vraagt "wil je het bonnetje mee?" dan zeg ik "ja, maar alleen als je telefoonnummer er op staat".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |